Ex / papa / probleem / frustratie!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by diamantje, Mar 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diamantje

diamantje Lid

Dec 10, 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal ik heb een probleen en dat heet mijn ex vriend en dus de papa van mijn kleine.

al heel vroeg in de zwangerschap zijn wij uit mekaar gegaan op een niet fijne manier, hier heeft zelfs politie meerdere malen aan te pas moeten komen. Al die maanden heb ik hem alleen gehoord op een negatieve manier zoals dreigementen en stalken ook weer met politie gebeuren als gevolg. Nergens aan mee betaald voor die kleine en ook niet die intentie gehad ja een keer 100 euro gebracht en het savonds weer opgehaald omdat ze toen weer na de nodige biertjes niet zijn kind was ... (je begrijpt het al, mijn ex lust graag een biertje en ben er pas achter gekomen dat het ook wel meer was dan een biertje) Nu nadert de einddatum van mijn zwangerschap en nu gaan mensen ineens zegge mag hij die kleine nu wel gewoon zien en ik had zelf besloten na alle politie gebeuren van niet, maar nu gaan mensen me een schuldgevoel aanpraten van ook al mag je hem niet het is niet eerlijk tegenover die kleine meid ...

Mijn ex heeft haar geprobeerd met een stofzuigerstang uit me buik te slaan en zijn hond op me afgestuurd om me te bijten en dergelijke...
    dit is maar een begin... de rest wil ik niet eens vertellen...

jullie staan allemaal buiten dit verhaal dus ben benieuwt wat jullie mening is wat die ook moge zijn.

Voel me eigen er echt klote om ik gun haar echt wel een vader, maar ik gun haar wel een liefdevolle vader en ik betwijfel of hij een positieve rol in haar leven kan bieden. Moet ik hem onder toezicht toelaten of gewoon helemaal niet. Ik kan hem persoonlijk niet onder ogen meer komen. Er is teveel gebeurd.... Ook zal hij haar niet erkennen...

Wie heeft wijze raad...

een radeloze mama 2 be

2. mama petra

mama petra Actief lid

Jan 7, 2009
    161
    0
    0
    Meid wat heb jij veel moeten doormaken.
    Na het lezen van jou verhaal is er dus geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken om hem bij jou meisje te laten.
    Dus dat andere mensen jou nu een schuldgevoel proberen aan te praten :x
    Is het wel eerlijk tegenover jou kleine meid dat "papa" een poging heeft gedaan om haar uit de buik te slaan. (als ik dit lees kan ik wel pislink worden, maar daar heb je niks aan)

Wens je heel veel sterkte met je besluit en hopelijk vind je ooit een leuke vent die jou en je dochter op handen draagt zodat ze toch een vaderfiguur heeft in haar leven.

3. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Als ik dit lees, en dit was mij overkomen... No way dat hij een stap in de buurt van mijn kind zou mogen zetten.

De mensen die je een schuldgevoel aanpraten kennen dit stuk zeker niet?

Jij vind vast een leuke echte papa voor je kindje!!
    Ik wil je heel erg veel sterkte wensen

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Jou een schuldgevoel aanpraten? Laat ze eens met die vent praten!

Zolang hij niet normaal kan doen (inc overmatig drankgebruik) zou ik hem niet vrijwillig bij de kleine laten. Laat het hem dan maar via de rechter regelen. En met die politierapporten en zonder erkenning zal dat nog een mooie klus voor hem worden.

Misschien als hij over een paar jaar het licht ziet, dat hij dan eens even langs kan komen. Maar niet in deze situatie. Hij heeft zijn rechten wel verspeeld als ik het verhaal zo lees.

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Je hebt groot gelijk, als hij tot dat soort dingen in staat is zou ik hem niet in de buurt van mijn beebje willen hebben. Levensgevaarlijk toch!? Je weet nooit wat hij met haar uitvreet, al ben je er zelf bij dan kan er nog van alles gebeuren. En dat vergeef je jezelf nooit!

Laat hem maar een retourtje afkickkliniek nemen en daarna enkeltje psychiatrische instelling.. Wat een engerd zeg!

Als je kindje groter is wijs genoeg kan je er altijd nog samen voor kiezen om hem op te zoeken(op jouw en haar voorwaarden!).

