Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @maryloes: helaas, geen ah hier dus ook geen dierenplaatjes. Hopelijk krijg je het album compleet.
    Hoe gaat het eigenlijk met jou? Wat minder moe?

@mrs hair: leuk dat jullie nog een 2de/4e willen!

@mamavanjuul: hoop zo voor jullie dat het pand snel verkocht wordt! Zal veel zorgen schelen lijkt me.

@hier: heerlijk op vakantie. Het huisje is netjes en behoorlijk ruim, Sanne slaapt goed en vermaakt zich prima. Gisteren zijn we naar de dierentuin in Emmen geweest. Vandaag doen we niet veel, maar dat is niet erg gezien het weer.

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Eeka, Sandur zitten jullie toch? Leuk park? Veel plezier nog!

Vanochtend heeft hij in ieder geval al geslapen in het grote bed. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Ledikant staat nog op de overloop dus als het niet gaat is het ook zo weer terug gezet.

Kaak gaat iets beter maar vooral 's nachts nog wel last.

Maryloes, ik denk dat ik alleen met kuikentje kom. Vind ik ook wel een keer leuk!

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: ja, Sandur. Er is niet echt een grote Marketdome zoals bij andere CP-parken, maar op zich geen ramp. En het voordeel is dat er een grote Plus-supermarkt is, dus boodschappen doen is niet zo duur. We hebben mooi uitzicht over de rietplas, lekker vrij zonder directe inkijk van andere mensen.

Hopelijk is dit de oplossing voor het slaapprobleem van kuikentje! Zou wel heel fijn zijn! Vervelend dat je 's nachts nog last hebt van je kaak. Wanneer moet je terugkomen?

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Morgen weer naar de kaakchirurg :(.

Ik ben ook weer even aan het kijken naar een huisje voor in dec. Ik vind voor kippetje de activiteiten in cp wel het leukst maar de huisjes zijn over het algemeen zo oud of een luxe huisje zo duur. Misschien even last minute boeken.

Manlief en ik hebben het weekend erover nagedacht hoe we straks als kippetje naar school is het willen gaan regelen met werk en opvang en financieel even uitgerekend hoe of wat. Het kwam er op neer dat als ik een halve dag minder ga werken en dus de kids maar 1 dag naar het kdv/naschoolse opvang hoeven qua kosten het voordeligst is. Dus morgen even met mijn baas overleggen.

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Nou vannacht zal niet echt een betrouwbaar resultaat geven van het project groot bed want kuikentje heeft koorts.
    Was trouwens een dekbedje pas vanaf 2 jaar? Wat zou het gevaar zijn van hem nu onder een dekbed leggen? Ik heb niet het idee dat hij eronder gaat kruipen en niet meer omhoog kan komen....

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ok, gewoon tot half 7 zonder wakker te worden!? Normaal wordt hij minimaal 3x per nacht wakker...

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wow, klinkt goed kipkip! Zou dat dan de truc zijn?

@Eeka, jullie zijn natuurlijk met vakantie! Veel plezier!

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Kijk, da's mooi! Heb je zelf ook lekker geslapen?

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Dank je, Maryloes!

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Voel me herboren ;). 6 uur onafgebroken geslapen (lag er een beetje laat in...).

Maar misschien kwam het wel doordat hij een pcm had gekregen hoor...we gaan het zien.

Kippetje heeft in ieder geval heel braaf op een matras op de grond geslapen. Die heeft namelijk een nieuw bed met trap en tent in het vooruitzicht :).

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector

:D

Schreeuwen jullie kids ook zo? Mijn god, alles gaat hier op standje 10 met Emma!

12. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @kipkip: Hoe was het bij de kaakchirurg? En heeft het goede slaapgedrag van kuikentje doorgezet in het grote bed?

@Natas: Hoe gaat het nu met jou?

@Eeka: Heerlijk even er tussenuit weer. Veel plezier nog op Sandur! Helaas momenteel niet zulk mooi weer, maar jullie vermaken je vast wel.

@mamavanjuul: Wat fijn om te horen dat het bedrijfspand al kijkers heeft! Heb je al iets erover gehoord? En qua lawaai maken: Caitlin is een gillertje/kletsertje. Die kan er ook wat van.

@steintje: Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Zag op FB dat jullie bezig waren met de keukenvloer.

Meet: Ik kom ook natuurlijk! Weet niet of ik manlief meekrijg, wie nemen er allemaal hun man mee?

Hier: Caitlin heeft 'nee' ontdekt. Als ze een dwarse bui heeft, gaat het continu 'neeeeee!' bij alles wat mama wil.

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja hoor schreeuwen en nee zeggen is hier ook favoriet ;).

Slapen in het grote bed zijn we eigenlijk wel positief over. Alleen gister in een pyjama onder een deken maar dat ging minder. Afgelopen nacht weer in zijn slaapzak en hij heeft goed geslapen!

Het weekend een nieuw bed kopen voor kippetje!

14. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wat fijn kipkip! Eindelijk verbetering in zijn (en dus ook jouw!) nachten :)

15. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Die website voor die BN-er zorgt hier voor wat stress... De site ligt nu al een jaar op de planken en meneer laat maar niks horen. Fijn is dat. Zorgt hier intern ook voor conflict want mijn vennoot vindt dat ik hem niet met fluwelen handschoentjes moet aanpakken maar aan de andere kant wil ik ook niet onze relatie verpesten zeg maar...

Beetje lullige situatie, want zijn aanbetalingsfactuur heeft hij ook nog steeds niet betaald, maar hij was wel super-enthousiast over de site! Heb viavia gehoord dat hij zo afwachtend doet omdat zijn eigen site nu 'niet loopt', maarja, dat mag geen reden zijn om ons dan maar aan het lijntje te houden en niet te betalen. Hij had beloofd me te bellen erover, maar natuurlijk belt hij niet.

