Ikea, leuk! Veel plezier en we lezen vast nog wel hoe het allemaal gegaan is met de treinreis en hoe mooi het allemaal in huis is geworden.
Hoe is het gegaan Kipkip? Hier gaan we de laatste fase van het klussen in: Sausen! En dan ben ik er ook wel klaar mee zeg! Heb nu in elk uurtje dat ik mijn handen vrij had besteed met een verfkwast. Heb nu alle kozijnen gedaan. Vind ik op zich best wel leuk werk trouwens Vandaag de keuken afsausen en dan is dat klaar! Ik ga straks even met de dames op pad en dan mag manlief even aan de slag, die heeft nog niet zoveel gedaan, hahaha! Emma heeft hier de poppen helemaal ontdekt. Ze loop de hele tijd met een "baby" rond en stopt die in de poppenwagen....dan zegt ze met haar vinger haar mond...ssssst! En gaat dan heel hard tegen de baby zeggen: Boehhhh! HAhaha!
Hahahaha, pretletter die Emma! Fijn dat het klussen bijna klaar is. Fotootje? Kipkip, hoe is het gegaan?
@mamavanjuul: wat lief zeg, poppenmoeder Emma! @natas: hoe gaat het met jou? @kipkip: ben ook benieuwd hoe het gisteren is gegaan.
De wanden zitten er in, eindelijk! Manlief is er even flink tegen aan gegaan! Morgen gaan de dames naar opa & oma. Kunnen wij even de puntjes op de i zetten. 1 kozijn moet nog een keer en de vensterbanken nog. Dan de deurposten en de plinten tegen de muren en dan klaar! Merk nu ook wel aan Emma dat ze toe is aan rust en reinheid! Vanmiddag na haar slaapje was ze het helemaal zat, ze kun bijna geen voet meer verzetten in huis vanwege de troep, dus alleen maar brullen en brullen. Tegen de tijd dat het hier wat opgeruimd was, werd zij ook weer rustig. Verder is Emma trouwens echt haar grenzen aan het verkennen. Julia plagen, slaan en knijpen en vanmorgen beet ze me zelfs
@Mrs Hair: Hoe is de treinreis gegaan met Liesbeth? Ik ben benieuwd! @Eeka: He wat rot dat je weer zo'n last had van je polsen. Gaat het nu weer iets beter? Je kunt ze zeker niet teveel belasten als je zo'n last hebt? @kipkip: Hoe ging je examen? @mamavanjuul: Hahahahaaaa die Emma en haar 'baby' Hopelijk doet ze dat later niet bij haar eigen baby, whaha. Hier: Sorry sorry dat ik weer zo'n poos niets heb laten horen. Het is af en toe gewoon een beetje druk en ik lig vaak vroeg op bed. Nu het weer vroeger donker wordt, merk ik dat de vermoeidheid eerder toeslaat. Vandaag lekker een dagje geshopt met mijn beste vriendin hier in de stad. Goed geslaagd, veel nette kleding voor mijn werk (aangezien ik steeds vaker naar netwerkbijeenkomsten ga, is nette kleding wel handig...dus me lens gekocht aan leuke jurkjes etc.). Met Caitlin gaat het prima, de kleine draak kakelt de oren van ons hoofd. Ze zegt sinds een paar dagen al kleine zinnetjes. Zo cool om te horen uit zo'n klein poppetje. Echt een kletskous hoor. Alleen die eenkennigheid...tjeminee...heb wel het idee dat ze er heeeeeel erg last van heeft in vergelijking met andere kindjes hoor!
@banaantje: ook al zo'n kletskous, gezellig he? Hier ook, van de week heb ik zo gelachen. Ze vroeg 's ochtends: "Papa?" Dus ik: "Papa is werken". Toen vroeg ze om opa. Ik zei: "Opa is thuis". Sanne: "Oma?", dus ik zeg: "Waar is oma?". Zegt ze: "Oma in de bak!". Ik kwam niet meer bij! Ze heeft een bak met spullen van Little People waaronder opa en oma. En oma lag inderdaad in de bak... Eenkennigheid hebben wij tot nu toe eigenlijk geen last van. *klopt heel hard af* Lijkt me wel lastig hoor. En leuk, shoppen! @hier: vooral tillen is soms erg pijnlijk. Dit vochtige weer doet me sowieso geen goed. Maar het is niet anders, nog 1 week werken en dan hebben vriend en ik 2 weken vrij dus dan kan ik even bijtanken.
