Dag dames, niet geschoten is altijd mis, dus... heeft iemand toevallig nog deze rekjes (ongebruikt) thuis liggen? Ik kon dit voorjaar maar 1 pakketje meenemen uit onze vestiging omdat ze daarna op waren, maar... ze zouden later aangevuld worden. Dus ik bevestigde de uitverkoren rekjes netjes onder elkaar aan mijn gevel en dacht: koop er later wel weer een paar voor aan de andere kant van de deur. Maar nu zijn ze dus OVERAL op. En ik wil aan allebei de kanten van de deur dezelfde rekjes. En over die ene groeit al een hele mooie blauwe regen, dus die wil ik er niet afhalen! Is er hier iemand die een keer in een door Pinterest ingegeven vlaag van interieurdecoratieve verbijstering zo'n setje rekjes heeft gekocht voor boven het bureau (om zwart-witte tekstkaarten en cactusjes in lege gloeilampen en andere prullaria nonchalant aan ten toon te stellen) en dit nooit heeft opgehangen? Of wilde jij ook wel een klimplant aan de gevel maar waren de pluggen net op en is het setje rekjes dus in het cellofaan in de schuur achter de lege kratjes Bavaria beland? Ik neem ze graag van je over. De rekjes, niet de lege kratjes. Ik hoor het graag.