hallo allemaal, na heel erg lang ben ik toch weer op het forum. wij zijn nu ruim 1,5 jaar uit elkaar. kort nadat we uit elkaar gingen, ging het erg fout. hij begon meer vrije dagen (dagen zonder de kinderen) te claimen en elk weekend vrij. ik heb geprobeerd hem dat te geven om van dat gezeur af te zijn maar het kon niet altijd zo gaan vanwege mijn werk. toen hebben we een mediator benaderd maar na de tweede meeting gaf ze het op want ook zij kwam er niet uit. de maanden daarna waren echt slopend. de ene ruzie na de andere, de kinderen hebben hier nog nooit wat van meegekregen gelukkig want we woonden al niet meer samen dus de ruzies ging voornamelijk telefonisch als de kids al lagen te slapen of via sms.(niet echt de manier om te communiceren maar ik kon zn kop echt niet luchten. de afgelopen maanden waren zoals ik al zei slopend voor mij, ik kreeg een nieuwe functie waar ik in het begin erg aan moest wennen maar de extra centjes kan ik wel gebruiken. ik ben verhuisd en heb letterlijk alles alleen gedaan, van lampen ophangen tot laminaat leggen en de spullen overbrengen. en de zorg van de kinderen erbij en werken. hij heeft toen een ouderschapsplan opgesteld wat opzicht wel ok is, hier zit ook het zorgrooster in en die is niet ok! heel erg dom van me, ik was zo moe van alles en om van dat gedoe af te zijn ben ik ermee akkoord gegaan. het zorgrooster betekent voor mij dat ik de ene week bijna 70 uur werk en de andere 30. (even en oneven weken) daartussen zitten er ook dagen dat ik van de late naar de vroege dienst moet dwz dat ik dan hooguit een uurtje op bed kan liggen en dan weer moet werken. ik ben dood en dood moe!!! ondanks dat alles netjes in het ouderschapsplan is opgenomen, brengt hun vader de kinderen 9 van de 10 keer naar oma. ik heb al heel vaak gezegd dat dit niet de bedoeling is en dat er duidelijk in het plan staat dat hij mij hiervan op de hoogte moet stellen en toestemming moet vragen. dit heeft hij nooit gedaan. gisteren was de maat vol en flikte hij het weer! buiten dat hij zich niet aan deze regel houdt zijn er ook andere regels waar hij zich niet aanhoudt. ik heb hem hier op aangesproken maar hij reageert niet. morgen heb ik een afspraak met mijn advocaat om dit alles voor te leggen en het huidige ouderschapsplan nietig te laten verklaren bij de rechter. ik hoop zo erg dat dit nu ophoudt, ik heb nooit een advocaat, rechter of wat dan ook gewild maar nu bent ik het spuugzat en maakt het me niet uit voor hoeveel rechters ik moet verschijnen, wat het met gaat kosten maar de maat is vol. sorry voor mn lange verhaal, denk dat ik even mn hart moest luchten want ik ben zo nerveus om morgen naar de advocaat te gaan. ik weet nu al dat ik in tranen uitbarst en niet uit mn woorden kom. maar deze keer geef ik niet op.
Ik heb geen echte tips voor je, maar wel bereid je inderdaad voor op een uitputtingsslag! Hier ook bezig ivm omgang maar komt geen einde aan Wat ik me alleen afvraag je hebt het over een zorgrooster? is dit van je werk? of heb je het dan over de zorg voor je kinderen? Ik snap het namelijk niet precies
Onder zorg rooster verstaan wij; de omgangsregeling eigenlijk. De dagen dat ze bij vader en moeder zijn. Bedankt voor de succes wensen. Ik ben net naar mn advocaat geweest Hij krijgt nu de tijd om te verklaren waarom hij zich niet aan de regels houdt. Overtreedt hij de regels weer dsn worden er dwangsommen opgelegd. Van hieruit gaan we her balletje laten rollen