Ik vind je een goede moeder, je wil je kind alleen maar beschermen. Als een ander hier anders over denkt is dat gewoon hun probleem. Zij hoeven ook niet met de gevolgen te leven als hij iets raars uithaalt, je kleine meisje en jij wel!

Succes! En gewoon op je eigen gevoel afgaan hoor!!

6. Chai

Chai Niet meer actief

Als ik het zo lees lijkt die vent niet te vertrouwen en nog agressief ook, echt iets om je kind voor te berschermen dus.
    Laat je niks wijsmaken door andere mensen, tuurlijk heeft ze recht op een vader. Maar afentoe komen kijken maakt iemand nog geen vader, ik vind deze persoon echt veelste agressief en alcoholistisch overkomen om een "vader" te zijn.
    Denk wel mochten de omstandigheden ooit beter zijn dat je het dan wel altijd een kans moet geven ondanks het verleden.

Sterkte ermee, lijkt me een lastige situatie..

7. Classic

Classic Niet meer actief

ppff, die mensen weten zeker niet het hele verhaal???
    Die mensen, zeggen wat ze van Andere mensen horen zeggen.. het zijn Na praters!
    Als ik jou verhaal lees, (e dat is nog niet eens alles) zou ik zo ver van die mensen, en al helemaal van die man blijven!

8. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Wat?? Weten de mensen die jou een schuldgevoel aanpraten wel wat er gebeurd is? Als hij nu al zo met zijn kind omgaat, wat doet hij dan als het kind krijst en poept? Ja, het is inderdaad zielig voor hem maar hij heeft het er wel heel erg naar gemaakt! Lekker buiten de deur houden/luisteren naar je moederinstinct.

9. femke1987

femke1987 Actief lid

Jun 11, 2009
    416
    0
    0
    wat vreeselijk dat je dit allemaal door hebt moeten staan

mijn meen is echter dat ik zon vent toch ecnt niet bij mijn dochter zal laten maar de keuze is toch echt aan jou

een vriendin van mij heeft in zon situatie gezeten die heeft 2 dochters en daar gaat het prima mee haar meiden missen er niks aan dat hun vader er niet is

ik wens je heel veel strekte en succes met je besluit

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Ik zal zeggen volg je hart! Als die nu zegt om hem niet in jullie leven te laten moet je dat vooral niet doen.
    Wie weet verandert zijn gedrag in de toekomst en kan hij wel een vaderrol vervullen!
    De tijd zal het leren.. ;) Succes meid! (trek je niet te veel aan van "mensen om je heen"!

11. diamantje

diamantje Lid

Dec 10, 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje voor jullie reacties ...

de mensen die het nu zo hard roepen zijn alleenstaande vaders die nu alle moeite moeten doen om hun kleine te zien maar die WEL de moeite voor hun kids doen maar moeilijke vrouwen ... totaal andere situatie dus...

ik heb mijn ex vanaf het begin gezegd ga naar een kliniek laat je helpen en dat wilde die niet hij is 2x gegaan en daarna niet meer ook wilde hij nergens aan meewerken qua kinderkamer halen ed. die moest ik maar halen als ie haar had gezien als ze net geboren was ... Ik snap best voor de vaders in die situatie dat het moeilijk is om te horen van ik laat hem niet in de buurt maar mijn ex doet gewoon NIETS om haar een goede toekomst te bieden ... hij weet al niet eens meer hoe we haar zouden noemen en wanneer ze geboren word ... zo geinteresseerd is hij:(

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je dochter heeft idd recht op een vader. Maar een man die zich op zo'n manier gedraagt is geen vader, slechts een zaaddonor is hij geweest. Dus nee hoor, laat je niet gek maken en laat iedereen maar lullen. Je wilt je dochter toch niet bij zo'n onvoorspelbaar manspersoon achterlaten, wie weet wat hij uitvreet in een slechte bui. Stel dat er wat gebeurt, dan hebben de mensen die je nu een schuldgevoel aanpraten vast ook hun mening klaar over het feit dat jij haar bij hem hebt gelaten.

En jij vindt vast wel een lieve man die een echte vader voor haar kan zijn. Probeer nog wat te genieten van je zwangerschap!

