Ook goeiemorgen!!!!! Hier gaat het al een paar dagen k..!!!!! Net als Kelly kan ik haast niet meer lopen van de pijn....zelfs als ik lig voel ik het nog...of als ik me omdraai in bed.... Het zit echt tussen me benen...lijken me liezen we en ook me schaambot..ppffff...vanmorgen ook maar voor de zekerheid de vk gebeld....osteopathie raden ze dan aan...ik bellen en kan ik verdorie pas volgende week dinsdag terecht!!!! Euhmmmm...ik loop op het eind van me zwangerschap...kan haast niet meer lopen...maar ja, dat vonden ze blijkbaar niet erg genoeg....kan wel janken!!!!! Maar voor de rest.....gewoon doorgaan...het is voor een goed doel!!
Girly, meid weet hoe je je voelt. Zoals jij het omschrijft heb ik het ook. Kan ook echt niks meer, alles doet zeer, zelfs als ik te lang zit, sta, lig, enz. Morgen weer op controle, hoop dat ze dan eens gaat kijken/voelen..... wordt echt gek van de pijn en het niet kunnen slapen ervan
Erg is dat he...bah...hopen dat ze dan morgen iets kunnen doen voor je!! Bij mij geven ze ook aan dat het door de bekkenklachten komt...bij jou ook?
Jeetje wat naar, hebben jullie allemaal pijn 'van onder'? Is dat bekkenpijn? Of zijn de babietjes aan het indalen? Hier geen pijn maar veel harde buiken... Weet ook niet wat normaal is eigenlijk?
Girly, ja dat zeiden ze bij mij ook. De fysio zei het ook dat het door bekkeninstabiliteit komt. Had eerst heel erge bekken klachten maar dan vooral aan de achterkant, en nu echt tussen de benen aan de voorkant. Tis verschrikkelijk gewoon , maar ja nog even volhouden. Heb ook vandaag een paar keer krampen gehad alsof ik ongesteld moet worden, wat dat nou weer is haha . Echt, ik heb nu dingen die ik bij de zwangerschap van me dochter helemaal niet heb gehad. MommieD, volgens mij zijn harde buiken wel normaal. Ik heb ze al 3 weken. Bij mij zijn het voorweeën gepaard met harde buiken (eigenlijk is mijn buik heel de dag hard), en doen ook echt zeer Als je het niet vertrouwd gewoon VK bellen he!!! Daar zijn ze voor
Mommie...harde buiken is redelijk normaal..had ik ook rond die tijd...maar vaak wel een teken dat je te veel hooi op je vork neemt heb ik gehoord... Bij mij komt de pijn van onder door bekkenklachten zeggen ze..ik liep ook al een tijdje bij fysio, maar kon niks meer voor me doen....en nu dan ook omdat madam al diep ingedaald is...alles word week he..zodat ze er straks doorheen kan...maar ik hoop dat er morgen wat aan gedaan kan worden...
Heel slecht . Me moeder wilde morgen weer mee, met dochter uiteraard. Maar heb gezegd dat manlief mee gaat want zie het even niet zitten om met me moeder en dochter daar te zitten...... mocht ze gaan onderzoeken natuurlijk.... fout he oh voel me wel slecht nu hoor....
Nou zo fout vind ik dat niet hoor kel! Zou er ook niet op zitten wachten dat mijn moeder even 'meekijkt' bij eventueel inwendig onderzoek! Balen dat jullie zo last hebben van je lijf! Ik begin hier nu ook last te krijgen van 'onder'.. Weet niet precies waar het zit maar rond mijn schaambeen... Hoop dat het het indalen is, want dat moest nog gebeuren!! Vandaag een drukke productieve dag in huis gehad! Heb nu dus wel weer meer last maar ik moest en zou wat dingen af hebben! Vanavond lekker bank hangen dan maar Mommied, harde buiken mogen met jouw termijn! Is niet perse een teken dat je teveel doet, dat is als je wat minder ver bent, nu is het gewoon oefening voor over een paar weken (zei mijn vk pas)
Ongesteldheids krampen komen nu wat vaker......... ben net ook misselijk geweest, laat die vliezen maar breken hoor!!!! Hoop zo dat het voortekenen zijn, en dat het niet lang meer duurt nu *duim duim duim duim*
Spannend Kellie!!!! Ik hoop voor je dat het door gaat zetten en dat je snel je mannetje in je armen hebt!!
Kelly; succes vandaag bij de vk! Hoop dat ze je een klein handje op weg kunnen helpen de kleine is toch al helemaal klaar dus laat maar komen dat binkie !
Mogge, nog niks hier................. Wel nog steeds krampen van naderende ongesteldheid vaag..... Straks naar VK om 11.30u, we zien 't wel. Enne Jez, ik heb vorige maand in mijn dromen gezien dat ik vrijdag de 13e ga bevallen (ik wist dus niet dat er deze maand een vrijdag de 13e was) dat zag ik toen ik wakker schrok, ben gelijk op mijn telefoon gaan kijken , dus nog een paar dagen............ Loop jij die ene week voor mij dan maar extra
Controle was weer goed. Voor de rest nergens naar gekeken. Bloeddruk van mij was iets aan de lage kant. Volgende week weer
Gelukkig was het allemaal goed kel! Gewoon blijven wachten!! En wat betreft die dromen... Ik ben al honderd keer bevallen in mijn dromen en uk zit er nog steeds in hoor Ik mag morgen weer, ik ben benieuwd of ukkie inmiddels is ingedaald, anders doen we gewoon weer een tourtje ZH
En waren die dromen elke keer op dezelfde dag? Bij mij dus wel Succes morgen bij de VK, hoop dat je kleine gewoon netjes ingedaald is
Ik hoop gewoon dat marco borsato gelijk heeft... Mijn gedroomde bevallingen waren niet bepaald een feestje (ik voel nog geen angst maar onbewust schijt ik dan zeker 10 kleuren ofzo hihi) En man man man wat een teleurstelling om iedere keer weer wakker te worden naast een lege wieg