Ex googlen

Discussion in 'De lounge' started by Zonnestralen, Apr 6, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Haha jazeker. Eens in de zoveel tijd dan doe ik dat. Een paar jaar geleden had ik een ex gegoogeld en een dag later kwam ik hem tegen, bleken zijn foto’s een stuk leuker dan de werkelijkheid ​

Havermout, Zonnestralen and Anouk2005 like this.
  2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,638
    27,293
    113
    Female
    :(

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,638
    27,293
    113
    Female
    Ik heb geen ex, maar was wel benieuwd hoe t met de hottie van de klas was. Hij heeft een heel boeiend leven. Helaas geen foto gezien van hemzelf

4. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,711
    7,189
    113
    Female
    Ik heb geen exen.

Zonnestralen likes this.
  5. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

Jul 5, 2016
    4,696
    4,304
    113
    noord holland
    Nee hoor, hier nog iemand :thumup: :). En dan tel ik de twee verkeringkjes toen ik 12-13 was niet mee.
    Ik kreeg verkering met mijn man op mijn 17e, we zijn bijna 26 jaar samen en hiervan 20,5 jaar getrouwd.

Sado, WWJD and Zonnestralen like this.
  6. Zizzy

Zizzy Actief lid

Feb 16, 2021
    171
    94
    28
    Female
    Ik heb een ex en daar is geen info over te vinden behalve fb en die is compleet afgeschermd. Jammer, ben wel benieuwd hoe het gaat. Verder wat scharrels die ondertussen ook een gezin hebben. Ik heb trouwens ook de ex van mijn man opgezocht laatst en zij heeft een partner dat echt precies hetzelfde type is als mijn man. Dat vond ik wel grappig :)

Zonnestralen likes this.
  7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,606
    8,357
    113
    Female
    Eén van mijn exen heeft inmiddels wat weg van een kale kerstman. Dat is het tegenovergestelde van mijn partner.

Een ander is nog een stapje achteruit gegaan nadat we uit elkaar zijn gegaan. Heeft geen rijbewijs meer, werkt niet meer en is ook zijn mooie lange haren kwijt. Verder nog steeds dezelfde gebreken die niet echt erg zijn als puber. Maar ontzettend onaantrekkelijk zijn voor iemand die bijna middelbare leeftijd in gaat.

8. Megara

Megara Fanatiek lid

Feb 5, 2023
    1,498
    1,709
    113
    Female
    Ja pasgeleden nog gedaan. Ben blij dat ik daar vanaf ben.

9. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

Jul 18, 2018
    2,959
    3,838
    113
    Female
    Mijn ex (vader van onze zoon) is mn beste vriend dus hoef hem niet stiekem op te zoeken. Gisteren nog bij hem geweest, beiden ons beklag een beetje gedaan over onze nieuwe relaties, elkaar tips gegeven, ook verteld hoe leuk zijn vriendin en mijn vriendin zijn natuurlijk.
    Besproken dat we dit jaar op vakantie gaan samen voor onze zoon. Mijn vriendin en zijn vriendin juichen dit toe dus tja beter kan ik niet hebben.

Mijn andere ex, eerste vriendje is onvindbaar op social media, 2 fotos ofzo vind je.
    Zijn moeder is wel mijn buurvrouw :oops::roflmao::roflmao: maar durf niet naar hem te vragen en heb hem denk ik 2 keer heel vluchtig gezien.

Zonnestralen likes this.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Na aanleiding van dit topic mijn ex online opgezocht. Was even zoeken wist niet dat er zoveel mannen met zijn naam waren.

Maar hij is al helemaal grijs, wel mooi grijs en nog een mooie bos met haar. Shik was vroeger wel heel stellig dat hij nooit uit zijn dorp zou verhuizen maar ondertussen is hij naar een andere provincie verhuisd. En hij is getrouwd en heeft een kind.

Ben laatst wel mijn eerste liefde (was 13 en niemand mocht hrt weten ;)) online tegen gekomen en die is goed opgedroogd.

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik ben net mijn ex gaan googelen en zag via zijn vader op Facebook dat hij een zoontje heeft die heel ziek is. 9 jaar en hij vecht in het prinses Maximacentrum tegen kanker. Ben er helemaal naar van :cry::cry::cry::cry::cry::cry:

12. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

Jul 25, 2017
    1,434
    805
    113
    Female
    Mijn ene ex heeft mij een tijd gestalkt, nadat het uit ging en voegde mij vorig jaar ineens toe op Facebook. Met het bericht dat hij blij was te zien dat ik zo'n mooi gezin heb. Ik heb bedankt en afgekapt.

Andere ex zocht ik zelf eens per jaar wel eens op. Zijn huis leek een kopie van die van mijn man en mij. En ook hadden we toentertijd hetzelfde (niet standaard witte) babykamertje. Ook hij voegde mij toe op Facebook en dat maakte mij in de war. Ik vind het nog steeds een errrg leuke vent:rolleyes::oops:. Ik twijfel om hem weer te verwijderen, maar omdat ik weet dat ik hem af en toe zelf toch ook opzoek, laat ik het maar zo.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    M’n ex vriendje opgezocht van toen ik 16 was. Mijn hemel wat wat ik toen verliefd. Hij heeft nog steeds dezelfde prachtige krullen en ondeugende lach. Alleen is hij nu 22 jaar ouder natuurlijk :D

Hij heeft een zoontje en ondanks dat dat ventje geen krullen heeft is het gewoon creepy hoe hij er als een kloon van hem uit ziet. Prachtig om te zien. Die is zeker weten niet van de melkboer ;)

Ik heb ook de vrouw van m’n ex ff op social media begluurd en ik moet zeggen: 22 jaar terug had mijn ex wbt uiterlijk (ik ken haar innerlijk niet, misschien is ze wel geweldig lief!) een knappere vriendin :roflmao::D:roflmao::D:roflmao:
    Ze heeft een heel vreemd klein rond gezicht met een mond als een paard en haar haren ‘lekker pittig geknipt’. En oh ja… Ze hebben een gezamenlijk FB profiel :roflmao::roflmao::roflmao:

Nu maar hopen dat niemand zich hier in bovenstaand profiel herkend :roflmao::roflmao::roflmao:
    Zo wel… sorry!! ;)

14. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,028
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ja, echt wel eens. Maar alleen diegenen waar ik leuke herinneringen aan heb. Helaas ook hier eentje die vorig jaar op de motor om het leven is gekomen.

15. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,272
    8,717
    113
    Female
    Wat erg :cry::(

16. Havermout

Havermout Niet meer actief

3 (serieuze) exen heb ik op Facebook of kom ik nog wel eens tegen. Die zijn getrouwd/kinderen en zien er nog prima uit :) Ik Google wel eens wat scharrels :roflmao: overigens ook getrouwd en kinderen meestal.

Ik heb een serieuze ex waar ik een boek over kan schrijven (zo’n engerd!) maar daar ben ik niet bevriend mee gelukkig. Ik heb hem nog wel eens opgezocht en hij is getrouwd met een psychologe zag ik :rolleyes: Vond ik dan wel weer passend..:p

Zonnestralen likes this.

Share This Page