Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Motor rijden is dan nog een vrij veilige keuze. Veel mensen gaan op dat punt scheiden... :(

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja idd. Dan koop ik wel een motor, is waarschijnlijk goedkoper ;).

Zo kuikentje is niet te genieten sinds die uit bed is. Pfff. Zal wel weer wat in de lucht zitten. Is ook wel snipverkouden, ik hoop niet dat hij weer benauwd wordt.

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Grappig, hij heeft inmiddels zijn schoenen en sokken uitgetrokken en kan weer lachen...

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hoera voor Quinten!!!

5. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Dacht even, hoezo hoera voor Quinten?! Maar las op fb dat Q. zijn eerste stapjes heeft gezet. Leuk!

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Joehoe, go Quinten!

Lopen alle kindjes nu?

Gister heeft kuikentje weer eens doorgeslapen, tot 6.30 uur. Zonder een papfles om 23 uur. Waar je al niet blij van kunt worden. Hopen dat het niet weer een eenmalige actie was.

Voor de rest is iedereen hier verkouden. Mijn hoofd staat op ontploffen. Gelukkig vanochtend kippetje naar de psz en kuikentje even bij mijn schoonouders gebracht. Kon ik even een uurtje slapen en na 3 pcm ging het weer een beetje. Maar nu zou ik toch wel fijn vinden als het 6 uur is en manlief thuis komt.

Hoe is het bij de andere dames...

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: beterschap!

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Eindelijk lekker in mijn bedje :).

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier nog steeds een zieke Emma....in plaats van dat het beter werd is het alleen maar erger geworden :)
    Ze heeft gelukkig nu een kuur gekregen dus hopen dat ie snel aanslaat!

Verder net eerste lesje RPM gehad en ben gesloopt ;)

10. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Wat is RPM? Wel sneu voor Emma dat ze zo ziek is. Hopelijk is ze snel opgeknapt met de antibiotica!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben jullie schandalig aan het verwaarlozen! Komt door combi druk druk druk en ik ben zo vreselijk moe. Helaas slaapt Quinten weer slecht en is Danique ook vaak onrustig. Op FB kom ik regelmatig maar ZP openen is dan net ff te veel of ik heb er geen tijd meer voor.

Hahahahha, dank je Kezia!
    Ja ja, kleine Q. loopt! En hij vindt het leuk, hihihi! Koddig manneke. Verder wil ie nog steeds alleen maar klimmen, op het KDV doen ze hem soms in de box omdat hij via de stoelen zo op tafel balanceert en ze hem niet altijd in de gaten kunnen houden.

Danique gaat goed op school. Ze vindt het duidelijk erg leuk en interessant. Ze is wel erg moe, maar ondanks dat blijft ze laat in slaap vallen. Vanavond was het weer rond 21.15 voordat het stil was boven.
    En ja Kezia, die juf is zeker goed dat ze dat gesloten gedrag van Danique meteen herkent. Ze heeft wel een paar momentjes gehad maar hoofdzakelijk gaat het prima. Ben ik heel blij mee!
    Danique kan haar tranen soms heel goed verbijten, maar ze kan ook een blèerende dramaqueen zijn hoor.

Maryloes, ik stel idd ook niet al te moeilijke en open vragen aan Danique. Dat werkt meestal al niet en nu met alle nieuwigheden rond school al helemaal niet. Chris heeft vaak een goeie manier om wat info los te krijgen, via een speelse omweg. Vanavond bijvoorbeeld vroeg hij of ze weer een nieuw liedje heeft geleerd en of ze dat aan hem ook wilde leren.

