Ik zou niet weten hoe ik zou reageren.. ligt er ook aan welke ex maar ook de ex waarbij ik in goed overleg weg ben gegaan hoef ik niet naast me te hebben wonen.. Alhoewel, ik heb nu buren waar geen groet vanaf kan.. toen we hier nog aan het verbouwen waren zijn we netjes met z'n drieën langs gegaan om ons voor te stellen en om te zeggen dat we niet lang zouden gaan verbouwen en dat we het vervelend zouden vinden als het geluidsoverlast op zou leveren voor hen, maar dat werd niet echt gewaardeerd en sindsdien kan er nog geen hallo vanaf. Ook al blijf ik het stug proberen
Als me ex naast me zou gaan wonen zou ik spontaan gaan verhuizen. Voor geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om naast hem te gaan wonen!
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden ! Om nu meteen te gaan verhuizen, is wellicht wat overdreven. Maar ik zou wel echt diepongelukkig zijn met de situatie. Ik weet niet wat ik zou doen. Ik hoop er ook nooit over na te hoeven denken.
hmm, wij waren 15 en 17 toen we bij elkaar kwamen, dus van echte exen is geen sprake, alleen puberliefdes maar ik denk dat ik het ook niet heel leuk zou vinden.
ik zou daar niet mee om kunnen gaan. Tenminste niet op dit moment. Ook al zijn we al een jaar uit elkaar, ik houd nog steeds teveel van hem. T feit dat hij alweer een nieuwe vriendin heeft, speelt ook mee. Ze wonen nu samen aan de andere kant van mijn stadje, ik kan ze misschien eens tegenkomen in t centrum ofzo. Maar als ze naast me zouden wonen,zou ik doodongelukkig worden. Elke dag de confrontatie dat ie wel gelukkig kan worden met haar, zou ik niet aankunnen.
ik zou het geen probleem vinden. Mijn man en ik weten wat we aan elkaar hebben en jaloezie komt eigenlijk niet voor bij ons. plus ik weet dat ik absoluut geen gevoelens meer voor mijn ex zou krijgen en mijn man denk ik eigenlijk ook niet. en als er toch iets zou gebeuren zou ik dan wel weer zien.
Oh wat erg zeg, maarja.. als ze goed contact met hem heeft zie ik het probleem niet. Ik zou er ook geen probleem mee hebben als ik een ex naast me zou krijgen tenzij het om mijn ex-man zou gaan.. daar zou ik toch wel een heel groot probleem mee hebben.