Ik loop wat achter op dit topic maar die dames joh! Die gasten gaan van de één naar de ander, ze zeggen sorry en hop, ze mogen er weer overheen! Hoe dan??
31 jaar hè! Alleen dat al is zo ontzettend onaantrekkelijk. Grow up!! Wel super grappig dat die meiden 'm gelijk de volle laag geven!
Vind het een vreemde groep bij elkaar. Er zijn betere geweest en de enige die ik echt een schat vond van alle seizoenen is Wayne. Die Elias met zijn ketting . En Brody OMG wat een type was dat. Harrie heb ik echt om gelachen en Robin met zijn HUTS, HUTS, HUTS en zijn fouilleren, fouilleren, fouilleren. Krijg er nog kriebels van. Maar wat een heerlijke TV is het toch. Geordie Shore ook geweldig. Oude Jersey Shore ook, the Vacation versie wat minder.
Dit bewijst echt hoe persoonlijk smaak is. Ik vond die Wayne zo een sufferd. En Robin juist de leukste denk ik uit alle seizoenen bij elkaar. Harrie en Elias inderdaad top TV! En Brody wat een type! Maar vergeet de tweeling, Yasmine en Lisa niet en Elody die in een koffer ging plassen voor wraak Vind van de vrouwen uit alle seizoenen Elody en Djezzy de leukste. En wat betreft deze groep, heb het idee dat ze niet veel keus hebben gehad dit keer om te casten.
De tweeling man man man was gieren, ook toen ze hun eigen programma hadden hahaha. Lisa en haar stem OMG.. En Elody ook, en Lena dan! Maar er was toch ook een blondje in 1 van die seizoenen, echt een barbie. Kom niet op der naam, maar die extensions van haar om te janken. Vind de 2-tone van Shani ook vreselijk! Dit seizoen weinig dates ook maar zal wel corona afhankelijk zijn. Ben benieuwd wat er nog gaat komen. OH en wayne alleen omdat hij echt respect had en dat kon ik wel waarderen.. jongen zat alleen in een verkeerd programma hahaha
Ik heb echt medelijden met Sem. Ze is echt zo verliefd dat het blind maakt. Hoop dat er nog een leuke ex van haar komt aanspoelen. En het grote eotb geheim, heeft iemand enig idee hoe ze die exen aan laten spoelen? En is het jullie opgevallen dat ze dit seizoen helemaal niet uit de zee komen maar vanaf het strand gelopen.
Ach idd Sem, dat vind ik een mooi meissie, en kom op, het is Dusty... Maar snap het wel hoor, weet nog hoe ik vroeger was als je verliefd werd op een fuckbuddy... Das echt klote.. En ja inderdaad. Waarom dat dan, niet uit het water.. Zag in het voorstukje voor zondag dat die meiden wel achter het kwartet komen maar gok toch op de zoen van Shani en Odim.. Maar als ze de vila inlopen weten ze toch ook genoeg aangezien Shani haar spullen weer zijn verplaatst.
Nou ik denk niet uit het water omdat dit seizoen in het voorjaar is gefilmd op tenerif en de vorige seizoenen waren op Thailand en Curaçao dus denk dat de zee nog niet zo lekker is.
Ah zo sneu. Volgensmij is het echt een leuke meid. Iets te slim ook voor dit programma. Snap ook niet wat ze in dusty ziet. Behalve jong en naïef. Denkt een catsh te hebben omdat hij zoveel vrouwen in zn bed heeft gehad.
Ze kickboxt, ben daarom heel benieuwd.. zal wel meevallen gok ik. En zal inderdaad wat je zegt over het water
Net aflevering 4 gekeken. Manmanman waar gaat het allemaal over. Haantjes gedrag,kinderachtig gedoe en weer een hoop vieze dingen. Maar het zijn altijd dezelfde die in beeld komen. Ben benieuwd of we nog iets van die Danny en die andere ex (van lesley?) gaan zien wat laatst in het huis is gekomen. Vergeet zelfs dat ze erin zitten. Net zoals Gloria Het viel me wel op,dat ze 2 verschillende vliegtuigen laten zien in die " welke ex is next " stukjes. Niet boeiend maar het viel me op. Slecht knipwerk of moet je overstappen om naar dat eiland te gaan?
Geweldig! Wat een slecht programma echt een stelletje hersenlozen bij elkaar. Wat denkt die Lesley ook? Van de een naar de ander en terug... ik denk dat ze een goede zou zijn voor ‘De Industrie’. Als je er zo van houdt en je hebt schijt aan wat anderen van je vinden. En Imke, studeert voor docent, hahaha! Ik denk dat zij wel een leuke toekomst zal krijgen tussen de pubers. De filmpjes zullen wel rond gaan. (Mocht ze überhaupt een baan vinden in het onderwijs)
Ik ben vandaag begonnen en al op aflevering 4. Maar manmanman.. wat een zooitje daar weer. Lesley is in mijn ogen echt een hoertje hoor. Ok. prima als je van sex houdt, maar je hoeft niet in 3 dagen al diverse hebben gehad (en weer tussendoor terug....) Imke vind ik ook maar een aparte... Iets aan haar uiterlijk irriteert mij (en nee.. tis niet alleen der opgepompte lippen...) Maar jeetje. studeert voor docent.. nou... haar staat nog wat te wachten hoor.. je zou maar solliciteren en de directeur heeft je gezien in EOTBDD......... Ik vind het meer zielig voor Denny.. Lijkt me een stille jongen met diepe wateren.... Zit hem ook niet mee dat de dames veelal op uiterlijk kijken en met zijn handicap wellicht bij voorbaat al wordt afgewezen... Eenzelfde ook voor Gloria. volgens mij een normale meid waarvan we te weinig van zien. Dusty en Sem... kunnen niet met elkaar, maar ook niet zonder.... Shani... zien we denk ik nog veeeel meer van