Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: ben benieuwd hoe Julia het vindt op school!

2. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Rustig vandaag...

@mrs hair: hoe was het gisteren in het zwembad? Gaat het weer wat beter met Liesbeth?

@banaantje: hoe is het nu met Caitlin?

Vandaag contact gehad met het zkh en 7 november hebben we weer een afspraak met het Handenteam. Ben benieuwd wat ze van Sanne's hand vinden.

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Idd rustig. Iedereen druk?

Eeka, spannend!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja...hele dag gewerkt en na het werk weer op jacht geweest naar een bankstel, haha!
    Weer veel te laat thuis, dus meiden snel patatje onder de douche en slapen!

Verder even een discussie hier met manlief..waarom laten mannen je niet uitpraten en komen ze met een oplossing, terwijl ik alleen even mijn ei kwijt wil, begrepen wil worden, een knuffel wil en klaar.
    Grrr...dat eindigde weer in een zinloze discussie.
    Die kerel van mij is zoooooooooooo eigenwijs he!
    Hahaha!

5. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @mamavanjuul: Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus... Onbegrijpelijke wezens soms! Die van mij is er ook zo een die niet snapt dat vrouwen soms gewoon even hun ei kwijt willen.

@kipkip: Alles goed bij jullie, gezondheid weer op peil?

@Eeka: Nog eventjes geduld dus tot de volgende afspraak... Is dan ook de uitslag compleet van het onderzoek? Of krijgen jullie die eerder?

Hier: Het gaat weer goed met de kleine meid. Nog niet 100% maar ze eet nu normaal en slaapt en drinkt goed. Een hele geruststelling. Ze ligt nu nog te slapen dus ik wacht geduldig tot de schone slaapster wakker wordt zodat ik naar de zaak kan; normaal gaat ze do en vrij naar kdv maar heb haar deze week thuisgehouden omdat ze zo slecht at.

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hier gaat het IETSJE de goede kant op, maar het houdt nog niet over met het dreumes-gedrag :(

Zwemmen ging heel goed, was echt een leuke dag. Bij het avondeten (in een restaurant dus) begon ze met gillen en schreeuwen, maar draaide ze na een minuut of 5 gelukkig bij. Dat was zo'n opluchting, ik was echt trots op haar.

Maar gisteren... Gingen we de stad in en daarbij een kopje koffie/gebakje nemen in een brasserie speciaal gericht op kinderen. Het heet 'samen'. Liesbeth kreeg één koekje, maar op het schoteltje lagen er twee. Ze mocht er maar één, dus dat was aanleiding voor een gigantische driftbui :( Midden in een restaurant dus. We hebben inmiddels gemerkt dat het met negeren het snelste over is. Proberen te troosten leidt tot dubbel volume. Dus wij negeren het hoofdbonken en gillen en blijven -ogenschijnlijk- rustig met elkaar praten. Komt er zo'n verzuurd oud wijf naar ons toe, echt ruziemakend, dat we ons kind moeten troosten omdat zij er heel erg veel last van hadden. Ik nog geprobeerd om uit te leggen dat wij dit ook heel vervelend vinden, maar dat we denken dat het op deze manier het snelste over is, maar ze gíng maar door. Dus ik met Liesbeth naar buiten, en het werd inderdaad dubbel zo erg, ze heeft mijn hele gezicht open gekrabd :(. Uiteindelijk ik huilen, Liesbeth huilen, en we zijn weggegaan zonder dat ik maar een slokje van mijn thee of hapje van mijn gebakje heb gehad.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje, waar bemoeien andere mensen zich mee he!
    Gelukkig ben ik ondertussen al zo ad rem dat ik gewoon vraag of ze zelf ook kinderen heeft.
    Grrr...Niks van aan trekken Mrs Hair, volgende keer weer bij je eigen methode houden en een dikke vinger naar mensen die er last van hebben. Gaan ze maar ergens anders zitten. :p

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mrshair, een echte ram meid ;). Kippetje was en is ook zo temperamentvol! Idd negeren werkt vaak het beste. Maar in openbare gelegenheden is dat niet zo makkelijk. Ik merk nu dat kippetje iets beter gaat luisteren en meer snapt maar ik heb wel drama's met haar in lunchrooms en supermarkten gehad. Kreeg het altijd spaansbenauwd en naar mijn idee waren alle andere kindjes altijd veel rustiger en zaten gewoon rustig in een buggy of stoel. Kuikentje is gelukkig wat makkelijker ook al kan hij ook best laten horen als hem iets niet zint maar legt zich wat makkelijker bij dingen neer.