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    nog niet misschien dat ik die vent bij mn kind zou laten!!!! Maar liever geen vader dan zo'n vader op dit moment! Lekker je eigen gevoel hier in volgen hoor!!!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    No Way dat ik die man bij mijn kind zou laten. Laat je alsjeblieft geen schuldgevoel aanpraten en volg je hart. Zo'n vader heeft je kindje echt NIET nodig. Dikke knuffel!

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Meid,
    Dat je zwanger bent geworden van zijn zaad wil nog niet zeggen dat hij een papa is! Ik heb een vriendin, haar dochter is nu 5 en kent haar vader ook niet om soortgelijke redenen. Ze mist er niets aan hoor! Tuurlijk lijkt het ideaal om een "heel" gezinnetje te zijn, maar met zo'n vent ben je beter af zonder!
    Geniet van je laatste weken en laat je niet een schuldgevoel of zoiets aanpraten. Je moet afgaan op JOUW gevoel, JIJ moet er mee leven, die mensen die je proberen om te praten niet, toch?
    Sterkte!
    Liefs...

16. Maia

Maia Niet meer actief

stel jezelf de vraag: zou jij je kindje gelukkig maken om zo'n vader goed te leren kennen? denk dat je het antwoord zelf wel weet, dat heb je hier al eerder gegeven namelijk ;) en dan pech voor al die mensen die je een schuldgevoel aanpraten, ik snap het wel hoor dat je dat krijgt maar niet doen, je wordt vast een hartstikke goede moeder en ik denk dat je kindje gelukkiger wordt zonder zo'n vader dan met!

17. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    tja het klinkt hard maar als hij het kindje wil zien zou ik zeggen ga maar eerst wat aan je problemen doen qua alcohol/drugs en gedrachtsproblemen (agressie)..jou veiligheid en van het kindje gaan voor.. en laat je vooral geen schuldgevoelens van andere aanpraten..zij hebben de situatie niet meegemaakt dus daar moet je gewoon boven staan..

18. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Nee, hoor, meis, op grond van je ervaringen tot nu toe mag je echt heus wel voor je eigen veiligheid en die van je kleine meid kiezen! En je dochter een vader gunnen: tuurlijk, zodra hij bewijst die titel waardig te zijn. Nu is hij niet meer dan een zaad-donor.
    Mensen kunnen veranderen (mijn eigen vader is daar levend bewijs van), dus misschien dat hij later laat zien iets toe te voegen te hebben aan je dochters leven. Het enige dat je je dochter verschuldigd bent, is dat je die optie openhoudt. Hem ben je sowieso niets verschuldigd. Hij heeft al zijn rechten verspeeld.

19. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    jeetje meid, wat een verhaal!
    ik zou zeggen laat andere mensen lekker lullen en volg je gevoel!

als ik in jouw situatie zou zitten (wat ik gelukkig niet zit) zou er geen haar op mijn hoofd zitten die er aan denk om mijn kleintje met zo een eikel mee te geven.
    zo een agressieve kerel is niet in staat om voor een kindje te zorgen! en kan op het moment dat hij dronken oid is niet relativeren en ook dan met die kleine erbij agressief worden.

sterkte ermee!

20. diamantje

diamantje Lid

Dec 10, 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw dank jullie wel voor de oppeppende woorden... Ik weet ook ergens wel dat ik de goede beslissing neem maar ik denk dat de hormonen ook gewoon een makkelijk loopje met me nemen... Ik zal de optie altyd open houden maar zoals een van jullie al zei laat hem eerst maar oprecht een poging tot afkicken doen. Ik ben pas erachter gekomen dat hij zo erg was nadat ik zwanger werd ... en heb soms gedacht waar begin ik aan... alleen weghalen kon ik gewoon niet. hij deed eerst zegge ik doe alles voor jullie tot het moment kwam dat ik zei wanneer gaat er iets gebeuren...

heb zo nu en dan gewoon het gevoel dat ik alles alleen doe en dat ik nu de schopstoel ben omdat ik hem weghou van haar... en baal daar zo nu en dan enorm van ...

dus dan de lieve woorden hier zijn alweer een enorme steun ...

dus een oprechte dank jullie wel hiervoor ....

Share This Page