Druk met cadeau's in elkaar zetten en vlaggetjes ophangen, hahaha! Man o man...mijn kleine grote meisje morgen 4 jaar! Zijn toch altijd weer van die terugkijk momenten he....4 jaar geleden voelde ik me echt niet lekker. Pff...vanaf morgen gaat ze de komende jaren naar school! Vanaf morgen officieel een kleuter in huis!
Wat is het kado voor Julia geworden? Ben ook benieuwd naar haar verjaardagsoutfit! Wel weer een hele stap hoor, kleuter... Een hele fijne dag morgen!
mamavanjuul, gefeliciteerd met Julia! Vieren jullie het vandaag? Klussen helemaal klaar? Wat leuk dat Emma zo van de poppen is. Nina hier ook! Het is pop voor en pop na, pop moet overal mee naar toe, ook dus met slapen. En zo lief, soms als ik bij haar ga kijken, ligt ze met pop onder de arm geklemd te slapen. @Eeka, wat lekker 2 weken vakantie! Jullie gingen toch nog weg? En hoe is het met Sanne en haar handje? @Mrs hair, hoe was het in Belgie? Treinreis goed gegaan met Liesbeth? @kipkip, examen goed gegaan? Gaan de nachten al wat beter? @Natas, hoe is het bij jou? vervelende situatie met C zn werk. Hebben jullie dat kunnen afhandelen? @Banaantje, wat leuk dat Caitlin al echt zinnetjes kletst! @hier, Nina wordt groot! Begint al lekker te kletsen en heeft sinds een week of 2 het loopfietsje ontdekt. Lars had dat fietsje voor zn 2e verjaardag gekregen en ik weet nog wel dat hij wel een paar weken moest oefenen voor hij het door had. Madame pakt dus 2 weken geleden het fietsje en fietst/loopt er zo op weg! Milan en ik hebben deze week lekker herfstvakantie. Vandaag zijn de kids naar kdv en bso, dus een heerlijk dagje voor mezelf! Net al even hardgelopen, nu douchen, kopje koffie, middagdutje, vanmiddag even alleen in het dorp struinen. En dan de kindjes weer ophalen. Dat wordt een heerlijk dagje! Fijne dag!
Maryloes, jee nu al op het loopfietsje? Knap hoor! Geniet van je dag! Mrshair, lekker genoten bij je ouders? Hoe ging de treinreis? Eeka, heb je nu al vakantie? Banaantje, eenkennig hier ook wel hoor. Ze gaat toch ook naar het kdv? Hoe gaat het daar? Mamavanjuul, gefeliciteerd! Vieren jullie het dit weekend? Natas, rust weer een beetje terug nu het afgerond is? Hoe gaan de nachten? Steintje, hoe is het met jou? Hier, examen ging niet zo goed, toen al koppijn, nu ontstoken verstandskies. Vanmiddag om 3 uur wordt die getrokken. Ben nog erg huiverig na de vorige keer. Uitslag examen pas over 6 tot 8 weken. Voor de rest zit kuikentje midden in een sprong ofzo. Dramanachten, niet op te lossen met voedsel, een soort verlatingsangst ofzo. Klemt zich helemaal aan je vast en is om het kwartier aan het krijsen. Ook klaarwakker midden in de nacht. Tel daar een behoorlijke kiespijn bij op en je hebt een idee hoe ik me voel . Nou ik ga even uitgebreid eten nu het nog kan....
Oh ja, oppassen za was een succes. Vriendje van de oppas was ook langs gekomen en kippetje was daar helemaal gek op. Nu vraagt ze de hele dag wanneer hij weer komt want ze mist hem zo !
Wat schattig ! Sterkte bij de tandarts, als het goed is lig je nu zo ongeveer in de tandartsstoel! Hopelijk ben je snel van de pijn af! @maryloes: leuke dag gehad vandaag? Wat goed van Nina dat ze al op het loopfietsje gaat! En schattig dat ze met de pop slaapt. @mamavanjuul: gefeliciteerd met Julia! @hier: alleen vrijdagavond en zatermiddag nog werken en dan heb ik twee weken vakantie! We gaan een week naar CP, heb er zin in! Met Sanne gaat het prima, ze krijgt ineens allemaal kiezen en zegt veel woorden. Met haar handje gaat het goed, ze pakt nu zelfs stukjes brood tussen haar twee vingers om zo in haar mond te stoppen en ook plakjes kaas zijn geen probleem. Voor een buitenstaander ziet het er vreemd uit, maar wij vinden het heel mooi om te zien hoe ze dat doet . Over drie weken mogen we naar het zkh in Rotterdam en zullen we wel horen hoe zij er tegenaan kijken, of de operatie in hun ogen helemaal gelukt is en wat het traject verder gaat worden.
Goed van Sanne, Eeka! Welke cp is het geworden? Was weer doffe ellende bij de kaakchirurg, net als de vorige wilde die er onder niet uit, 3 kwartier verder blijkt er nog steeds een stuk wortel in te zitten...hoofd chirurgie erbij. Besloten om die voorlopig maar te laten zitten. Dus nu aan het wachten tot verdoving is uitgewerkt.
Hè getsie, kipkip! Ik ben al niet zo'n held bij de tandarts, maar als ik dan lees over een stuk wortel wat is blijven zitten dan krijg ik de kriebels... Hoe gaat het nu met de verdoving, is die al uitgewerkt? We hebben een vip-huisje in Sandur geboekt. We kwamen een leuke aanbieding tegen, scheelde erg veel met de andere parken. Het zwembad is kleiner en niet zo luxe, maar dat vind ik niet zo'n probleem.
Zo ja de verdoving is uitgewerkt. Paracetamol, Ibuprofen 600, antibiotica, mondpoeling en lig nog wakker van de pijn. Sandur leuk! Op deze leeftijd heb je toch nog geen 10 glijbanen en stroomversnellingen nodig. Kun je idd beter voor een luxe huisje gaan.
@kipkip: Ochjee, verstandskies eruit....dat is even naar komende dagen met eten weer. Maar je bent er nu wel weer mooi vanaf!! Jammer dat je examen wat minder ging. En vervelend van kuikentje, pfff, zwaar voor jullie Hoe gaat het nu met het eten van Kippetje? En hoe is het momenteel met de pijn? @Eeka: Wat knap dat Sanne haar 'nieuwe' handje al zo goed gebruikt! En heerlijk naar Sandur, ik duim voor mooi weer voor jullie. Het lijkt me een leuk park, zeker als je een VIP-huisje hebt Vast met sauna? @Maryloes: Die Nina is een kleine slimmerik zeg, hoe zij steeds alles zo snel doorheeft. Hoe was het dagje voor jezelf gisteren? Hier: Vandaag mamadag, opa en oma (mijn ouders) komen zo deze kant op. Gisteravond lekker een appelkruimeltaart staan bakken, veel teveel appels in het recept, dus ik heb van de rest maar appelmoes gemaakt. Caitlin ligt nu op bed. Die eenkennigheid heeft ze op het kdv ook, zodra er een vader een kindje komt ophalen vindt ze dat eng. Ze heeft het iets minder bij vrouwen (denk vanwege moederfiguur). Bij de leidsters voelt ze zich perfect op haar gemak en met mijn collega/beste vriend op de zaak gaat het ook prima, ze heeft alleen hele sterke voorkeuren. Als de persoon niet binnen die paar vertrouwde personen om haar heen valt, is het mis. Als ik bijv. naar de speeltuin ga met haar en er zijn anderen bij, dan vindt ze dat zo eng, dat ze helemaal niet durft te spelen! We hebben nu een reactie gehad op ons bod op het vakantiehuis in Frankrijk. Er was helaas iemand die 20k meer had geboden (tja, da's niet mis) dus manlief heeft ons bod maar weer ingetrokken. Jammer, ik baal er wel een beetje van want het was altijd zo heerlijk om daarheen te gaan.
Banaantje, klinkt goed die taart en mhhh appelmoes. Fijne dag! Wel ontzettend jammer van het huisje. De pijn is nog erg aanwezig en dan is het nog maar de vraag of ik er vanaf ben. Als ik volgende week moet terugkomen gaan ze verder kijken wat te doen .
@kipkip: naar zeg, dat je nog zoveel pijn hebt en dat je weet dat ze volgende week verder gaan kijken. Wil je niet bang maken hoor, maar misschien gaan ze dan alsnog die wortel verwijderen? Of is dat niet de bedoeling? @banaantje: klinkt erg lekker, die taart! Krijg spontaan ook zin in een lekker stuk gebak, hahaha! Gezellig, je ouders op bezoek! Geniet van je vrije dag! Zijn jullie kinderen ook zo dol op puzzelen? Sanne vindt dat echt geweldig, ik heb een paar van die houten nopjespuzzels en die wil ze vaak maken, meerdere keren per dag.