Mamavanjuul, zo hoe bevalt het kind naar school? Ging het wegbrengen vanochtend goed?

Hier helaas weer 2 dramanachten. Doorslaap kwartje was helaas toch nog niet helemaal gevallen. Gisteravond goed gegeten, toen nog een papfles, 23 uur weer papfles, 5 uur vanochtend banaan en drinken, 7 uur pap. Ik wil van die nachtelijke eetsessies af maar het is de enige en snelste manier om hem stil te krijgen. En laten krijsen is zo lastig met kippetje die ernaast slaapt en dan ook wakker wordt. Dus we kiezen de makkelijkste weg maar zie er nu nog maar eens vanaf te komen.

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: wat naar zeg, dat voorval in de brasserie. Die vrouw snapte er dus echt niets van, jeetje! Kan me voorstellen dat dit niet leuk was. Hoe gaat het nu met je gezicht trouwens?

@kipkip: die kuikentje, toch weer dramanachten... Jammer dat het kwartje toch nog niet gevallen is.

10. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Iedereen weekend aan het vieren?

Sanne is ziek, snotverkouden, hoesten en gisteravond en vanavond koorts. Overdag gaat het goed, is ze hartstikke vrolijk en eet en drinkt ze volop. Maar net voelde ze erg warm aan, was ontroostbaar en had bijna 39 graden koorts. Na een zetpil ligt ze nu te slapen.

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Och arme Sanne, beterschap!

Hier net terug van het buurtfeest, morgen naar Friesland voor het familiefeest.

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ha leuk, eerst een buurtfeest en dan morgen familiefeest! Hier morgen ook een feestje, ik word weer een jaartje ouder ;).

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Gefeliciteerd Eeka! Ik hoop dat je een leuke dag hebt en Sanne weer een beetje opgeknapt is.

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Eeka: Nog gefeliciteerd!

Slaan: Hier ook hoor!
    We gaan er maar van uit dat het weer een fase is. Ik probeer het veel al voor te zijn, maar zo af en toe gebeurt het wel. Laat wel duidelijk merken dat ik het niet wil hebben en dan zegt ze snel: Aaaai en gaat ze aaien en krijg je een kus ;)

15. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Eeka, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heeft Sanne een goede nacht gehad?

Hier een echte zondag... Niet veel gepland, we gaan straks vast nog even naar buiten.

Aan iedereen een fijne zondag gewenst!

16. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Gisteren zijn we de geitjes gaan voeren :D

Bijgevoegde bestanden:

17. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Bedankt voor de felicitaties! Sanne heeft een goede nacht gehad, was vanmorgen rond half 8 wakker en heeft toen nog eventjes bij ons gelegen. Ze is nog wel erg verkouden en hoest regelmatig, maar ze had vanmorgen en vanmiddag praatjes genoeg tegen al het bezoek.

@mrs hair: wat een leuke foto! Ik vind Liesbeth er erg mooi uitzien, echt een klein dametje! En zo te zien had ze zelf ook wel trek in een sneetje brood :D!

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mrshair, wat een schattige outfit! Leuke kleur jas ook, weer eens wat anders als roze.

Eeka, leuke dag gehad? Fijn dat Sanne een goede nacht heeft gehad!

Hier weer wat te klagen helaas. Hoe kan het nou dat dat manneke zo vaak wakker wordt? Ook weer enorme poepbroeken, dus zal wel weer wat onder de leden hebben. Vanochtend om half 8 al twee keer in bad geweest en 2 wassen moeten draaien, alles onder, zelfs het bankstel :(. Toen naar de familiedag, drukke ochtend en 5 uur slaap werd ik zelf ook niet lekker van. Misselijk en draaierig, dus we zijn maar op tijd weer weggegaan. Vanavond maar vroeg naar bed.

19. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: heel veel beterschap! Wat vervelend dat kuikentje zo'n poepluiers heeft dat alles onderzit. En dan zelf ook niet helemaal fit... Was de familiedag verder wel leuk?

Ik heb een leuke verjaardag gehad, vanmorgen om 11 uur de eerste mensen en om 18 uur ging de laatste visite naar huis. Vanavond bankhangen, vind ik helemaal niet erg.

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Dank je Eeka, ja op zich wel leuk. Ergens mooi in de bossen.

Deel Deze Pagina