Ontzettend jammer van de meiden die niet kunnen komen, hopelijk volgende keer beter! Banaantje, beterschap! Jeetje Mamavanjuul, wat een stress weer. Ik zal voor jullie duimen. Kipkip, de huizenmarkt ligt ook helemaal op z'n gat he Ik zou wel die vliegreis doen met de kids. Ja dat is even afzien, maar wat je ervoor terugkrijgt is dat het wel waard denk ik! Maryloes, heb de Kinderen op de mat gehad en meteen jouw bevallingsverhaal gelezen. Ontzettend leuk! Crisis : mijn maag draait zich om met elk bericht in de klant over de ontslaggolven, vandaag een heel stuk in de Telegraaf waarin letterlijk werd gezegd dat mensen boven de 55 waarschijnlijk nooit meer aan de bak komen, de bezuinigingen van het regeerakkoord...... pffffff. Tot overmaat van ramp ging het bij mijn bedrijf uitstekend, tot een paar maanden geleden. En nu gaat het heel rap de andere kant op. Eng, hoe alles zo kan veranderen. Als iemand mij een jaar geleden had gezegd dat Chris op straat zou staan na 28 dienstjaren en het mij bij ook niet meer zo zeker was had ik voor gek verklaard. Morgen : ja, iets van 4 over zeker? Heb al op Afspreken gezet dat ik Chrisje ook maar uitgenodigd heb . Heb op de plattegrond gekeken, het is me daar te groot en onoverzichtelijk met stuiterballetje Danique en Quinten die nu veel mobieler is.
Banaantje, hoe gaat het nu? Ik vond het een superleuke lokatie, voor herhaling vatbaar! Maryloes, is Nina nog verder ziek geworden? Kuikentje sliep al op de parkeerplaats , thuis in bed gelegd en hij slaapt nog, kippetje probeert ook even een slaapje te doen zodat ze goed kan St Maarten. Manlief is boodschappen aan het doen en ik ben even verder in het laatste deel van 50 tinten. Goede zondag dus !
Het was weer leuk om jullie te zien dames! Jammer dat niet iedereen er was maar zeer geslaagd. We waren de straat nog niet uit of Nina had weer gespuugd, en nog een keer en nog een keer. Daarna viel ze in slaap en vlak bij huis werd ze wakker. Thuis in bad gezet en nu is ze in haar pyamaatje aan het keutelen. Ze is wel witjes en wil niks hebben, maar het lijkt verder mee te vallen.
Dus jullie hebben het leuk gehad? Het was vandaag trouwens heerlijk weer, dus we zijn er even op uit gegaan met z'n 4en en de honden, even lekker wandelen in het bos en even de gedachten weg laten waaien. @Natas: Ja, het gaat rap nu. Heb ook echt wel het idee dat we nu in een top zitten. Er zullen snel maatregelen moeten komen. Bij onze zaak is het nu gewoon zo, dat als de bank niet mee wil werken, het klaar is en we met een schuld blijven zitten die gelukkig nog te overzien is. Het betekend dan wel de komende 3 jaar heel zuinig aan doen en geen vakanties. Maar als dat alles is... Oh ja...dan moet G. nog wel een baan zien te vinden En tel er dan bij om dat Emma de laatste tijd lekker vroeg wakker is en ik dat gewoon niet meer trok...dus vandaar dat we niet zoveel zin hadden om vandaag richting Utrecht te komen. Ik heb dit weekend even wat uurtjes slaap kunnen pakken, want ik was echt met elk vezeltje moe in mijn lichaam. **sorry Natas en Kipkip** Maar door die stomme schildklier zit ik veel sneller door mijn reservers heen. Na het wandelen even aan de poets gegaan boven, douche helemaal gebleekt, gestofzuigt, bedden verschoont, ramen gedaan. Dat helpt bij mij ook altijd wel om mijn hoofd leeg te maken.
