@banaantje: wat een naar bericht van je moeder. Logisch dat je je daar druk om maakt, zoiets is altijd schrikken. Mooi jurkje trouwens voor Caitlin! @natas: dat was dan een gezellige drukte bij jou. Maar wel leuk zeg, dat jullie al 5 jaar schrijven! Hadden jullie elkaar al vaker ontmoet? @taart: in ieder geval niet zelf maken. Overigens zal de verjaardag niet heel groot gevierd gaan worden, waarschijnlijk alleen de familie (als Sanne's neven en nichten + aanhang meekomen dan zijn dat 14 personen) en misschien nog een paar vrienden. We zijn nog aan het twijfelen welke dag we het zullen vieren, 30 april is sowieso al lastig omdat er van alles te doen is, maar nu valt het ook nog op een maandag dus dan zouden we zaterdag al gebak e.d. moeten halen. Want op Koninginnedag is het merendeel van de winkels hier gesloten. Waarschijnlijk wordt het dus 29 april. En verder weinig te melden. De korstjes van de waterpokken zijn langzaam aan het verdwijnen en Sanne lijkt er dus weinig last van gehad te hebben. Gisteren en vandaag hebben we heerlijk gewandeld en genoten van het mooie weer.
Natas, gezellig! En dat op een doordeweekse dag... Banaantje, sorry helemaal vergeten te reageren op je moeder . Wat houdt het in? Natas, hier ook nooit zo'n jurkje gehad...als ze al een jurkje aanheeft is het spijker of een polojurkje. Erg leuke trouwens op die site van Name it. Roze/rode polo....wilde ik kopen maar ze had eigenlijk al zoiets...dus vooralsnog niet gedaan . Iemand met een meid trouwens interesse in een linnen mexx feestjurkje met bolero? Kippetje dus nooit gedragen want was niet echt mijn ding en bovendien had zij in de zomer nog geen 86. Neem ik die even mee naar ballorig, hoef er niks voor te hebben en in dit geval vond ik het zonde voor de zak van max.
@kipkip: ook weer moed aan het verzamelen om van de bank op te staan ? Zie nl dat jij ook nog hier op zp rondhangt!
Kipkip ik heb interesse! In ruil daarvoor heb ik een spijkerbroekje maat 80 van de Hema, die Caitlin in taille veel te wijd is maar qua lengte al goed, dus die zal ze nooit passen. Heb jij daar interesse in? Volgens mij is Roan een stukje steviger dan Caitlin toch? Welke maat heeft hij nu?
Mrs Hair ik lees op Twitter dat Liesbeth nog steeds bijt en dat je nu van plan bent te stoppen daardoor? Wat kl*te zeg! Caitlin is ook erg bijterig laatste tijd. Wangen, vingers, armen, benen: alles moet het ontgelden. Auw. Extra auw als dat in je tepel gebeurt!
Hier ook zo'n beul....met knijpen en krabben! Ik zit helemaal onder de striemen... Poeh, hier weer een meisje dat vroeg wakker is (volle broek) en 's nachts wakker is. Vermoeiend hoor, hoe gaan de nachten bij jullie? @MRs Hair: Balen zeg....ga je echt er mee stoppen? Moeilijke beslissing hoor! Zondag 6 mei was de meeting toch? Wij zijn dinsdag naar Ballorig geweest en Juul vond het super!
@mrs hair: wat naar dat Liesbeth steeds bijt! Lijkt me erg pijnlijk... @mamavanjuul: balen dat de nachten weer wat minder gaan. Hier gaat het eigenlijk wel goed, Sanne slaapt tot minimaal 7:15 uur en als ze wakker wordt kan ze zichzelf nog goed vermaken in bed, dan horen we haar kletsen tegen haar knuffeltjes.
Heb het vermoeden van tandjes....Maar ja, ze is rond 3.30 wakker en dan weer rond 6-7 uur. In de ochtend is ze niet heel vrolijk dan...
Hoi dames! Ze heeft me gisteren weer gebeten, tot twee keer toe, en tot bloedens toe. Heb nu gewoon korstjes op mijn tepels ... Ik wil helemaal niet stoppen, maar ik zie het even niet meer zitten... En los van de vraag of ik wíl stoppen, drinkt Liesbeth nog steeds bijna niets anders, dus zit ik er ook mee of ik wel kán stoppen. Kreeg op twitter reactie van Stefan Kleintjes (van borstvoeding.com), en die belt me vanavond. Hij heeft (los van wat iedereen verder van hem vindt) in ieder geval súper veel ervaring, dus ik hoop op een goede tip. @ Jurkjes: Banaantje, dat jurkje is echt té schattig! Ik heb zelf ook naar dat merk gekeken, is wel onze stijl (van L dan he ) Natas, ik kan me voorstellen dat pompdelux niet helemaal jouw stijl is. Voor jongetjes sowieso trouwens, ik heb voor Hugo ook niet echt wat gezien. Maar voor L vind ik het echt té schattig, en wit/lichtroze staat haar zo leuk @ Natas en Banaantje, dank voor het aanbod om voor te schieten met de creditcard. Ik heb maar één keer iemand nodig, hihi. Banaantje, als jij die site ook wat vindt en zelf ook wat wilt bestellen, is dat misschien het makkelijkste? En anders maakt het me niet uit, ik ben in ieder geval heel blij met jullie aanbod! Ik ken verder niemand met een creditcard ... @ Natas: Wat naar van je moeder... Mijn oma had het ook, en die is er inderdaad heel oud mee geworden. Zij bleef trouwens stug doorroken, jouw moeder ook? Sterkte in ieder geval, het is echt naar om te horen lijkt me. @ MamavanJuul: Naar hé, die nachten. Hier ook weer om 5.30 (!)... En dan is ze om 7.30 weer helemaal gaar en moet ze slapen, dus het blijft een beetje een vicieuze cirkel. Vandaag een dagje R&R gepland hier, hopelijk helpt dat...
