Mogge, ik meld me weer met nog steeds dikke buik . Ben nu 1 dag over de THT datum heen. Rot nacht gehad, en het was en is me veel te warm bleh!!! Nog steeds niet lekker. @Girly, lekker genieten hoor meid!!! En wat heerlijk dat je maar 2 hechtingen hebt. @MommieD, lekker je huis op orde maken en genieten van je verlof!! @Jez, al bevallen?
Goedemorgen! Hier nog niks dus helaas, ook echt geen spooor van een beginnende bevalling Girly, leuk weer wat te horen! Gelukkig gaat het goed met jullie! En die kwaaltjes.. Het is ook zo als je bevallen bent heb je weer andere dingen, het is altijd wat bedankt nog voor je tip, ik hoop dat het helpt en dat ik ook naar mijn vk kán luisteren Kel, nóg meer geduld hebben dus! Wachten tot volgende week woensdag, of tot vandaag? Of inmiddels bevallen vannacht? Gisteren lekker naar een meer geweest met een strandje! Heeeerlijk was dat, ik denk dat ik vandaag weer ga! Lekker verkoeling opzoeken! Jullie nog plannen? Mommied, vermaak je je? Drukdruk zeker? ik wilde in het begin echt honderd dingen op 1 dag doen
Haha Jez, heeeeeel herkenbaar! Wil alles afhebben en zie met de dag meer klusjes. Maar: alle kleertje zijn gewassen en liggen netjes in de lades van de commode. Die kan ik in ieder geval afvinken van het lijstje.. Het weer werkt overigens niet mee, want ja dan wil je ook weer leuke dingen doen enzo. Worden jullie trouwens ook wakker met dikke vingers? Mega irritant zeg... Succes vandaag met jullie allerlaatste loodjes!
Oh kel, zie nu pas dat we vlak na elkaar gepost hebben, maar nog geen beebies dus! Mommied, hier ook dikke vingers hoor.... En tenen, voeten, enkels, benen, polsen en gisteren zei mijn moeder als klap op de vuurpijl dat nu ook mijn gezicht opgezet is.... oftewel ik ben nu echt een bolle! Gelukkig zei de vk dat je dat na de bevalling allemaal zo weer uitplast dus dat houden we dan maar in ons achterhoofd!
hahaha Jez, sorry hoor moest gewoon lachen om hoe je jezelf omschrijft......... Hier wordt geen vocht vastgehouden (gelukkig), maar ja ik heb dan weer andere kwalen . Ach meiden, alles waar je nu "last" van hebt verdwijnt straks na de bevalling wel weer vanzelf (of met een beetje hulp) Komt allemaal weer goed!!!
Kelly; lekker dat je iig weet dat er vanaf volgende week wat aan gedaan word! Toch weer iets om naar uit te kijken maar hoop voor je dat ie gewoon lekker zelf komt zsm! Hoe gaat t met de waterpokken van je dochter? Nog veel last? Jez; kan t me voorstellen hoor, dat wchten is ook niks alhoewel ik nu ff niets liever zou willen.. Mommied; mn tweede kwam bij 37.3 (3.3 weken eerder dan de eerste bij 40.6) en toen had ik nog niet alles af.. Was er van overtuigd dat ik overtijd zou lopen. Dit keer heb k gezorgd dat alles voor 30 weken af was dus daar heb k gelukkig ff geen omkijken na Vanmorgen zijn mn vliezen gebroken dus we zijn nu in t zh aan het wachten tot de weeen op gang komen.. Voor nu alleen krampen zoals de afgelopen tijd. Net n echo gehad en de kleine doet t goed, loopt lekker voor in lengte en gewicht dus dat is mooi meegenomen Laat nu maar komen die draak (sta stijf van de zenuwen hoor maar probeer positief te blijven)
Anz, met de waterpokken gaat het goed. Zijn al lekker aan het indrogen een paar dagen. Weinig last van gehad (gelukkig). Duur spul voor d'r gekocht en dat heeft waarschijnlijk toch echt geholpen Oh meid wat spannend!!!!!!!!!!!!!! toi toi toi. *stront jaloers op iedereen die mij al is voorgegaan*
AFSPRAKENLIJST 01-08: Kelly, controle VK thuis en strippen UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon BEVALLEN 02-07: Yasmin84 (35 weken) 15-07: woezelenpip1980 (37+1 weken) 20-07: Girly81 (39 + 1 weken)
Jeetje Anz wat spannend!!!! Heel veel succes vandaag, op deze warme dag! Wel maf je bent na mij uitgerekend maar je gaat nu al bevallen hihi.. En Jez... oeh dat bolle hoofd daar ben ik zooo bang voor. Je ziet ook bijna op alle bevallingsfoto's 'ontplofte hoofden', wil het niet maar zal er waarschijnlijk ook aan moeten geloven . Mn voetjes en enkels gaan gelukkig nog goed als ze op tijd omhoog gaan, maar die vingers.. Bah en ik wil mn ringen eigenlijk niet af doen!
