@Mrs Hair: Geeft niet, ik was het zelf ook alweer vergeten! Heb nu maar bekertjes bij de Hema gekocht die ik ga vullen met prullaria: badspeeltje, potloodje, chocolaatje. En dan inpakken in transparant cellofaan met lintje erom en kaartje met foto en naam van Caitlin, en klaar is kees. Ik heb wel twee varianten: 10 bekers voor jongetjes en 10 bekers voor meisjes. Nu maar hopen dat er niet veel meer meiden zijn dan jongens op het KDV, of andersom, anders is het pech Maar jouw idee klinkt ook super. Hebben ze nog wel mandarijntjes? @mamavanjuul: Geen echte angst hoor, maar gewoon dat ik ze een beetje griezelig vind. Als kind had ik poppen maar toen ik last begon te krijgen van een nachtmerrie over mijn pop die steeds terugkeerde, heb ik mijn ouders gevraagd om die pop de deur uit te doen. Sindsdien vind ik poppen eng. Mijn zus heeft een obsessie voor poppen, die 'spaart' ze, maar dat gaat zo ver dat ze werkelijk honderden poppen in haar huis heeft. Zelfs haar slaapkamer staat er vol mee. En dan kijken 's nachts al die poppenogen je aan, brrr!! Misschien dat ik mede door haar een extra aversie heb gekregen tegen poppen, zij was er altijd zo overdreven mee bezig.
Welkom terug mamamarije Wat is er gekletst de afgelopen dagen, moest even bijlezen. smeren: roan heeft wat uitslag op zijn handje van het duimen en achter zijn oortjes, maak het steeds goed droog, maar blijft rood en geirriteerd, ik gebruik de purelan van medela daarvoor, werkt ook wel goed, dit kan ook geen kwaad op het handje als hij het in de mond doet. lopen: de kindjes gaan vooruit zeg, hier nog geen loopbeweging of staan, wel aan tafel als je hem daar neerzet, maar dan gaat roan mopperen omdat hij niet meer weet hoe hij moet gaan zitten... Hier lekker druk om alles voor morgen klaar te maken, ben benieuwd hoe roan zijn verjaardag gaat vinden. Vanavond nog even de cadeautjes inpakken en het huis versieren. goed weekend allemaal
@banaantje: moest wel even lachen om je poppenangst. Leuke traktatie ga je maken voor het KDV. Zal vast wel in de smaak gaan vallen! @steintje: veel plezier morgen met Roan's verjaardag! Maak er een mooie dag van! @hier: weinig nieuws te melden. Vinden jullie het ook zo koud buiten? Wel een verschil met afgelopen week, ik vind dit niks, brrrr....
@ banaantje: leuke traktatie voor op 't KDV! vinden ze vast leuk hihi, die poppenogen die je aanstaren, kan me er wel wat bij voorstellen! @ steintje: alvast heel erg veel plezier morgen! @ weer: tis idd koud ineens weer foetsie is de lente, niet leuk.
@mamamarije: heb je een leuke dag gehad gisteren? Iets leuks gedaan voor jezelf, omdat de kinderen bij oma waren?
@Mamarije: idd..lekker van genoten? @Steintje: Morgen verjaardag, leuk! Wij hebben vandaag foto's gemaakt voor de uitnodiging van Emma..zijn heel erg mooi geworden. Zodra ze bewerkt zijn, zal ik er 1 plaatsen
Chris en ik hebben vanavond met een garage zitten spelen! Wat heerlijk dat Liesbeth een nacht goed geslapen heeft Mrs. Hair. Ga zo door Liesbeth! Maryloes, ik weet niet meer precies hoe laat Danique die avond sliep maar de laatste weken slaapt ze gemiddeld rond 22.00, soms iets eerder maar soms ook nog later (een keer zelfs over 22.30). Op de dagen dat we haar niet wakker hoeven te maken om naar het KDV te gaan wordt ze rond 7.30/08.00 zelf wakker. Zo krijgt ze dus niet al te veel slaap. Lipikar baume creme ga ik even onthouden! Ik smeer nu met die vaseline creme van de apotheek, dat lijkt al een stuk beter te gaan. Kan je die creme bij drogist krijgen of bij apotheek? Vallen : Quinten loopt dus nog niet (verre van ), maar bij op z'n knietjes zitten spelen valt hij regelmatig. Of achterover, beng hoor ik dan van z'n bolletje op het hout. Of voorover, als hij bijvoorbeeld op een speelbak leunt, nu al 2x tandje door z'n lip. Hij snikt dan even hartverscheurend maar na een minuutje troosten op de arm gaat ie weer vrolijk verder. Helaas kan ik het niet altijd voor zijn, straks met leren lopen zal het nog wel erger worden ben ik bang.