Zullen jullie ook wel op FB hebben gelezen, heb op school wel gedonder om haar spulletjes weer bij elkaar te sprokkelen, de 1ste keer heeft D. geen eten gehad bij de Overblijf en nu weer een briefje dat ik niet betaald zou hebben (heb voor 10x vooruit betaald). Dat met die spullen is erg lastig als de BSO haar ophaald want die gaan natuurlijk niet de hele school doorzoeken.
    Maar goed, vandaag zat alles in haar tas.
    Als D. het maar naar d'r zin heeft, maar ik betwijfel of het ooit wat wordt tussen mij en de overblijf :D

Moeilijk gedrag van R, Kezia. Ze raakt je op je meest gevoelige plek, en dat is je kind. Het lijkt mij vooral lastig als Liesbeth door gaat krijgen wat ze zegt, dat is zielig.
    Kun je niet zo veel mogelijk letter afstand nemen, naar een ander vertrek samen met Liesbeth, en zo dat gedrag negeren? En idd, als Mr Hair er beter tegen kan hem het meer laten doen.

Maryloes, wat leuk dat je mindfullness gaat doen! Zit er ook wel es aan te denken, ik overstroom zo ongeveer. En dan genieten van het moment, ik vind dat best lastig. Gister toen Q. ging lopen moest ik mezelf echt in m'n nekvel grijpen om er even bij stil te staan, ik was de hele dag alleen maar aan het hollen.

Schreeuwende dreumes : yep, hier ook eentje. Lijkt soms wel een gillende keukenmeid, meteen krijsen en giga boos. Met z'n hoofd op de grond bonken, ook erg leuk.

Eeka, Sanne's handje ziet er goed uit zeg! En ze doet er al veel mee, lekker boekjes lezen zag ik.

Mooie kamer Steintje!

Julia ook al bijna naar school! Gelukkig met veel wendagen, D. helemaal niet en dan worden ze wel erg in het diepe gegooid hoor.
    Kipkip, je kan er bij kippetje dan wel voor kiezen om haar in het begin minder naar school te laten gaan. Wij doen dat niet omdat we dat niet duidelijk vinden naar D. toe. Maar het is wel mogelijk.

Beterschap Kipkip en Emma!

35 jaar, 36 jaar, 40............ ik zeg niks :p
    Maar ik rij geen motor en scheiden zit ook niet in de planning :D

12. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Hier nog een verwaarlozer, al heb ik jullie wel gevolgd op FB natuurlijk :) Inmiddels alles bijgelezen.

@mamavanjuul: Hoe gaat het nu met Emma? Is ze al aan de beterende hand?

@kipkip: Hoe gaat het nu met de ziekenboeg?

Hier niet veel te melden. Morgenavond weer cupcakes maken voor het vrijgezellenfeestje van mijn beste vriend, dat is a.s. zaterdag. Ik maak voor de mannen en de vrouwen in stijl met de dresscode een paar blikken cupcakes. Met Caitlin gaat het prima, ze is 2 dgn meegeweest naar de zaak en heb erg om haar moeten lachen. Verder is ze onwijs bijdehand en lollig, en bovenal: knuffelig! Haar hoeveelheid kusjes is niet gering, zo lief!

Afgelopen weekend zaten we in Norg, Drenthe, vlakbij mijn schoonouders in een hotel. Het was natuurlijk prachtig weer dus we hebben volop genoten. Het hotel was ook heel leuk. Caitlin vermaakte zich opperbest op de camping door andermans honden te bewonderen (woefff woeffff!) en rondjes te rennen op het grasveld. Bij de twee avonden dat we uit eten zijn geweest heeft ze zich perfect gedragen, trots op haar!

Zo, en nu echt naar bed, want net als de rest hier ben ik ook geen 18 meer, haha ;) En jemig kipkip...zo weinig slaap trek ik ook niet hoor!

@Natas: Heb jij nog een beetje kunnen bijtanken van je vermoeidheid?

13. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Oja...