Wij waren om vijf uur thuis Net op tijd om een kopje soep te eten, en dan de straat op. Eerste keer zingen met Sint Maarten voor Liesbeth, ik vond het zo leuk Kidzcity was ook geweldig! Rozan en Hugo waren helemaal lyrisch over wat ze allemaal gedaan hadden. Voor herhaling vatbaar, zeker zo midden in het land ook! @ MamavanJuul: De bank is natuurlijk ook niet gebaat bij een faillissement. Wat voor rechtsvorm heeft de zaak? Is G. privé aansprakelijk voor schulden van de zaak? Naar hoor...
Leuk om te lezen dat het geslaagd is geweest vandaag! Zag een foto van Kipkip voorbij komen op fb en het ziet er leuk uit daar. Wel jammer dat Nina ziek is geworden, gaat het nu wat beter? @mamavanjuul: wat vervelend dat de bank niet mee wil werken zoals het er nu naar uit ziet. Snap dat je daar heel erg mee bezig bent, het is ook niet niks natuurlijk! @mrs hair: leuke foto!
@Mrs Hair: Schattige foto! Zo te lezen is het wel laat geworden in KidzCity vandaag? Dat betekent dus een geslaagd dagje! @Maryloes: Beterschap voor Nina, wat zielig dat ze zo gespuugd heeft. Hopelijk gaan jullie een goede nacht in. @mamavanjuul: Begrijpelijk hoor, het is ook erg heftig, dat moet je wel even laten bezinken allemaal. En tot je door laten dringen zodat je alles op een rijtje hebt voor jezelf. Wel verschrikkelijk dat je eigen 'toko' op het spel staat daardoor. Bij ons gaat het ook beduidend minder, nog wel overleefbaar, maar ik word wel een beetje angstig door die bezuinigingen die het kabinet nu weer in petto heeft. Zal vast invloed hebben op de verdere economie, en iedereen houdt al zo de hand op de knip @Natas: Niet fijn om te lezen, zo'n artikel in de krant! Al is de Telegraaf volgens mij wel een sensatiekrant, zoiets wil je echt niet lezen. Ik hoop dat het bij jouw werk wel zoveel mogelijk stabiel blijft nu. Hier: Ik ga mijn bedje opzoeken, tien uur geweest alweer. Het middagdutje heeft me wel veel goed gedaan, al heb ik nog wel erge keelpijn en vannacht nauwelijks geslapen. De koorts lijkt voorbij te zijn. Straks met een ibuprofennetje slapen maar weer. Morgen komen schoonouders helpen, die zijn -voor de verandering- een keer niet op vakantie, haha, dus dat is wel fijn!
Oja, wanneer zullen we weer een datum prikken voor de volgende meet? Ik vind het jammer dat ik vandaag niet kon komen, had me er erg op verheugd. Als we een nieuwe datum prikken, des te eerder kunnen we in de herkansing!
We hebben een VOF, dus zijn privé aansprakelijk. Hier ook St. Maarten gelopen! Erg leuk hoor! Emma die het vertikte om haar snoepje in de tas te doen, Julia die uit volle borst zong, heerlijk! Daarna lekker in bad en mocht Julia even lekker springen op ons bed, lachen geblazen dus! Morgen de harde werkelijkheid weer, G. gesprekken met accountant e.d en ik ook naar mijn werk... Niet heel veel zin in!
Mrshair, zo nog lang gebleven! Was idd ook voor de oudere kindjes erg leuk. Maryloes, ahhh arme Nina. En in de auto, wat vervelend. Hoe gaat het nu met haar? Banaantje, ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt. Wanneer ga je overstappen naar het nieuwe kdv? Mamavanjuul, spannende tijd voor jullie, succes vandaag op het werk. Sint Maarten was erg leuk, sommige straten waren helemaal in de halloween sfeer met heksen en gluhwein voor de ouders mmhhh. Kippetje gezellig met de buurmeisjes gelopen. Verder had mijn buurvrouw het plan om kippetje zodirect 1 middag op te vangen uit school als ik dat ook 1 middag bij haar meiden doe. Is misschien wel wat, dan hebben we voor kippetje helemaal geen opvang meer nodig.
