Meid, denk maar zo over die andere mensen "leef jullie eigen leven, dan hebben jullie het al druk genoeg." Ik had die vent een spreekwoordelijke schop naar buiten gegeven en hem er niet meer in gelaten, jij en je beeb zijn veel meer waard dan dat geval genaamd je ex. Hij probeerde jullie iets aan te doen en dat maakt hem echt geen vader! Dat ie eerst maar eens de titel vader verdient voordat ie bij die kleine komt.
Dat jij haar een vader gunt is super! Maar een biologische vader is niet altijd een goede vader. Ik denk dat de kleine meer heeft aan een volgend persoon in je leven die bereid zal zijn de 'vaderrol' op zich te nemen. No way dat hij mijn kind mocht zien na wat hij gedaan had. Wellicht als hij ooit echt zijn leven zou beteren, maar dan ook enkel alleen bij mij thuis. Zou hem voor geen goud alleen laten met de kleine.
Ik heb toevallig gisteren een aflevering van Dr. Phil over een soort gelijk onderwerp (dit eindigde niet leuk) zitten kijken en meid doe het niet. Laat m niet in de buurt van jou dochter. Hij kan geen aanspraak op haar omdat hij dr niet erkend heeft. Jij staat dus in je volste recht. Als hij agressief is en ook nog meerdere malen beweerd dat hij niet de vader is, dan heeft hij geen recht. Ik hoop echt voor je dat je een zorgeloze bevalling mag hebben en trek je niks aan van die mensen die je een schuldgevoel aanpraten. Zij hebben dit niet meegemaakt, jij wel!
Pfff, wat een verhaal meid! Nou ik zou hem in geen straal van 1 km in de buurt van mij of mijn kind laten komen! Ga lekker voor je eigen geluk en dat van jou kleine. Laat je niet gek maken, je hebt al genoeg moeten doormaken! Wat een verhaal!
Ik denk dat je dochter beter af is zonder vader, dan met een vader die haar moeder mishandeld, zuipt en geprobeerd heeft de zwangerschap af te breken. Laat andere mensen niet voor jou beslissen. Het is jouw lichaam, jouw kindje (hij wil het niet eens erkennen), en jullie gaan het als 2 stoere meiden helemaal redden!
Wat een verhaal zeg! Ik zou na het lezen van jou verhaal, de vader echt niet in de buurt van jou dochter laten, en hij heeft het dus niet erkend, dus heeft geen poot om op te staan! Hopelijk lukt het je om boven de mensen te staan die jou een schulgevoel aanpraten, zij zullen waarschijnlijk niet eens het hele verhaal weten... Heel veel sterkte!!