Zaterdag is dus dat vrijgezellenfeestje zoals ik al schreef, en dus wordt Caitlin de hele dag ondergebracht bij mijn (hoogbejaarde) ouders. Beetje zielig voor mijn ouders want het is erg zwaar voor ze, maar Caitlin is bij hun in goede handen. Alleen dit wordt de eerste keer dat ze een HELE DAG weg is bij ons :( Dat vind ik toch wel een beetje slikken, het maximum tot nu toe was altijd maar een paar uurtjes. Ben een beetje controlfreak-mommy. Benieuwd hoe zaterdag zal verlopen...

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: komt vast goed zaterdag! Leuke foto op fb van C. in de kast. Wat een schatje is het toch!

@natas: wat een gedoe op school zeg... Heb het verhaal op fb gevolgd en zie je al door het gebouw lopen, op zoek naar al haar spulletjes.

Hier: Sanne probeert alles na te zeggen! Ze is net een papegaai (oftewel "paai" zoals Sanne zegt). Alleen "bal" weigert ze te zeggen, da's nog steeds een "kam". Als je vraagt waar de bal is zoekt ze wel haar bal, dus ze snapt heel goed wat je bedoelt...
    Nog geen nieuws trouwens vanuit Rotterdam, hopelijk horen we deze week iets.

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Eeka, je was er laat bij vannacht?! Vervelend dat jullie nog niks hebben gehoord.

Banaantje, spannend, hoe oud zijn je ouders?

Hier, 23 uur erin, 0 uur kuikentje wakker, 1 uur kuikentje wakker, 1.30 wakke, zetpil gegeven. 4 uur kippetje wakker ook hoesten en niet lekker, 6 uur sliepen we weer. Pffffffffffffffff. Zelf dus ook nog niet opgeknapt. Zo maar even bijkomen op mijn werk.

Mamavanjuul, hoe is het met Emma?

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: wat vervelend dat zowel kuikentje als kippetje wakker werden afgelopen nacht. Kan me voorstellen dat je zelf ook nog niet opgeknapt bent, daar heb je vaak toch een nacht goed kunnen slapen voor nodig. Althans, ik wel.

Ik wilde graag weten wat de verkiezingsuitslag in onze gemeente was, vandaar het late tijdstip. Helaas was die om half twee vannacht nog niet binnen dus toen ben ik maar gaan slapen.

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik lees wel alles hoor...maar had niet zo veel te melden ;)

Met emma gaat het eindelijk goed! De koorts is nu weg en de AB-kuur is gelukkig aangeslagen. Ze is alleen nog super verkouden.
    Haar ogen zijn weer schoon en ze is weer super vrolijk. Er is een hoektand doorgekomen en een kies...dus tja.
    Verder hoest ze ook gigantisch...
    En ook Emma kletst als een malle....roept de hele tijd Bibi!!! En we hebben geen flauw idee wat ze er mee bedoelt ;)

@Kipkip: Nou, ik ben ook giga moe en ik ben nog niet eens 30, hahaha!

18. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ kipkip: goedemorgen! *gaap*

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mamavanjuul, fijn dat ze weer wat is opgeknapt!

Mrshair, ook goedemorgen ;).

Steintje, is het huis al een beetje aan kant?

Kippetje weer hoestend in ons bed gekropen want ja, waarom zou je in je eigen bed blijven als je ook in je moeders oor kan hoesten en proesten. Tenslotte veel leuker als iedereen wakker ligt :(. Kuikentje om 5.30 uur wakker. Ach, we doen het er maar mee ;). Gisteravond wel lekker getennist dus weer wat energie gekregen.

20. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Nou kipkip, het zit je niet mee met de nachten. Net als Natas :(
    Gelukkig gaat het met Emma wel weer beter.

Vannacht was bij ons ook bal (of, volgens Sanne: kam) :) De kleine meid had weer last van d'r kiesjes/tandjes. Vanmorgen weer een bloederige plek in haar bed aangetroffen en vannacht was ze continu wakker, na zetpil sliep ze gelukkig wel goed. Maar ook mijn oogjes zijn vandaag heeeeel klein.

Gedeelde smart is halve smart, dames ;)

Deel Deze Pagina