@kipkip: Da's nog mooier, als je geen kdv meer nodig hebt! @mamavanjuul: Wij ook VOF...dat maakt het er allemaal niet makkelijker op... Hebben jullie grote schuldeisers? Hoop van niet? Haha, lief dat Emma ook al zo'n eigen willetje heeft! @Maryloes: Hoe voelt Nina zich nu? WIj gaan 1 feb over naar het nieuwe kdv (opzegtermijn is 2mnd). Afgelopen vrijdag ons kdv in Brabant opgezegd, gaat me toch een beetje aan het hart, maar het is niet anders. Manlief heeft zoveel afspraken buiten de deur met zijn directeurschap nu, dat hij nauwelijks tijd heeft om Caitlin te halen/brengen. Gisteravond het mailtje gestuurd naar het kdv in Molenaarsgraaf met de melding dat Caitlin daar vanaf 1 feb komt
@ Banaantje: Je bent ook té lief ... Goed van je dat je Caitlin nu op een heerlijk kdv hebt, daar gaat het om! Hoe gaat het nu met jou en manlief? Ik hoop voor je dat jullie elkaar inmiddels weer wat beter gevonden hebben.
Banaantje, dat kdv zag er echt heel leuk uit. We gaan kuikentje nog wel 1 dag naar het kdv brengen maar dan hoeft kippetje niet naar de nso. Scheelt weer in de kosten en bovendien is school al druk genoeg. En kippetje vind de buurmeisjes reuze interessant. Helaas vandaag geen bezoek van mijn moeder want zoals ik al zei, die is nu al ziek voor de reis de ze waarschijnlijk toch niet gaat maken .
Lief dat je ernaar vraagt, Mrs Hair. Ja, het gaat veel beter. We hadden een poosje veel frustraties, ik was (te vaak) chago en hij vond het leven stiekem een beetje te zwaar. Dat botste vaak. Inmiddels zijn we allebei wat makkelijker geworden. Ik laat hem meer vrij in zijn overwerksessies thuis (mits het niet ten koste gaat van zijn gezondheid) en ik neem de zorg voor Caitlin het meeste op me. We hebben nu wat meer duidelijkheid in onze 'rollen' thuis waardoor we geen onenigheid meer hebben. En we doen vaker saampjes film kijken op de bank, ook niet onbelangrijk
@kipkip: Klinkt heel leuk voor kippetje inderdaad! Zijn de buurmeisjes een beetje van haar leeftijd? Ja, de kosten tellen ook mee natuurlijk. Heb je al een beter gevoel bij de Nieuw-Zeelandreis? Als je moeder nu al zo nerveus is, is het indd wel erg heftig voor d'r vrees ik. Ik dacht aanvankelijk goedkoper uit te zijn met het nieuwe kdv maar dat is helemaal niet zo, we zijn 34 euro in de maand meer kwijt straks. Maargoed, dan krijgt ze wel luiers EN kroeltijd met de beestjes daar.
@banaantje: gelukkig dat het beter gaat tussen jou en je man. Goed dat je de stap naar een nieuw kdv gemaakt hebt. En die 34 euro zul je waarschijnlijk ook wel terugverdienen door de luiers en de benzinekosten en breng-/haaltijd die stukken minder is, toch? @kipkip: vervelend dat je moeder ziek is... @hier: weinig nieuws te melden. Sanne is een beetje snotterig maar lijkt er zelf weinig last van te hebben.
Banaantje, buurmeisjes zijn 9 en 5 dus een stuk ouder maar kippetje vindt dat leuk en interessant die oudere meisjes en de buurmeisjes vinden het leuk om over zo'n kleintje te moederen . Nieuw Zeeland, tja...ik weet het nog niet! Eeka, beterschap voor Sanne!
@kipkip: dank je wel. Is het dan de bedoeling dat jij één middag in de week op de buurmeisjes past? Als het goed klikt tussen jullie en de buren en de meiden vinden het alle drie leuk, waarom niet zou ik zeggen. Scheelt weer kosten voor de nso.
Eeka, ja idd maar buurvrouw werkt maar tot 16 uur ofzo dus gaat maar om een uurtje. Ze komt zo langs om erover te praten. Oh ja en er komt iemabd naar het babykamertje kijken. Aangezien kuikentje in het peuterbed ligt hadden we bedacht het kamertje maar te verkopen.