Inderdaad rustig hier. Hier vier (halve) dagen werken achter de rug en nu is mijn "weekend" begonnen. @mamavanjuul: is het klussen helemaal gelukt? Zag al mooie witte voeten op fb staan, hahaha! @kipkip: lukt het met leren?
Mamavanjuul, lijkt me heerlijk papa kindjes . Hier mag papa niks en moet mama alles doen. Zijn jullie helemaal klaar? Eeka, fijn weekend . Mijn werkweek moet nog beginnen... Leren, tja....ik weet het niet. Ik doe wat er mogelijk in de resterende tijd maar ik kom zeker tijd te kort. Oftewel, ik had veeeeel eerder moeten beginnen.
Update van mijn kant : superdruk op kantoor dus overwerken, spanningen met advo's tussen Chris en werkgever zijn hoog opgelopen en vandaag uiteindelijk akkoord gegaan met iets waar we niet blij mee zijn maar de risico's werden te groot, en Quinten slaapt zo bagger de laatste nachten dat ik ongeveer alle uren van de klok zie en hij weer terug bij ons in bed is. Voor de rest gaat het prima Lastig hoor Kipkip, leren met drukke baan + drukke kids + ook nog es drukke nachten! Niet te doen toch..... Eeka, Quinten gaat hier soms ook een beetje dansen. Schattig is dat he! In Plopsaland ging hij uit z'n dakje op de K3 dansvloer, heb daar wel 70 foto's van genomen geloof ik hahaha. Had helaas de film en m'n foon niet bij me. Mamavanjuul, nu helemaal klaar met het klussen? Wat las ik nou op FB, dat die magnetische verf helemaal niet werkt? Wat jammer!
@natas: wat ontzettend balen zeg, van Chris z'n werk! En dan Quinten die niet wil slapen, pfff... Ik kan me voorstellen dat je op je tandvlees loopt. Dikke knuffel! Wat grappig trouwens dat Q. ook danst. Ik zie dat jullie in Plopsaland zijn geweest, was dat leuk voor Quinten? Wij gaan namelijk over een paar weken op vakantie daar in de omgeving maar ik vroeg me af of Plopsaland al leuk is voor Sanne. @kipkip: hoe gaat het met jou? Kom je een beetje aan leren toe? @hier: met Sanne gaat het goed, de eerste kies is door en de tweede is onderweg. Ik heb zelf alleen veel last van mijn polsen en had gisteren heel veel moeite om Sanne te tillen.
@Natas: Wat balen van alles zeg...getverderrie! Ik hoop dat er zeer binnenkort rust voor jullie komt! @Hier: We hopen dit weekend klaar te zijn...de wanden moeten nog, deurposten en 1 kozijn in de keuken nog. Verder gaat het hier zijn gangetje...niks bijzonders te melden. Druk met voorbereiden van Julia's verjaardag -volgende week-. Moet nog een leuke outfit voor haar zien te scoren
Ah gats mamavanjuul, dat wordt shoppen. Wat naar nou Eeka, ik zou met alleen een dreumes niet naar Plopsa gaan. Quinten heeft zich er vermaakt hoor, daar niet van. Maar zo veel is er nou ook niet te doen voor de ukkies. Quinten heeft wat gespeeld in een klein stukje met speeltoestelletjes voor dreumessen, gedanst op de K3 vloer, in een kikker-draaimolentje gezeten, in de ballenbak, en verder gewoon veel rondgestapt als we voor Danique naar een attractie gingen. Het is best duur. Voor een kind onder de 85 cm is het gratis, maar volwassenen betalen 16.50 per persoon en de auto parkeren kot 6 euro.
@natas: dank je. Hoeven we daar in elk geval niet naar toe, dan kunnen we beter (bij droog weer) naar de dierentuin in Emmen gaan. Daar hebben we zelf ook wat meer aan. @mamavanjuul: lekker shoppen dus voor Julia!
Roan, 02-04-2011, 10.350 gram - 83.0 cm [op 27-06-2012] Liesbeth, 03-04-2011, 11260 gram - 83,7 cm [op 01-10-2012] Quinten, 03-04-2011, 10.150 gram - 80 cm [op 11-10-2012] Caitlin, 06-04-2011, 9200 gram - 79 cm [op 26-06-2012] Nina, 12-04-2011, 10900 gram - 84 cm [op 01-10-2012] Benjamin, 17-04-2011, 10.030 gram - 73 cm [op 20-03-2012] Emma, 27-04-2011, 11.255 gram - 81,5 cm cm [op 17-07-2012] Sanne, 30-04-2011, 11.200 gram - 82,6 cm [op 04-10-2012] Zoontje Kipkip,01-05-2011, 11.370 gram - 83 cm [op 09-07-2012]
Dames, even een kort vraagje aan jullie. Na mijn examen kom ik weer uitgebreid reageren! Wat vinden jullie een redelijk uurtarief voor een meisje (nou ja) van 27 die zaterdag komt oppassen, vanaf half 5 dus ook met de kids eten en naar bed brengen. Ze werkt bij ons op het kdv.
Lastig, 10 euro per uur? Ik heb echt geen flauw idee! Tot hoe laat moet ze oppassen, ook als de kinderen al op bed liggen? Succes trouwens met je examen, morgen toch?
Ja, morgen de hele dag dus nog even wat dingen aan het doornemen. Waarschijnlijk is het oppassen tot ca 23.30 dus 7 uur totaal.
Hebben jullie nog niets afgesproken dan qua tarief? Ik heb geen idee wat tegenwoordig normaal is om te betalen voor een avond oppassen.
Nee ze heeft zelf ook geen idee. En we hadden idd nog niks afgesproken. We hebben wel eens een meisje alleen 's avonds gehad en die gaven we 4,5 per uur maar die was een stuk jonger en lag kippetje al te slapen.
Moeilijk als ze zelf ook geen idee heeft. Hoe laat liggen de kids meestal in bed? Want ik denk dat de uren tot het naar bed gaan natuurlijk het lastigste zijn. Als ze slapen is het relatief makkelijk verdienen. Anders misschien een totaalprijs voor de avond afspreken?
Ik ben nog in België, morgen ga ik naar huis... Mr Hair schijnt bijna klaar te zijn , ik ben heel benieuwd. Ik ga zelf zo naar Ikea om nog wat dingetjes op te halen