Spannend hoor anz...ik hoop voor jou dat de kleine er nu al is...als het moet gebeuren, dan ook maar zo snel mogelijk achter de rug hebben toch... Jeetje kelly...je loopt 1 dag over tij....kom op kleine van kelly..je huurcontract is eigenlijk gister al opgezegd...laat het nou niet overgaan in een kraakpand..hihi Even een ego moment...Nova heeft haar eerste diploma binnen...de gehoortest was ged...en ze kreeg dus gelijk een diploma...hoe leuk is dat Succes nog ff meiden...
Anz, hoop dat je inmiddels heerlijk aan het genieten bent van de kleine..... Girly, Goed zo van de kleine Nova!! Lekker genieten meid! En inderdaad, de THT datum is verstreken maar hij wil er niet uit Krijg echt steeds meer pijn met lopen, bewegen, niks doen doet ook zeer en ik blijf maar misselijk bleh!!! Gelukkig kan ik wel nog gewoon eten En heb eerlijk waar gejankt vanmorgen. Beetje jaloers gevoel . Nr. 4 is al bevallen en ik loop overtijd. Waarschijnlijk hetzelfde gevoel als dat je zwanger wilt worden en iedereen om je heen wordt zwanger en jij niet Sorry meiden, niet boos worden hoor!! Hormoontjes spelen erg op dit moment..... Hebben jullie deze warme dag overleeft?? Ik weet me echt geen houding meer te geven, gelukkig is het aan de voorkant heerlijk in de schaduw! Achter met balkon op het zuiden wil je nu echt niet komen. Thermometer zegt nu nog 28.7 graden en dat om 17.45u pppfff IK WIL BEVALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ik me goed voorstellen dat je wil bevallen....je manneke zal het nog veels te goed hebben daarbinnen...
@anz ooooh spannend zeg! Hopelijk is je ukkie er, en anders nog veel succes! Ben benieuwd! @girly gefeliciteerd met nova haar eerste diploma! fijn dat ze het goed doet! @kel ik leef met je mee meid, ik weet wat je voelt ook al ben ik (nog) niet overtijd! Ik wil het er ook uit hebben! Eens kijken wat vk morgen zegt... Pfff kan niet slapen, het is zooo warm binnen in huis!
Goedemorgen Heb niks te vertellen eigenlijk... We zijn weer een nacht verder.. zonder beeb.. Ben benieuwd hoe het met anz is.. En kel?
Mogge, Nog geen beeb. Ben al sinds vannacht 01u wakker, giga harde buiken en steken die zo zeer doen . Rond half 4 zakte t wat af maar bleef rommelen. Half 7 begon t weer. Vk komt zo even langs, ik heb zoveel pijn. Net gedoucht (helpt zeggen ze) nou niet bij mijn hoor....... An, hoe is het??? Jez, hier was/is t ook zo warm pppfff....... Wordt vervolgd..........
Ohhh kel, hopelijk is dit dan echt het begin meid!! Wie weet kan ze nu al strippen????? Ik duim voor je! Hou je ons op de hoogte?
Ff n update: Gister om iets voor 17.00 kwamen de weeen op gang en om 18.24 ben ik bevallen van Daine! (2500gr en zo'n 44cm) Hij had t zwaar tijdens de weeen dus er was wat haast bij (ben ik gelukkig goed in ) Helaas heeft de kleine man n valse start gemaakt. Ademen was heel zwaar voor m en om 23.00 werd ik uit mn kraambed gehaald om 'ff met de arts te praten' Dat ik de gang op liep en er allemaal verplegers en arsten stonden te wachten op me gingen de alarmbellen natuurlijk meteen af.. Hij is in slaap gebracht en aan de beademing met spoed naar t amc gebracht omdat ze in ons zh niks voor m konden doen. God zij dank kunnen ze in t amc zoveel meer en heeft ie door de juiste medicijnen direct in zn longen te spuiten en enorme vooruitgang geboekt!! Ik ben nu zelf ook opgenomen in t amc dus zit lekker dicht bij m en mag er 24/7 langsgaan dus dat doe ik dan ook! Hoop wel zsm weer met hem terug te mogen naar MCA(alkmaar) zodat ik ook wat dichter bij mn andere binkies kan zijn! Voor nu kunnen we iig positief zijn.. Medicijnen slaan aan, voeding houd ie binnen en zn temp houd ie zelf stabiel. Mama's kleine vechter! Ik zelf trouwens geen knip of scheur en ben (mede door de stress) direct weer op de been. Zelf uitrusten komt wel.. Als mn gezin straks compleet thuis is! Jez en kelly; hoop dat jullie snel aan de beurt zijn en meteen heerlijk met de ukkies thuis zijn! MommieD; hou het nog maar lekker binnen he, geen gekkigheid zoals hier!!
Anz!! Van harte met je mannetje Daine!!! Wat rot dat het zo'n valse start is geweest, maar fijn dat het al ietsjes beter gaat! Sterkte met alles en ik hoop dat je ondanks alles straks lekker kan genieten met al je mannen bij elkaar!!!!