Ex wordt ineens buurman!!

Discussion in 'De lounge' started by Ikbenhetmaar, May 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zou er totaal geen moeite mee hebben. mijn ex en ik zijn goed bevriend. maar we zijn dan ook niet uit elkaar omdat we ruzie hadden maar om medische redenen (lang verhaal) inmiddels zijn na 15 jaar de scherpe kantjes er ook wel af. voor de kids zou het natuurlijk ideaal zijn.

2. Maia

Maia Niet meer actief

als mijn ex naast me zou komen wonen zou ik gillend wegrennen. Manlief heeft geen exen dus ach...

3. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Lijkt me afgrijselijk, ik zou me er zeker niet lekker bij voelen, mijn ex was VRESELIJK

4. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

Nov 4, 2009
    4,805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Zou het niet fijn vinden en beetje raar vinden dat precies hij langs mij zou komen wonen. :)

5. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Een tijd geleden ontdekt dat ik vrij jaloers aangelegd ben wat mijn man betreft. Betekend dat ik dus wel heel veel om hem geven moet.
    Maar ik denk dus dat het of verhuizen of haar nek omdraaien word.
    Helaas.

6. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi 2011Mamma, ik moest wel lachen, want ik las jouw reactie en wist al dat je uit de regio Brabant kwam zonder dat uit je profiel te lezen hihi, omdat je zegt "dat hij 'langs' je zou komen wonen" Dat woordje langs is echt iets Brabants want bij ons zeggen ze 'naast'. Grappig, ik heb vrienden uit Brabant dus vandaar zo herkenbaar :)

7. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

tja ligt er aan wat de band is!
    Ik heb ook 5 jaar samen met me vriend naast een ,
    nou ja ex kan ik ook niet echt zeggen maar ik spookte regelmatig dingen met hem uit haha
    maar toen we buren werden was het echt heel gezellig!
    Er is verder nooit wat gebeurd, het was gewoon me beste vriend
    toen kan ik wel zeggen

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Mijn ex? Geen probleem! Mijn lief is toevallig voor dat wij elkaar leerden kennen met mijn ex op een georganiseerde wintersportreis geweest en ook die 2 kunnen het prima vinden.

Zijn ex? Ik heb haar wel eens gesproken en dat ging allemaal prima.. Maar liever niet, ik heb eindelijk net al haar spullen uit dit huis gewerkt ;)
    En toch denk ik dan, ik spreek mijn buren toch nooit.
    En andere kant, zou ik haar niet hoeven uitleggen waar de spullen voor de katten staan... :D (oooh slecht he!)

9. Seth

Seth Niet meer actief

hahaha de ex van mn vriend zal echt niet naast ons komen wonen..... (die duikt onder voor allerlei instanties...), maar zou er niet aan moeten denken.... vriend ook niet trouwens...

10. Seth

Seth Niet meer actief

Was wel makkelijk "overhuizen" geweest... :D

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    *Proest* :D

12. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Ik moet er echt niet aan denken.

denk dat ik dan ook verhuizen wil

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier gelukkig weinig kans ( mijn man heeft geen ex ;) ) maar geloof idd ook niet dat ik er blij mee zou zijn ( ben nogal jaloers aangelegd ) Ligt er misschien ook wel aan hoe ze uit elkaar gegaan zijn.

14. citta

citta Fanatiek lid

Nov 10, 2007
    1,023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ik zou me kapot schrikken als het mijn ex zal zijn
    en nooit meer naar buiten durven te gaan
    er is hoop gebeurt
    en dat is nu al zo 15 jaar geleden
    en ik zal zeker proberen te gaan verhuizen
    en als ik net getekent heb voor een huis en ik kom ineens die dag of week achter dat mijn of zijn ex naast komt te wonen of al woont
    dan zal ik zeker mijn best doen om met mijn makkelaar te praten en alles eerlijk uit te leggen en te vragen of ik van het huis afkomt

want er blijven wonen nee dankje
    hoewel ik me man wel zou vertrouwen dat hij nix zal gaan doen met zijn ex
    maar toch een naar gevoel krijgen
    en ik denk zelf dat ik dan wil inhouden met ruzie;s ofzo
    want je wilt nix laten maken aan je ex
    snapje

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48

Lastig, ik heb ook het dorp gewoond waar jij nu woont, daar kan je op elke hoek wel een ex hebben:p !

16. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Als mijn ex naast ons zou komen wonen zou ik 'm wegpesten en tot die tijd mijn zoontje bij hem uit de buurt houden.. Of mn man geeft m een hoek, kan ook nog.. Zo'n leuke vent is het niet (oke, is niet voor niks een ex natuurlijk;))

Als zijn ex naast ons zou komen wonen zou ik keihard gillen Maar lijkt me sterk, want ze kan m'n bloed wel drinken:D
    En ik snap nog steeds niet waarom, want ze waren al uit elkaar toen man en ik iets met elkaar kregen..

17. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik zou er geen problemen mee hebben,heb met beide exen een goed contact.

18. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hmz, als mijn ex hier zou komen wonen denk ik dat ie binnen een half jaar weer zijn spullen heeft ingepakt, mijn buren kennen deze persoon namelijk omdat toen ik hier kwam wonen hij me bedreigde en noem maar op, en mijn vader heeft toen de buren gevraagd om 112 te bellen zodra hij hier de straat zou inrijden.
    En ja, mijn vriend zou hem echt wel een hoek verkopen samen met de buurman (we kunnen namelijk nog al goed met elkaar overweg) hahaha.
    En ik zelf zou echt niet gaan verhuizen, kom zeg ik woon hier al langer, dat mijn ex maar vertrekt. :p

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    laat maar komen
    hahahahahaha
    ik zou me dood lachen

20. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik heb een hele aardige ex.. die van mij meteen mijn buurman worden.. ook al zou huidige partner dat niet leuk vinden
    als zijn ex naast ons zou komen wonen is hij de 1e die bordje te koop in tuin gaat zetten

Share This Page