Draai de rollen eens om. Zou JIJ terug willen naar je ex? Zoals jij het niet wil (ga ik dan maar vanuit want anders klopt je relatie niet) wil je partner het ook niet.
alle mannen zijn klootzakken, en willen liever een knappere vrouw. zullen ze nooit toegeven hoor, ze liegen liever en doen het stiekem. open your eyes girls!
Dat jij toevallig pech hebt met kerels wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is hoor meid . Ik vind dit echt geen realistische uitspraak...
Ik denk dat dat ieders mening is.Dat er zulke mannen zijn daar twijfel ik niet aan hoor echt niet.Maar zoals ik altijd zeg op ieder potje past een deksel hoor echt wel!Sommige hebben gewoon het geluk een lieve schat tegen te komen ik ben ook een gelukkige hoo.Maar begrijp me niet verkeerd hoor ik heb ook een aantal !@#$%^&%$#@ exen ik denk dat je zulke personen ja dat je dat moet meemaken ofzo .ik ben me er ook van bewust dat je niet bij mensen in de gedachten kunt kijken.Ik zal nooit weten wat hij denkt.Maar dat is denk ik een kwestie van vertrouwen!hoe zwaar dat soms ook is liefs monique
Ik vind het ook een beetje beledigend wat je hier zegt. Dat jij nou geen goede smaak hebt wat mannen betreft.... Maar om nou ook onze mannen te beledigen vind ik wel een beetje triest...
Ach, het zijn niet voor niet ex-en. Ik ben niet bang dat hij terug zou gaan en dat ben ik ook nooit geweest voor we een kindje kregen. En dat alle mannen lievere een knappere vrouw hebben. Tja, je komt in je leven toch wel een keer tot het inzicht dat het uiterlijk niet alles is.
alle 3 mijn exn staan er op 2 heb ik toegevoegd we zijn goed uit elkaar gegaan dus geen jaloezie van mijn vriend zijn kant kent ook alle verhalen enz. ze zijn wel alle 3 getrouwd hahahhaha daar schrok ik wel van
Mijn man heeft in zijn vriendenlijstje ook een ex staan. Maar wel een ex van heeeeeeeel vroeger! Nou vind ik het verder niet zo'n probleem dat hij haar in zijn lijstje heeft staan....hij hyve't toch nooit haha Plaats ook nooit een krabbel ergens of wat dan ook Maar hij wil niet praten over die ex. In het begin vroeg ik hem er is een keer na....hij klapte helemaal dicht en werd zelfs chagerijnig! Het eenige wat hij kwijt wou was dat ze ooit iets geflikt had? waardoor hij verder eigenlijk helemaal geen contact met haar wilt. Hij hoeft d'r verder ook niet in zijn lijst maar is te lui om haar d'r uit te knikkeren haha Maar het maakte mij wel onzeker. Want wat kon zij zo lang geleden gedaan hebben waardoor het hem nog steeds wat doet. Ik wil er verder ook niet over nadenken...en dat doe ik dus ook niet. Maar goed, ben ook wel is op zoek gegaan naar een andere ex van hem. Tja, ben gewoon heel nieuwschierig...ook al weet ik dat ik het ook te confronterend is. Een soort zelfkwelling inderdaad haha
Ze zeggen altijd: Van een knappe tafel kun je niet lang eten. Nou, dat weet ik ook uit ervaring. Het innerlijk is miljoenen keer belangrijker. Want daar moet ook jou vriend met jou mee verder en niet met uiterlijk. Nee, meid, jij bent veel belangrijker dan haar!
hier ook net alsof valt er altijd wel iets op haha het lijkt haast wel vrouw eigen als ik het zo lees
Ik heb mijn eigen ex eens opgezocht laatst, en ik weet nu weer hoe lelijk hij was. Dus dat kun je ook nog doen. Manlief heeft geen exen, is tot mij altijd vrijgezel geweest, dus daar kan ik niet over meepraten. Maar ik zou het omdraaien, zou jij je man inruilen voor je ex? Nou niet dus lijkt me, dus waarom zou dat andersom dan wel zo zijn?
Het ergste is: ik heb ook nog es kenmerken van borderline. Dus dat betekend dat als ik denk dat mij vriend bij mij weggaat, ik hem van te voren al ga afstoten zodat hij mij niet meer kan kwetsen. Heel verwarrend voor hem, omdat hij nog nooit bij mij weg wilde gaan. Maar daar ben ik dan wel bang voor als ik zijn ex(en) zie.
oh jeetje das erg herkenbaar.... ik wordt vaak vergeleken door mn vriend zijn familie en vrienden met zijn ex en ik schijn volgens iedereen veel leuker en spontaner te zijn.... en zijn ex was echt totaal anders dan mij.... maar ondanks dat ik weet dat hij zo giga veel van mij houd snap ik af en toe niet z goed wat ie met mij moet en vind ik het moeilijk te accepteren dat hij van mij houd! das erg moeilijk vooral voor mezelf... mijn vriend zegt: gekkerd ik hou van jou en geeft dan een dikke knuffel.... maar voor mezelf is het giga moeilijk als ik denk wat ie met mij moet.... zit allemaal tussen mn oren... maar het zal ook wel komen omdat er nog nooit iemand zo dicht bij gekomen is
Het is niet voor niets zijn EX Ik heb dat gelukkig niet (terwijl ik soms heel jalours kan zijn ) Kwam laatst wel toevallig op de hyves van een ex van manlief terecht (via mijn ex ). Ik heb toen alleen even gekeken omdat ik nieuwsgierig was naar haar (pasgeboren) dochtertje...kijken wie er mooier is en kwam tot de conclusie dat Luca veeeeeeeel mooier is 8) Ik heb zelf 2 exen als vrienden op hyves staan...mannetje vind dat ook niet erg...1 ex is homo (hmmz lag dat aan mij? ) en de andere is een vriend van hem dus daar hoeft hij zich ook geen zorgen om te maken
Wij zijn toch allemaal zelf ook exen? Ben benieuwd of wij ook opgezocht worden... Er loopt vast her en der een ex rond die onzeker wordt van ONZE hyvespagina.... en thunder, ik vind het inderdaad een beledigende en onzinnige opmerking. Moet je niet doen joh. groeten Amber