Ex op hyves..

Discussie in 'De lounge' gestart door Deb26, 2 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athena

Athena Lid

17 mrt 2008
    78
    0
    0
    iets anders aan het zoeken
    België
    ik denk dat als je vroeger niet zo'n leuke ervaringen hebt gehad, dat je je dan veel onzekerder voelt.. zo is het bij mij toch alleszins.

ik was vroeger ook niet jaloers, of toch niet erg, maar door omstandigheden zo geworden :( :( .

niet alle mannen zijn slecht, net zoals de vrouwen, maar je hebt er toch vaak rotte appels tussenzitten :evil:

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Is het ook niet zo dat de tijd dat je samen bent een rol speelt bij die onzekerheid?
    De eerste 3 jaren heb ik dat ook gehad in mn relatie (maar niet zo erg als ik hier lees) en nu heb ik daar totaal geen last meer van.

3. Athena

Athena Lid

17 mrt 2008
    78
    0
    0
    België
    kan er mss wel een rol in spelen ja, als je nog niet zo lang samen bent is het nl eerst wat 'aftasten', mekaar leren kennen, leren vertrouwen ook.

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:)

5. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Heel herkenbaar
    mijn vriend heeft zijn ex achter zich aan gehad in het begin van mijn zwangerschap
    ohh wat was ik bang zeg.
    maar ik wist zkr dat hij niet weg zou gaan.
    en ohh wat was ze kwaad toen ze hoorde dat ik zwanger was, en hij heeft heel hard midden in haar gezicht gezegt van IK MOT JOU NIET !
    en tone werd ze pissig heeft ze hem geslagen.

nooit meer wat van haar gehoord :p
    toen gingen wij langs op zijn oude werk was |ZIJ er ook nou je moest haar bek eens zien teon ze die kleine zag haha..

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vind niet dat je je hoeft te verdedigen hoor..ik weet namelijk uit eigen ervaring (en denk vele met mij ;) ) dat die opmerking niet waar is ;) :)

7. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Een van mijn vriend z'n exen staat gewoon ook in mij vriendenlijst op hyves ( tis per slot van rekening niet voor niets een ex)

Wat ik wel vreselijk irritant vond was dat de laatste ex van mijn vriend op een gegeven ogenblik op een obsesieve wijze dagelijks mijn hyves in de gaten hield (voordeel goldmembership dan zie je dat) Echt dagelijks foto's ed kijken, ook van echo's enzo...blegh. Heb toen ook meteen mijn profiel alleen zichtbaar voor vrienden gezet

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm 1 van mijn exen komt heir zelfs weleens op bezoek....

niets mis mee

het is tenslotte niet voor niets zn EX
    als ie haar leuker had gevonden.. dan was ie wel bij dr gebleven zou je denken...

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha leuke berichtjes hier :), ik kan het prima vinden met de ex van mijn vriend... Een van de weinigen geloof ik :)

Zo even een extreem feministische opmerking tussendoor... Geen geluk met mannen gok ik?

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha mijn ex is mijn verzekeringsagent en mijn vriend had hem gister nog aan de telefoon om de autoverzekering aan te passen. Gaat allemaal goed hoor, geen probleem! En de exen van mijn vriend zal ik toch niet tegenkomen, want die wonen allemaal in Zuid Afrika haha.

11. Saskia78

@thunderangel: kennlijk ben ik getrouwd met ongeveer de enige vent die openlijk toegeeft dat hij graag naar andere vrouwen kijkt
    EN die zegt dat mannen enkel maar aandacht besteden aan vrouwen waar ze "het op kunnen"

per saldo.. wijs ik hem daar bij tijd en wijlen even op en dat vind ie NIET leuk
    want.. natuurlijk is hij anders *grinnik*

daarentegen zal het mij een worst zijn op wie hij het allemaal kan.. zolang ie het maar niet op iedereen doet he
    en dat doet ie dan dus ook niet

dus.. klootzakken of niet... :)

daarbij als ik een rasklootzak mag aanhalen "vrouwen vallen op klootzakken" (en ja.. hij heeft vrouw na vrouw na vrouw en een grotere eikel ken ik echt gewoon NIET!)
    achteraf zijn al die vrouwen het dan ook best met mij eens *grin*