Ben erg in hem teleurgesteld.

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: klinkt goed, dat slapen van kuikentje! Fijn dat jullie nu ook wat meer nachtrust krijgen.

@banaantje: wat vervelend zeg, van de BN-er! Kan me voorstellen dat je daar enorm van baalt en dat je teleurgesteld bent. Je hebt er tenslotte veel werk voor gedaan en als ie dan niets meer laat horen en zelfs niet meer betaald is dat niet leuk.

@hier: morgen weer naar huis. Woensdag zelf flink ziek geworden, waarschijnlijk iets verkeerds gegeten want vriend en Sanne hebben nergens last van gehad. Ik heb zo'n 20 uur plat gelegen en daarvan zeker 16 uur geslapen. Tussendoor nog een paar keer flink overgegeven... Maar nu weer redelijk fit.

Vandaag nog naar Ballorig in Emmen geweest en Sanne vond het geweldig! Jammer dat er bij ons in de omgeving geen Ballorig zit.

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Eeka, wat vervelend dat je ziek bent geworden! Zal je altijd zien als je op vakantie bent. Wij hebben ook geboekt voor 17 dec, vip huisje in Port Zelande. Helemaal leuk.

Banaantje, is dat die bn-er waar je op fb vaak op reageert? Rottige situatie, vooral omdat je niks hoort!

Zijn er trouwens al meisjes die mt 92 hebben? Ik heb nog een winterjas van Lief! Misschien dat iemand van jullie er nog plezier van kan hebben. Trouwens kippetje droeg die pas met 2,5 jaar dus de kleine meisjes kunnen het nog een jaar laten liggen. Laat maar even weten dan kan ik het met de meet meenemen.

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: Port Zelande zijn we vorig jaar geweest, dat vind ik een leuk park met een gezellige Marketdome! Een echt CP-park maar de huisjes hebben van buiten een Zuidfranse uitstraling. En vlakbij het strand, afhankelijk van waar je zit op het park ongeveer een kwartier lopen. Een vip-huisje is wel fijn, ik geniet vooral van de broodjes die 's ochtends bezorgd worden.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mamavanjuul, fijn dat het op de zaak wat beter gaat! En snel zeg, al een kijker voor 't pand!
    Voor buikslapende lekkende kindjes : de luier achterstevoren omdoen wil nog wel eens helpen. Of op de buik het bovenste randje omvouwen, naar binnen toe.

Wie weet, volgend jaar of zo gezinsuitbreiding bij Mamavanjuul of Mrs Hair! :D

Eeka, best heftig de beslissing om het bij 1 kind te houden. Kan me voorstellen dat als de omstandigheden anders waren geweest de uitkomst misschien anders was geweest.
    Je hebt een fijne vakantie lees ik en dat park klinkt goed! Naar dat je een dag ziek bent geworden.

Banaantje, nee we hebben geen idee waarom Q. zo vaak wakker wordt. Van alles al geprobeerd maar het lijkt nergens verband mee te houden. Veel of weinig geslapen overdag, veel of weinig gegeten, dikke of dunne slaapzak, maakt niet uit.
    Nu Chris niet meer werkt gaat hij er 's nachts vaker uit dus ik neem hem niet meer altijd bij me in bed. Maar het blijft bal, 2x per nacht wel een gemiddelde en hij is 's ochtends vroeg wakker zoals vanmorgen om 5.45.
    Hmmm, niet fijn van die BN'er. Ik zou toch es duidelijk gaan maken dat hij z'n facturen moet voldoen......

Kipkip, ik vind het nog wel vroeg om Q. al in een peuterbedje te leggen. Hij is niet snel in ontwikkeling, zie hem zo om de haverklap eruit stappen of kukelen. Super fijn dat het bij kuikentje de oplossing lijkt te zijn!
    Hoe is het nu met je bekkie? Wat een lange nasleep zeg.
    Heeft je baas al gereageerd op een halve dag minder werken? Zou wel lekker zijn, nog maar 1 dag opvang nodig. Die kosten blijven alleen maar stijgen......

Schreeuwen en gillen : jawel! Heel snel en heel hard. Zal wat dat betreft blij zijn als hij wat beter kan praten.

Kleertjes : de jongenskleertjes kan ik aan 3 zwangeren in mijn omgeving geven die een jongetje verwachten, waaronder mijn stiefdochter. De kleding van Danique geef ik aan een collega van mij met een dochter van een jaar jonger, alles wat nog draagbaar is geeft ze aan mij terug. Ik wacht nog op de geslachtsbepaling bij een 4de zwangere, wie weet verwacht zij een meisje.
    Verkopen lijkt mij ook wel leuk financieel gezien, maar ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om alles te fotograveren en op MP te zetten.

De meet op 11 november : jazeker, ik kom!
    Zonder man, met 2 kotertjes :D. Danique vind die indoor speeldingen ook zo leuk, zonder haar is het wel rustiger maar kan het niet over m'n hart verkrijgen om haar thuis te laten.

Hier weinig nieuws onder de zon te melden.

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Natas, leuk weer van je te lezen :). Ons peuterbedje heeft een hele hoge ombouw, althans aan 1 zijde dus hij kan er niet zomaar uitvallen. Maar hij ligt nu lekker overdwars in bed zonder dat hij zijn kop stoot ;). Bij jullie helaas dus nog niet beter, balen zeg!

Met het bekkie gaat het beter. Baas is akkoord, kwam wel goed uit denk ik. Zo goed gaat het niet met het bedrijf.

Deel Deze Pagina