Ex Kater sproeit in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Somita, 5 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Somita

Somita Fanatiek lid

22 sep 2020
    1.469
    836
    113
    Onze bijna 4 karige ex kater sproeit in huis en ben er helemaal klaar mee.

Net vond ik weer een sproeiplek tegen mijn raam,laatst sproeide hij tegen een nieuwe plant op tafel waar mijn dochter bijstond en hij sproeide dus niet helemaal goed waardoor het door de kamer vloog en ik alles schoon kon maken.

Zodra er iets nieuws in huis is moet dat gemarkeerd worden.

Ik ben er klaar mee en vind dit zo vies.
    Het is een hartstikke lieve kat, maar dit verknald wel.het plezier in het hebben van hem.

We hebben hem gekregen dat hij bijna 7 weken oud was, ik weet veel te vroeg, maar het waren geen goede omstandigheden voor hem dat het de keuze was of achterlaten of te jong meenemen.

Is hier gewoon in huis opgegroeid met andere katten.
    Is geholpen dat hij bijna 1 was.

Hebben wel meerdere katten in huis, maar op zich is het een allemansvriend dus dat is ook geen probleem.

Het valt mij ook op dat hij knuffelberen heel leuk vind en die ook "dekt" en nu het voorjaar is loopt hij af en toe te krijsen.
    Heb weleens het idee dat ik gewoon een kater in huis heb ik een ex kater.

Ik heb bijna de neiging om een boerderij te zoeken waar hij zijn leventje kan leiden.
    Maar dat is ook weer een grote stap en daarvoor hebben wij hem niet in huis genomen.

Iemand nog tips.

Het is geen blaas of nierproblemen het is waarschijnlijk hecht territoriumdrift

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Wij hebben dat met een poes gehad. Was ook geholpen en deze dame was niet te vroeg bij haar moeder weg.

Wij hebben alles geprobeerd, feliway, dierenarts check, gedragsdeskundige. Enige dat hielp was haar meerdere keren per dag ook echt naar buiten zetten zodat ze de hele tuin kon ondersproeien. Maar tot t einde aan toe (bijna 19 geworden) sproeide ze dus....

Ook wij hebben vaak overwogen de kat naar de boerderij te doen, maar ze was zo lief. Dus dat won elke keer. Helaas de ondervloer er wel aangegaan en stukken laminaat...

Duckertje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina