Klinkt lekker mamavanjuul. Gister was het hier in ieder geval heerlijk weer! 16 uur moet ik naar het zh. Zo grappig, de waarom fase bij kippetje is heftig toegeslagen. De hele dag door...waarom en dan geef je antwoord...waarom . Kippetje gaat za voor het eerst bij mijn schoonzusje logeren in A'dam. Ben benieuwd. Helaas zijn mijn schoonouders met vakantie anders hadden we kuikentje ook kunnen laten logeren. Mijn broers vlucht naar Nieuw Zeeland is geboekt, zij gaan 3 dec. Dus ziet er wel naar uit dat wij volgend jaar maart ook gaan .
@mamavanjuul: leuke dag gehad zo alleen met Emma? Ik zag op facebook dat je druk bezig was met kleding te plaatsen op MP. Lukt het een beetje met de verkoop? @kipkip: hoe is het vandaag gegaan bij de kaakchirurg? Jij kunt waarschijnlijk geen waarom meer horen nu kippetje in die fase zit. En wat super joh, Nieuw-Zeeland! Hier ook druk bezig met de verkoop van babyspullen en -kleding. Na lang wikken en wegen hebben we besloten dat er waarschijnlijk geen tweede meer komt. Ik merk dat het (te) veel van mijn lichaam vraagt, heb o.a. veel pijn aan mijn polsen. Daarnaast is de kans op een kindje met een afwijking verhoogd omdat Sanne een afwijking heeft (kregen we te horen van de geneticus) en gezien mijn leeftijd is de kans sowieso al verhoogd. Misschien denken we er over een poos anders over, maar voor nu hebben we er vrede mee. In ieder geval heb ik al de box die bij mijn ouders stond verkocht en ook dat "prachtige" oranje/witte wipstoeltje (misschien herinneren jullie je dat nog wel van de foto's en meeting). Het stoeltje werd vanavond afgehaald en de vrouw die 'm kocht was er helemaal gelukkig mee! Toch nog 7,50 euro voor gekregen, had ik niet verwacht. Ik vind het altijd wel leuk hoor, kopen en verkopen via MP. Vandaag nog twee vuilniszakken kleding gekocht voor Sanne, alvast 92/98/104. Ruim 100 kledingstukken voor 50 euro en het meeste ziet er goed uit dus ik ben weer blij.
Eeka, hier ook een fan van MP! Toch wellicht moeilijk om die beslissing te nemen? Jij bent nu 36? Lastig lijkt mij hoor maar als jouw gezondheid er onder lijdt en ook de kans op een afwijking groter is. Bovendien kan ik je een heleboel voordelen van 1 kind opnoemen . Denk achteraf nog wel eens hoeveel makkelijker dingen waren met 1. Maar goed, die van mij vliegen elkaar ook constant in de haren dus dat speelt ook mee. Kaakchirurg heeft het uitgespoten en volgense week weer terugkomen...
@kipkip: hoe gaat het nu nadat de kaakchirurg het uitgespoten heeft? Heb je nu wat minder pijn? Ik ben 36 ja. En tja, wel een moeilijke beslissing maar zoals het er nu naar uitziet wel beter voor ons. De eerste zwangerschap is natuurlijk behoorlijk stressvol verlopen vanaf de 20-weken echo en dat speelt ook wel mee in ons achterhoofd. Voor nu is het prima zo.
Ja, hier ook zolderopruiming. Alleen heb ik geen idee hoe ik het moet aan bieden. Misschien inderdaad maar een groot pakket voor meer geld ipv losse dingen. Heb nu setjes van 3 stuk gedaan... Heb tot nu toe 1 item verkocht, hahaha! Ben voor de meisjes zelf ook druk aan het kijken en ook al aardig wat leuks bij elkaar gezocht. Begint een nieuwe hobby te worden @Kipkip: Voelt het nu beter? wel goed hoor dat ie alles heeft doorgespoten. Ik werd namelijk na 4 weken wakker met een dikke wang en toen moest het bij mij weer opengehaald worden en bleek er nog een stukje hechting in te zitten wat was gaan ontsteken. Ik heb ook nooit wat bij de tandarts, heb 1 gaatje, maar verstandskiezen...brr! Heb ze er gelukkig alle 4 nu uit! Wat een ellende! Oh en een wortelkanaalbehandeling toen ik zwanger was van Emma, wat een ellende, hahaha! @Eeka: Moeilijke beslissing lijkt me... Wij zijn (lees manlief) nog steeds aan het twijfelen over gezinsuitbreiding. Aan de ene kant denk ik: we hebben 2 super makkelijke kinderen, alles gaat goed, ze zijn gezond en alles is op de rit. WE hebben afgesproken om in ieder geval het te laten rusten tot 2013. April wordt Emma 2..dus nog alle tijd, hahaha! Vond 2,5 jaar verschil wel leuk, maar wel heftig hoor. 2,5-3,5 is best een pittige leeftijd en dan een kleine baby erbij Plus, wat bij mij heel erg mee speelt, het zal een verplichte keizersnee worden. Dus weer 6 weken herstel. Manlief vindt het alleen maar een prettig idee, niet weer dat gehannis etc. Maar goed, is dan ook niet zijn lichaam Qua zaken gaat het opeens -heel voorzichtig- weer wat beter. De reorganisatie gaat wel door, maar er is opeens een run op een bepaald product dat wij alleen aan bieden. Krijgen nu opdrachten binnen vanuit de andere kant van het land en BN'ers, dus hopen dat mond op mond reclame wat doet Nou, zal werken. NU Julia naar school gaat, werk ik van 8.45 tot 17.15. Nu heeft ze vakantie en zijn ze naar oma...
@mamavanjuul: bij jullie ook de twijfel toegeslagen, hahaha! Je bent nog jong genoeg, dus dat scheelt. En wat fijn dat het weer wat beter gaat met het bedrijf! Geeft toch wat lucht. @verkoop kleertjes: heb alles apart gefotografeerd en bij een facebook-groep geplaatst. Nu ben ik alles op Marktplaats aan het zetten, ontzettend veel werk maar ik heb al verschillende dingen verkocht. Nu voor ongeveer 50 euro, toch mooi meegenomen!
Wij twijfelen al sinds de geboorte van Emma, Hahaha! Het lijkt ons wel erggezellig een groter gezin. Maar aan de andere kant: dat is het nu ook! Haha! Dat is al best veel! Ik de eerste 10 euro nu, haha! Maar ja, weer genoeg uit gegeven, dus sta nog in de - haha!
Ja, hahaha! Er staat alleen zoveel op zeg..niet normaal! Pff...Emma zit ook weer eens onder de luieruitslag. Hebben sinds een tijdje pampers maar die lekken door. Nu 4x gehad deze week...Ze is een buikslaper en daar kunnen die luiers niet zo goed tegen volgens mij!
Jullie allemaal zo actief met kleertjesverkoop, goede zakenvrouwen hier! Fijn dat er toch weer een wat stijgende lijn zit in de business van G., mamavanjuul! @Natas: Is er misschien iemand in je omgeving die kan traceren waarom Q. zo slecht slaapt, of is dat een groot vraagteken? Ik denk altijd meteen dat er toch een reden voor moet zijn *ergens*, bijv. honger 's nachts, angst voor het donker, te koud/te warm, of omdat hij weet dat hij bij mama in bed mag als hij lang volhoudt, of iets anders? Als Caitlin een slechte nacht heeft, is er altijd een reden voor te bespeuren. Ik hoop bij Q. nu ook! Zo is het geen doen voor jullie *knuffel* Ook jammer dat jullie juist nu niet even weg kunnen om stoom af te blazen. @mamavanjuul: C. heeft ook Pampers en is buikslapertje, en doet heeeeeel veel plasjes 's nachts, maar ze lekken nooit door bij haar. Misschien is de pasvorm van Pampers niet goed voor Emma?
Hier ook kriebels voor een tweede/vierde hoor. Zowel Mr Hair als ik. Hopelijk na een goed zomerseizoen volgend jaar weer 'oefenen'...
Ooh ik moet even wat met jullie delen: WE HEBBEN EEN KIJKER VOOR HET BEDRIJFSPAND!!! In alle commotie weet ik niet meer wanneer..maar het staat nu een week in de verkoop en staat nog niet eens op internet!
Dat is zeker goed nieuws!! Het pand staat officieel nog niet eens in de verkoop. Nadeel is alleen dat als het verkocht is, we weer razendsnel aan de slag moeten, want dan wordt het kantoor aan huis. En aangezien G's kantoortje vol staat met niet kantoor dingen Maar goed, heb ik er graag voor over EN verder hier B.L.I.J. dat Julia morgen weer naar school gaat, man o man, die is zo druk en niet te genieten!
Even kijken wat ik nog weet... Mrshair, wat leuk dat jullie aan gezinsuitbreiding denken. Persoonlijk denk ik dat het niet zo verkeerd om er langer dan 2 jaar tussen te hebben. Misschien iets rustiger . Mamavanjuul, wat goed zeg. Hopelijk gaat de verkoop snel. Zo de rust weer terug in huis? Ik heb wat bedacht voor het slaapprobleem van kuikentje (en dus van ons allemaal). Hij gaat vannacht in het peuterbed van kippetje slapen. Tja, je moet toch wat proberen... Natas, als dat de oplossing is hoor je het meteen . Komen jullie allemaal nog op de meet?
@mrs hair, wat leuk idd dat jullie aan gezinsuitbreiding denken! En mamavanjuul,jullie evt een 3e! Ik kan uit ervaring zeggen dat dat héél leuk is. @kipkip, ik heb wel vaker gehoord dat een gewoon bed de oplossing bleek te zijn. hopelijk bij jullie ook. hoe is het met je kaak? @meeting, ik ben van de partij. Nemen jullie manlief en broertjes/zusjes ook mee?
Mochten jullie trouwens nog ah dierenplaatjes over/dubbel hebben, ik ben nog op zoek naar de volgende nr's: 004, 009,022,032,155,170,201,204 Ook héél veel dubbele dus als je zelf nog wat nodig hebt...