Bleh...Voel me "alleen"

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door winnythepooh, 3 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hey,

Nu het eerder en langer donker is, somber weer, koud, regen enz begin ik me wel een beetje "alleen"te voelen. Natuurlijk geniet ik super veel van mijn mannetje. Maar jullie snappen me wel toch;)
    Mijn moeder zei gister: "oh gezellig dat het sneller donkerder wordt, kan ik lekker de kleine lampjes, kachel en kaarsjes aanzetten"ja dat is wel zo, maar heb liever de zomer:DIk zal nu niet zo snel meer een wandeling van een uur ofzo maken, met dat mooie weer deed ik dat wel...ach ik heb niets te klagen hoor echt niet, het is gewoon even wennen, nieuwe fase ofzo. Maar hebben jullie dit ook?

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wil je even een dikke knuf geven

*dikke knuffel*

3. winnythepooh

@pixie: ahhhh...lief! Dankjewel!:) Hoe gaat het met jou? Tijd niet "gezien"

4. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik ken het gevoel helemaal! :( Geen tips helaas..

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dat gevoel 'over viel' mij gisteravond ook ineens!
    Precies wat je zegt: eerder donker, 'hoor de wind waait door de bomen' , regen etc. Echt weer om gezellig 'knus' op de bank te zitten!

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    winny je hebt pb

7. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb het ook...

Zaterdagavond, hond uitgelaten, regen klettert tegen de ramen, staat flink wat wind. Kind is al om 1900 uur uitgeteld dus leg ik maar op bed. Zit je dan... om 19.45. Tv maar aan, kaarsjes erbij, muziekje op. en dan heb je wel iets van ik mis wat :( Lekker bij iemand op de bank hangen beetje tv kijken beetje dag doorpraten... Maar ja... Komt echt wel weer... En dalijk komen de feestdagen er ook weer aan. Dat is helemaal hel.

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi

Ook al worden de dagen korten je je hebt behoefde om een uurtje te wandelen gewoon doen laat de winter niet de over hand krijgen ga het park in als je kind er al aan toe is en laat hem of haar de heftst dingen zien is weer anders als de zomer ga rond 11 uur en voor het middag slaap je weer terug toch. Als je een zomer mens bent gewoon doen wat je altijd doet. Probeer ook te genieten van de herfst heeft ook zijn mooie kanten toch.

Maar begrijpen doe ik je zeer zeker,

9. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    haha wij meiden zijn er gewoon goed in als wij ons alleen voelen om vanalles te doen waardoor we ons NOG naarder gaan voelen zoals erover nadenken en op forums posten om te zoeken naar andere mensen die zich ook naar voelen... en dan bedenken hoe naar we ons voelen... en dat dan ook weer posten :p

10. winnythepooh

Haha Eline precies!!!

Ik ben vandaag maar weer (vrijdag en zaterdag ook al) naar mijn moeder gereden:D (ze wordt beetje gek van mij denk ik:p)

pnirmal: ja je hebt gelijk dat is ook wel zo, maar toch is het anders;)

Mijn zoontje heeft ook nog is heel erg (lees heeeeeeeeeeeeeeeel erg) last van zijn sprongetje (19 weken sprong) en wil alleen nog maar snachts/savonds slapen, maar overdag...NO WAY!!! en mag ik hem overdag heel de dag vermaken;) (en dat al een week lang...8))

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nou volgens mij was het weekend voor ons allemaal wel wat moeilijker :( Had er ook al last van terwijl ik dat normaal dus helemaal niet heb ... ben gisteren zelfs met Sara bij mijn ouders blijven slapen lekker iemand om me heen voelde me echt ontzettend eenzaam want daar slapen doe ik eigenlijk nooit !! Lag denk ik ook wel aan het weer .. Maar dit worden inderdaad weer de lange avonden waar je je toch wel aardig verveelt sávonds ...

Deel Deze Pagina