Ex overleden

Discussie in 'De lounge' gestart door kris8, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Godver wat is het leven toch oneerlijk af en toe..

Krijg het bericht dat een ex van mij overleden is.
    Het is ruim 15 jaar geleden dat we wat hadden en het was zo`n lang leve de lol relatie en niet eens heel lang maar toch het was een mooi mens..
    Ik wil wegens privacy niet ingaan op hoe en wat maar het is een heel naar verhaal. Hij heeft veel pijn gehad gelukkig maar kort, het was totaal onverwacht. Maar door de omstandigheden wel een hoop media betrokken die het niet beter maken. BAH wat kunnen mensen toch veroordelen zonder dat ze weten wat er gebeurd is..

Hij had verdorie 3 kleine kinderen en was nog geen 40 jaar..

Ik kan het even nergens kwijt dus vandaar dat ik hier mijn verhaal even doe..
    We hebben nog 1 gezamenlijke vriend maar dat was zijn beste vriend en heeft nu zelf heel veel verdriet dus wil hem er ook niet mee lastig vallen..

pfff

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    verschrikkelijk, gecondoleerd! Het is altijd oneerlijk als mensen zo plots en jong overlijden!

3. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Gecondoleerd en sterkte.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gecondoleerd en sterkte.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Dank ... komt goed hoor .. met mij wel in ieder geval. Zijn naasten zullen een verschrikkelijke tijd tegemoet gaan..

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Blijft naar, je hebt toch een geschiedenis met hem gehad. En zo jong bah. Veel sterkte!

7. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Gecondoleerd en sterkte.

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Sterkte en gecondoleerd !

Hier kent mijn man en mijn broer een man van 36, vorige week overleden laat ook drie kinderen achter, ondanks dat ik hem niet persoonlijk heb gekend heb ik toch verdriet voor zijn vrouw en kinderen

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gecondoleerd!

Hier had ik verleden jaar hetzelfde nieuws. Geen idee hoe het gekomen is omdat ik verder geen contact had. Ik wilde wel wat serieus; maar deze ex dus niet (hij ging vreemd en bleef dat doen - dus ik ben weggegaan). Het blijft een raar idee. Iemand waarmee je 'iets' gehad hebt, is er gewoon niet meer. Zomaar. Ja, erg apart, ik kan het me voorstellen dat je er over wat over wil zeggen.

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Heel veel sterkte en gecondoleerd, lieve kris8.

11. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Sterkte. Dit soort nieuws is heel moeilijk om te horen. Ik snap je heel goed. Ik heb het meegemaakt met een ex (geen lange relatie, maar wel een vriendschappelijke klik in ons geval, dus wel sporadisch contact gehouden).
    Vervelend dat de media erbij betrokken is geraakt. Hopelijk gunnen ze alle familie en vrienden de privacy die nodig is.

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Gecondoleerd en sterkte!

13. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Hoezo maken de media het niet makkelijker? Misschien een rare vraag maar ik vraag me altijd af wat mensen daarmee bedoelen. Zelf werkzaam in de media namelijk.

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Nou als media in beeld is dan is de privacy over het algemeen weg. Dat om te beginnen.
    Daarbij dat het voor nabestaanden zeer onprettig is als media hun neus erin steken terwijl zij zelf met hun verdriet te dealen hebben.
    Lijkt mij vrij logisch toch??

15. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Sterkte!

En idd ook hier vorige week een oud plaatsgenoot overleden (na ongeval) en laat 3 kinderen en vrouw na.
    Allemaal nog zo jong😞.
    Leven is soms gruwelijk oneerlijk

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Omdat daarin de eerste dagen dingen gesuggereerd werden die niet klopten en erg pijnlijk waren voor nabestaande. En vooral de reacties van andere op die berichten. De nieuwsberichten op zich klopten, maar de manier waarop het gebracht werd was erg suggestief. Bovendien had ik ook niet perse foto`s voorbij hoeven zien komen. Maar ja ik snap dat dat de taak van een journalist is.
    Het vervelendste vond ik dat er door de berichten mensen hun conclusies trekken die niet kloppen. ( reacties op social media op nieuwsberichten )

En zelfs de reacties daarna toen het nieuwbericht uitkwam dat e.a. toch een natuurlijk dood was dat mensen zeggen : 'jaja eerst schreven ze zus en nu is het ineens zo... " waar rook is zal ook wel vuur zijn..
    Dat soort dingen die maken het niet makkelijker.

17. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Gecondoleerd en sterkte.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    De media is een vieze aasgier. Zo'n 99% wat in de media komt klopt niet. Sterkte met het verlies!

19. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Ooit zelf ook gehoord dat een ex-vriend was overleden, ondanks dat ik hem al jaren niet meer had gezien, deed het me toch heel veel verdriet...

20. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Allereerst sterkte en gecondoleerd.

Ik begrijp heel goed wat je bedoeld met de media! Ik heb ruim 4 jaar geleden een ernstig auto ongeluk gehad wat in de media kwam met foto's enz. In mijn geval klopte de berichtgeving op dat moment redelijk goed maar de reacties erop onder de media berichten en social media waren zeer kwetsend. Mensen trekken hun conclusie zonder te weten hoe het zit. In mijn geval was het bijv. Volgens mensen eigen schuld dikke bult want ik reed in een vw golf (Was te zien op de foto's) en dat zijn acosiale bestuurders dus dit ongeval was dat ook het geval. Geloof me als je dat leest na een paar weken gevochten te hebben voor je leven doet dat je echt alles behalve goed.

Deel Deze Pagina