Ja, een heerlijke dag gehad vrijdag! Even flink door het huis geraasd en daarna 's middags geshopt en ge-high-teaed (ofzo...) met een vriendin, lekker hoor! Zal ook eens de foto's posten van Benji's uitnodiging voor zijn verjaardag, moet ik alleen de externe harde schijf erbij pakken en daar heb ik nu geen puf voor! Drukke dag gehad, naar Dikkie Dik theater geweest en de nieuwste nieuwsbrief van de Mama's Club afgemaakt en verzonden (hoppa, weer 6 kantjes ). Nu lekker The Ultimate Dance Battle kijken @ vallen: sneu hè? met vallen en opstaan, maar pijn aan je mama-hart
Roan, 02-04-2011, 10.050 gram - 78.5 cm [op 21-03-2012] Liesbeth, 03-04-2011, 10185 gram - 75 cm [op 19-03-2012] Quinten, 03-04-2011, 8160 gram - 75 cm [op 29-03-2012] Caitlin, 06-04-2011, 8095 gram - 71 cm [op 11-01-2012] Nina, 12-04-2011, 9150 gram - 76,5 cm [op 19-03-2012] Benjamin, 17-04-2011, 10.030 gram - 73 cm [op 20-03-2012] Lieke, 25-04-2011, 8465 gram - 70 cm [op 23-11-2011] Emma, 27-04-2011, 10.330 gram - 75,5 cm [op 27-03-2012] Sanne, 30-04-2011, 9550 gram - 75 cm [op 01-03-2012] Zoontje Kipkip,01-05-2011, 9540 gram - 75 cm [op 30-01-20 Gek hoor.....morgen is het een jaar geleden dat de 2de april baby geboren is. Noah natuurlijk als eerste! Zo gaan we een maand in met uitgerekende data en zo zitten we voor hun eerste verjaardagen! Wij hebben nu de uitnodiging klaar en dezelfde foto gaan we dan laten gebruiken voor de taart. Pff...verder heftig weekend gehad. Ik zwaar verkouden, Julia en Emma ook, maar vriendlief een zware buikgriep. Nou, dan sta je er alleen voor. Zwaar respect voor de alleenstaande mama's hoor!
@mamamarije: gezellig, shoppen en highteaen! Even geen kinderen om je heen is ook wel eens fijn. En een nieuwsbrief van 6 pagina's, da's behoorlijk veel! @vallen: Sanne heeft ook al verschillenden blauwe plekken op haar gezicht. Ze wil gaan staan in bed terwijl ze een slaapzak aan heeft en dat gaat niet altijd goed. Tja, niet leuk maar wat doe je eraan? @steintje: hebben jullie een leuke verjaardag gehad?
Hallo we hebben een hele leuk en drukke gezellige verjaardag gehad, roan heeft genoten en is super verwend, veel kleertjes gehad voor de zomer, schild ons weer kopen. hij was helemaal op toen we hem naar bed brachten en is nog best onrustig, hoor hem af en toe huilen. De taart is super gelukt en mooi geworden, morgen gaan we lekker een dagje naar de dierentuin, eerst knus met zijn vietjes onze cadeautjes uitpakken en dan lekker een dagje weg. ik zal even een paar foto's plaatsen
mamavan juul: mooie foto hoor! bijna jarige: jullie ook allemaal alvast hele fijne 1ste verjaardagen toegewenst.
@steintje: wat een mooie taart! En wat staat Roan te glunderen bij zijn kado! Veel plezier morgen in de dierentuin.
@steintje: leuke foto's. En het is ook heel wat voor die kleintjes he, al die indrukken. Hopelijk slaapt ie lekker! Zo;n tafeltje heeft Emma ook! Groot succes!
Wat een geinig tafeltje van Roan! Leuk dat vandaag zo'n succes was Steintje. Hele leuke foto ook, en een lekkere taart. Van de Hema toch? @mamavanjuul: Prachtfotoshoot hoor van Emma, wat een lekker bekkie heeft ze toch! @Eeka: Ik vond die foto van Sanne met de handjes in de lucht ook zo poepig! Caitlin doet het nog steeds niet, ze vertikt het gewoon @MamaMarije: Heerlijk zeg, high tea en shoppen. Vandaag heb ik dat toevallig ook nog gedaan: met vriendinnetje Rotterdam in geweest en heerlijk bij Bagels&Beans gegeten (bijna een high tea was dat) en daarna geshopt. Uitmuntend geslaagd: knalrode pumps en bijpassende gewaagde jurkjes. Heerlijk voor van de zomer! Ben jij nog goed geslaagd?
@ Steintje: Gefeliciteerd met Roan!! Ik hoop dat jullie vandaag weer een hele leuke dag hebben, met z'n vieren!