zonnenbank eindelijk is ie er...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iggylover, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jahoeeeeeeeeee vorige week kwam ie dan eindelijk ONZE ZONNENBANK ahum eigelijk mijn zonnebank want mn vriend wil er niet onder hihihi
    hij had 2 weken bij de fabriek in back order gestaan en was niet op voorraad maar nu joehoeeeeeeee is ie er

mijn vriend had hem als kado voor me gekocht voor ons huwelijk over 2 weken, echt zooooo lief..... en ook omdat ie weet dat het goed voor me humeur is op de een of andere manier is mn humeur vooral in de winter zo veel beter dan zonder zonnebank
    en nou heb ik best een kut tijd achter de rug dus komt ie erg goed van pas....

zit een gezichtsbruiner in en een bodykoeler, de timer slaat na 30min af en langer mag je der dus niet onder....

maar ben wel beetje fanatiek geweest want mn borstjes waren behoorlijk verbrand eergisteren kon der gewoon niet van slapen
    hihihi gelukkig is het weer weg

wie heeft er nog meer een zonnenbak en word net als ik zo happy der van ? mijn humeur is echt stukken beter door dat ding!

en wie weet of je er onder mag als je zwanger bent (mocht ik het ooit worden :rolleyes: )?

ben zo blij ermee..... :)

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Tijdens je zwangerschap moet je uitkijken dat je geen zwangerschapsmasker krijgt.
    Ook kan de zonnebank erg warm zijn voor je buik. Sommige vrouwen leggen over hun buik een handdoek.

Ik heb zelf ook een zonnenbank, een inklapbare van philips. Maar ik vind het zo'n gedoe om hem aldoor in en uit te klappen. En ik heb geen ruimte om hem een paar weken uitgeklapt te laten staan.
    Dus ik ga er niet heel vaak onder. Maar in de winter soms een paar weken achter elkaar 1x in de week.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh maar dan ga ik liever niet tijdens een ooit zwangerschap.... want dan heb ik alleen maar de zenuwen of ik er goed aan zou doen, ben daar zo'n zeikerd in

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb ook een zonnebank, het zo een die je op kan klappen. Ik ga er soms 's winters onder omdat ik veel last van mijn huid heb, maar verder vind er maar weinig aan..haha. Ik heb geloof ik het geduld er niet zo voor!

Deel Deze Pagina