12. Athena

Athena Lid

17 mrt 2008
    78
    0
    0
    België
    :D mijn vriend zei overlaatst (toen het nog warm buiten was ;) ), dat hij best een superbaan heeft als buschauffeur want dat er dan best veel vrouwen op zen bus kwamen met veel korte topjes en grote décoltées aan :rolleyes: .. hij heeft ogen gekregen om te kijken zegt ie dan als ik hem dan ff scheef aankijk.

terwijl ikzelf dan ook eens een topje met soort bloesje erover aandeed om te gaan werken, en daar had ie dan wel jaloerse commentaar over omdat de mannen op men werk dan zouden liggen geilen op mij.

Kzeg ja, jij mag dan wel op andere vrouwen zitten kwijlen maar mannen zouden dat niet bij mij mogen doen :rolleyes: :evil: .. kreeg ik als antwoord : ja maar dat is anders, jij bent mijn vriendin :rolleyes: :rolleyes:

vind best wel leuk dat ie wat jaloers is 8)

13. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    herkenbaar meid

de ex van me vriend wilde vriendjes worden op de hyves van me vriend beetje vreemd vond ik maar hij heeft haar geacsepteerd ook

ook staat ze bij de hele famillie in hun hyves erg leuk is dat niet neej baalde als een stekker

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zou het niet leuk vinden als die contact met haar zou hebben via internet (hyves of anders)

wat ik erger vond is dat ik een de moordenaar van iemand heel dichtbij op de hyves heb zien staan. vooral als je ziet dat zo iemand zijn leven weer voortzet en nu alweer, want straffen in nl stellen niets voor.
    ik hou mijn hart vast voor de meisjes die hem toelaten in hun leven

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb geen hyves ofzo, maar ik kom mn ex en dat wijf van hem wel tegen bij een zus van mij. Hij komt ook nog bij mn moeder maar niet op feestjes dus daar kom ik hem niet tegen.

Ik negeer hen volkomen als ik ze bij mn zus zie, wij praten alleen via onze advocaten. Ik zie ze het liefst onder de graszoden liggen, en omgekeerd ook.
    (alhoewel hij wel, hoe vreemd ik het ook vind, hij nog verliefd naar mij kan kijken)
    Mijn oudste sjouwt heel wat af met zijn (half)zusje, zo ook bij mn zus.
    Als hij dan met ons meisje naar hen loopt reageren ze totaal niet.
    Zie het straks al helemaal gebeuren als ze wat groter is dat ze bij hem op schoot kruipt. Dan ga ik er dus wel heen en zeg dan dat ze niet bij vreemde mensen op schoot moet kruipen. Of zal ik er maar "enge mannen" van maken:-D?

16. Saskia78

@crisje: dat schijnt bij mannen anders te werken
    aantrekkelijk en aardig.. schijnen 2 losstaande dingen te zijn ofzo.. ik weet het ook niet :)

@athena: dat vind ik dan wel weer vermakelijk
    en ergens is het wel een compliment ook natuurlijk
    maar hij zou van mij inderdaad zo'n zelfde reactie terug krijgen :)

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ow, zo herkenbaar dit.
    Gingen we vroeger naar een party, zit vriendlief te kijken naar schaars geklede dames, en wat ik aan trek (niet veel, haha) wastie het niet zo mee eens want dan kijkt iedereen naar mij :confused: :D :D
    Je moet gewoon trots op me zijn zei ik dan want jij gaat met mij mee naar huis. Ja, dat was dan wel zo maar toch.... :D

18. wendii88

wendii88 Niet meer actief

k dacht dat ik de enige was die daar zo erg over in kon zitten en onzeker over zijn maar het valt mee haha!
    exen blijven altijd moeilijk :rolleyes:

19. Saskia78

mja ik heb jobs laatste ex 1x "gesproken"

toen heeft ze hele boel bij elkaar gescholden
    was onwijs boos op mij
    nog bozer op job (zij ging naar een meeting van iets.. waar hij ook heen wilde maar OOK nog eens mij wilde meenemen.. uiteindelijk si ze dus helemaal niet meer geweest)

dus ben niet zo bang dat die 2 ooit nog bij elkaar komen *grin*
    luxe misschien.... :)

Deel Deze Pagina