@Mrs Hair; ik hoop voor je dat ie goede tips heeft, want om te moeten stoppen omdat ze bijt is best wel zonde toch? Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Ik heb de was al lekker buiten hangen, net even het huis aan kant gemaakt en zit nu in de tuin met mijn laptoppie.
@mrs hair: heb je goede tips gehad? Wel leuk trouwens dat je via twitter een reactie kreeg en dat hij je zou bellen. Ik ken hem niet, maar hij zal vast veel nuttige tips weten te geven als hij die site heeft. @mamavanjuul: heerlijk weer ja! Heb voordat ik moest werken ook nog even van de zon genoten (moest om 13:45 uur beginnen), eventjes door Eindhoven gewandeld. Heb een zonnebrilletje gekocht voor Sanne. Ze knippert de hele tijd met haar ogen als ze de zon in haar gezicht krijgt, dus eens kijken of dit wil werken. Geniet allemaal van het weer de komende dagen! Gaan jullie nog leuke dingen doen?
Goedenmorgen allemaal, Banaantje: succes en heel veel sterkte voor je moeder. msr hair: succes met het bijten, hoop dat je toch nog even kan volhouden. mamavanjuul: succes met de nachten Hier al de hele week van het mooie weer aan het genieten, de was zo goed als weg, hangt elke dag wel een was buiten, maar dat ruikt zo lekker, huis moet nog aan kant, wel woensdag de hele buitenboel gedaan, gezeemd, geveegd, wat onkruid weg gehaald en lekker buiten gezeten. Vandaag een dag van niks, ben moe, kan niks hebben, gylano luisterd voor geen meter,maar denk dat hij ook wel op mij reageerd, als hij maar iets doet wat me niet zint dan wordt ik alweer boos, moet me zo inhouden, maar lukt niet helemaal. Had heel veel plannen gister voor vandaag, maar nu heb ik er totaal geen zin in. dan is het zo mooi weer en dan heb je zo.n bui, echt balen. sorry moest het even kwijt, vanmiddag als de kids slapen, zelf ook maar even plat, misschien dat dan de middag beter gaat. nog een weekje en dan is roan jarig, wij hebben een fototaart bij de hema besteld, en nog een vlaai bij de multivlaai, verder moet ik nog een cadeautje kopen. wij vieren het zondag 1 april voor de familie en vrienden, maandag 2 april als roan jarig zijn we allemaal lekker vrij en gaan we een dagje uit, even geniet met zijn vieren. ik hoop dat het zondag 1 april mooi weer is, kunnen we misschien wel lekker buiten zitten en anders kunnen in ieder geval de kids buiten spelen.
Ooh steintje, jakkes niks aan zo'n dag! Sterkte! Ik had het gister met Juul, de hele middag opstandig geweest, Emma die alleen nog maar wil lopen en als het niet gaat zoals zij het wil is het janken. Julia die zo aan het gillen is dat Emma weer wakker is....grr! Heb me gister heerlijk uitgeleefd in de sportschool Wij gaan vandaag maar eens de tuin lente-klaar maken Wij vieren Emma haar verjaardag de 28ste, en hoop dan dat het zo lekker weer is dat we buiten kunnen zitten. Heb trouwens haar cadeau al binnen, erg snel, binnen een week!
Steintje, succes vandaag. Helaas ken ik dat soort dagen maar al te goed . Vaak op de mamadagen, ben niet zo goed in mijn eentje met 2 kids... Hier vanochtend via mp een verjaardagskado voor kippetje gekocht, een fiets. Toevallig stond die te koop 1 straat achter ons, lijkt op die van Julia (zag ik toevallig op fb). Nu nog die toet toet garage. Morgen met kippetje naar het zandkasteel in het theater, ze heeft het er al de hele dag over. Banaantje, ik zal het jurkje meenemen! Kuikentje heeft dikke billen want ik krijg de meeste spijkerbroekjes niet over zijn dijen, haha. Dus wellicht dat het broekje van Caitlin past. Ik heb gisteravond heerlijk geshopt voor mezelf, even een uurtje en 2 shirts, jurkje, jasje, spijkerbroek en schoenen gescoord! Verder zit het kuikentje zo onder de eczeem, alle middelen in huis dus nu maar hopen dat het wat helpt. Hij wordt nml gek van de jeuk en wij ook want hij is heel vaak wakker 's nachts.
Dames....ff ego...ik heb even advies nodig! Caitlin heeft sinds zojuist 40 graden koorts en is ontzettend hangerig en slap. Daarnet wilde ze ook geen eten, ze ging kokhalzen. Ze ligt nu alweer te slapen. Ik weet niet zo goed wat er loos is. Het hoesten is bijna over dus voor ons idee kan dat het niet zijn. We hebben wel vanmiddag op het terras gelunched maar uiteraard zat ze in de schaduw, ik vond haar toen al hangerig trouwens, ze heeft als afsluiter nog 10mins op mijn schoot mogen zitten maar ook toen heb ik haar uit de zon gehouden (ze had alleen geen zonnehoedje op,die waren we vergeten...). Zouden jullie de dokter bellen? Op basis van die hoge koorts en hangerigheid? Of even aankijken maar? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen...koorts bij kleintjes kan heel snel komen en ook heel snel weggaan toch? Als ik dokter bel kom ik meteen bij die klote huisartsenpost ipv mijn eigen huisarts....
Toch maar ff huisartsenpost gebeld voor advies, de dokter vond toch dat we even moeten langskomen, om kwart voor 8 hebben we afspraak.