hoe ben jij opgestaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anan, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    We zijn op vakantie in zo'n Frans boerderijtje, heerlijk!

Deze nacht bleven de hondjes maar blaffen en om 2.15 hadden we het euvel gevonden: een dikke kikker binnen, Yak! 2.20 kikker naar buiten gezet en weer naar bed. 3u honden blaffen nog steeds, grrr. Dan maar bij ons op de kamer, hup ze springen op bed. En zo tegen half 4 sliepen we dan eindelijk.
    Ik word om 6.10 wakker en ik ruik poep. Dichtbij. Maar pikkedonker dus heb lampje nodig. Ik verplaats om telefoon te pakken, shit 1% batterij dus zaklamp doet het niet. Ik pak iets bij mijn kussen waarvan ik DACHT dat het een elastiekje was, fout!!!! Poep! Vol met mijn hand erin. Ik kom omhoog en voel iets plakken onder mijn onderarm, ohoh. Ik maak mijn vriend wakker: die reageert met een soort grumpf en doet uiteindelijk zaklamp aan. Zijn reactie: oh ja is idd poep, draait zich om en gaat verder slapen (want tja maar 2,5u slaap gehad). Ik sta op, ga onder de douche en bekijk later de ravage: overal hondendiarree... Begonnen bij mijn hoofd, blllggfhhhhhh!!!!!

En hoe begon jouw dag?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zo ik zou echt niet een goede dag hebben.

Ik werd wakker "abla bla iieeee abla bla ieeeee" onze zoon dus. Die ligt nu lekker tussen ons in te kletsen. Zalig ♡

3. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ah jakkes zeg. Dan zou ik best wel sagarijnig zijn.

Hier werd ik om 6uur wakker door mijn zoontje die huilde en niet meer wou slapen.

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik denk dat ik het ontbijt maar oversla vandaag:$

Nescio, Pepijnn, Mamaa6 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Oh gatver!
    Geniet van je vakantie ;)

Hier werd ik wakker van de jongste, die mopperde in zijn bedje. Gehaald en bij me in bed gelegd (Als hij moe is slaapt hij dan nog verder) maar helaas.
    Andere zoon lag al bij ons in bed, die werd ook rustig wakker.
    Jongste ging er uit en deed mijn laken van me af " mama, uit.. eten? Boterham?"
    Dus mee naar beneden en brood voor ze gemaakt.
    Nu zitten ze paw patrol te kijken.

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Zo Goeiemorge :eek:

Hier de hele nacht in de weer geweest met N. Hij heeft koorts en voelt zich echt niet fit. Alleen maar huilen.
    Ik ben nu net een zombie en moet zo gaan werken -.-

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Owww ieeuwwwww o_O

Hier hoorde ik 50x in 10 minuten de zin : mama ik wil wakker worden,...
    Ik zat aan die slang van mowgli te denken met de zin : ga maar lekker slaapeeeeennnn. Maar dat werkte niet dus maar opgestaan. :cool:

8. Sybil

Sybil Actief lid

10 mrt 2017
    200
    156
    43
    Ieuw! :confused: Ik wacht nog even met ontbijten na dit verhaal geloof ik...

Ik werd wakker zoals altijd: van mijn man die een hete kop thee op mijn nachtkastje zet. Mijn nachtlampje aangedaan, kussen wat omhoog, rustig mijn mok leegdrinken en wakker worden. Als mijn thee op is, is mijn man net klaar in de badkamer dus kussen we elkaar gedag en gaat hij werken en ik maak me klaar om naar werk te gaan.

Ik vind ons morgenritueel heerlijk.

Lies1611, Suzy85 en meis1987 vinden dit leuk.
  9. jupke

jupke Niet meer actief

Dat klinkt inderdaad erg fijn

10. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.828
    8.484
    113
    Vrouw
    Ik werd wakker met mn hoofd vol met snot... kan niet normaal ademhalen als ik lig dus ik ben maar snel opgestaan.

11. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Heerlijk gelegen tot 07:45. Toen kwam dochter mij wakker maken omdat de optimel op is. Oeps! :oops: Vergeten te kopen. Nu samen lekker kopje thee drinken.

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Oké dan... goedemorgen.

Hier om 8:00 uur: bla bla blaaaa, mama?? Mammaaa???

Onze jongste zoon Haha

Marchella en Bubblez vinden dit leuk.
  13. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Er ligt hondenpoep in bed en je vriend draait zich om en gaat verder slapen? Iieeeuuww:eek::eek:

Hier zijn de kinderen uit logeren dus ik kon rustig wakker worden en zo heerlijk in stilte ontbijten voor ik naar het werk ga.

14. Sue87

Sue87 Niet meer actief

En daar ging mijn ontbijt zin... (Voortaan ff een waarschuwing vooraf is heel fijn!)

Om 6 uur: mama... Ik: Neeeee, terug naar bed! hij: WEEEEEHHHHHHHHHH
    Ik::cry::mad:
    Zo ongeveer. Maar ik kreeg wel lekkere kusjes en knuffels en toen waren we beide weer blij!

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh gadver. :eek:

Ik werd wakker van een zacht klopje tegen m'n wang gevolgd door een lange, onverstaanbare zin. Wakker worden mens. :roflmao:

Marchella vindt dit leuk.
  16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik werd vooral heeeel erg moe wakker, terwijl ik gewoon van 00.00-07.30 geslapen heb.

17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gatsie.
    Vorige week had onze hond in de woonkamer gepoept en de kat gekotst dus toen begon mijn dag ook niet zo lekker.
    Vanmorgen werd ik wakker van de wekker.

18. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Wauw. Ik had m'n man onder gekotst denk. Ik vies jij ook als je zo reageert:evil:

Hij kon ondanks de 2 uur slaap makkelijk ff het bed verschonen terwijl jij onder de douche springt.

Ik ben nog niet opgestaan. Net nachtdienst gehad dus ga straks pas naar bed:p

19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.667
    5.701
    113
    Zeer brak. Gisteren avond dienst gehad dus enorme rugpijn zoals altijd. Had bereikbaarheid in de nacht dus slaap knudde. Om 4 uur vanacht telefoon van een client dus daar heen was niks aan de hand... 5 uur weer in bed en niet kunnen slapen. Vriend snurkt en zijn wekker ging om half 7. Oordoppen in dus iets kunnen slapen. Half 8 weer ff wakker en weggedommeld. Nu net half 9 wakker en hoor mijn dame zingen dus dat maakt het iets goed.

Enne gadsie! Volgende keer geen honden op bed bah. Fijne vakantie.

20. jupke

jupke Niet meer actief

Iiiieeeeewwww

Honden in bed? Gatver.

Maar dat ze dan ook nog aan de diarree zijn ?? (Wat jij vtv natuurlijk niet weet)

En je man die zich dan rustig omdraait en naast de poep verder slaapt :eek:

Nikki88 en SDonya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina