ex wil niet nee werken

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door mupet, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx meiden ga ik zeker doen!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hoe is het nu verlopen? Meer wijzer geworden de gepleegde telefoontjes?

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey lief dat je nog ff reageert!

Nou het zit nu zo samenlevings contract hoeft niet via de notaris oid geregeld te worden en dat is dus al geregeld

Verder zeurde hij dus dat ik hem geen kans had gegeven om het te regelen dus heb over mijn hart gestreken en hem nog 1 kans gegeven

Gezegd dat hij 2 weken had om het te regelen via de notaris en dat alles dan helemaal geregeld is. Een afspraak e.d. En heel ouderschapsplan enal en heb hem daar vorrige week woensdag nog aan herinnerd dat ik hem dus niet 2 weken gaf on alleen maar een X te bellen maar om alles te regelen en ook de eerste x toen ik het zei gelijk afgesproken dat als het niet geregeld was, ik het oP mijn manier zou regelen!

En nu is bijna de 2e week voorbij maar hij heeft naar mijn weten nog niet gebeld naar een notaris rn heb hem feen 1X horen typen op de laptop oid dus ik ga er vanuit dat ik binnenkort een afspraak kan maken bij de mediatior

En het gezag heb ik gewoon getekend en geregeld zag ook wel in dat dat gewoon sowieso goed geregeld moest zijn

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Fijn om te horen dat het gezag in ieder geval is vastgelegd.
    En ook dat je hem nog een kans hebt gegeven het op zijn manier in gang te zetten.... maar als ik het zo lees, wordt het toch mediation of zelfs een advocaat. Sterkte meid.

Deel Deze Pagina