Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Is dat op zich een goed teken dat je met de medicijnen mag minderen?

Balen dat je je niet goed voelt door de pil, maar wel fijn dat je dat nu weet. Hopelijk met een andere pil beter!

Die tanden zie ik ook niet meer. Bij Milan is die er nu ook sowieso uit haha, maar bij Lars valt het ook al niet meer op. Ben allang blij dat ze niet zwart zijn geworden, dat hoor je ook nog wel eens.

2. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Een foto, van toen we net uit de lift gered waren,

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: jeetje, wat schrikken zeg! Las het verhaal net pas, maar ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent :(.

@maryloes: gefeliciteerd met je vaste aanstelling en met het mooie gewichtsverlies! Daar mag je allebei trots op zijn hoor.

@kipkip: geniet van je verrassingsavond!

@mamavanjuul: goed nieuws lijkt mij dat je wat mag minderen met je medicijnen. En hopelijk met een zwaardere pil geen last meer van tussentijdse bloedingen en de andere bijwerkingen.

@banaantje: hoe gaat het nu met jou?

@natas: hoe is het werken vandaag gegaan? Doe je het dit weekend wel een beetje rustig aan, een hersenschudding is niet niks.

@hier: Sanne gaat nog steeds niet gewoon zitten op haar billen, maar inmiddels zit ze wel regelmatig op haar knietjes en probeert ze te gaan staan. Als ik bij haar op de grond zit gaat dat goed, dan leunt ze op mijn knieën en gaat ze staan. In de box wil ze optrekken aan de spijlen, maar alleen met haar linkerhand. En dan valt ze dus om en is het huilen geblazen. Nou ja, als ze maar vaak genoeg oefent zal ze vast wel in de gaten krijgen dat ze beide handen moet gebruiken.

Verder heeft ze in de gaten dat ze kan zwaaien en begint ze dingen te zeggen. Papa is het favoriete woordje en zegt ze heel gericht, mama zegt ze als ze in bed ligt en ze wil eruit gehaald worden. En verder zegt ze woordjes na als ik verhaaltjes vertel uit haar boekjes. Echt grappig!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    o jee....Sanne wordt een kwebbelkous :D

@Maryloes: gefeliciteerd met je contract, helemaal overheen gelezen! Wat goed zeg!

5. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @Maryloes: Super van Nina zeg, los staan, wauw. En al wat losse stapjes. Gefeli met je contract en afvallen...knap gedaan... Maar bij de laatste meet vond ik je zo dun, afvallen heb je toch niet nodig? :p Of was dat juist het resultaat?

@Eeka: Wow Sanne gaat ook als een speer. Echt gaaf hoe onze kindjes in deze tijd allemaal nieuwe dingen kunnen steeds he? Eet ze nog steeds zo goed ook?

@Natas: Doe je wel een beetje rustig aan?

@MamaMarije: Hoe kunnen we jou hier teruglokken? ;)

@manavanjuul: Hoe is het met Emma, nog pieperig of valt het mee nu?

@Mrs Hair: Vreselijk van die auto... Gelukkig dat je geen nachtmerries ervan had.

@Steintje: Jij ook al opgesloten, bizar die foto, echt zo'n reddingsteam!

Hier: Het gaat goed met tandje. Volgens mij zit hij niet echt los en hij is niet verkleurd tot nu toe. Wel een dag en nacht flink last gehad ervan, en ik liep als een panische waakhond om haar heen om te voorkomen dat ze harde dingen in haar mond stak. Sterker nog, ik heb haar deze week thuisgrhouden van kdv vanwege die tand (erg he?) omdat ik panisch was dat er misschien alsnog iets zou gebeuren en dat vergeef ik mezelf dan nooit. Ik reageer echt veel te heftig maar ik heb echt iets met tanden, altijd nachtmerries van. Maar achterliggende reden om haar thuis te houden was ook omdat de griep nu heerst. Maandag gaan we op vakantie en ik wil na alle ellende graag even ertussenuit, dus een ziek kindje wil ik voorkomen. Gelukkig is ze zo gezond als een visje :)

6. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: alvast heel veel plezier komende week! Hopelijk gaan jullie nu echt genieten met z'n drietjes, zonder dat er iemand ziek wordt of zo.

@maryloes: wat goed trouwens van Nina dat ze al een paar pasjes los loopt!

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Mamamarije? Iemand wat van haar gehoord?

Pff..hier worden de dames steeds vroeger wakker! En emma al 2e keer deze week ;s nachts een fles. Duidelijk een sprong dus.
    Maar goed....6.50 was het **Gaaaap***

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal!

Iedereen lekker weekend aan het houden? Hier komt het zonnetje door, dus we gaan er zo maar even op uit.

Ik moet eigenlijk mijn derde essay voor de studentenrechtbank schrijven, maar ik heb er echt zó geen trek in... Woensdag moet hij ingeleverd worden. Ik doe vanavond nog wel wat :D

Gisteren met koorts op de bank gehangen. Twijfel of ik een soort van buikgriepje heb, of dat ik bij de Japanner afgelopen vrijdag iets verkeerds heb gegeten. Mijn buik voelt nog steeds niet helemaal fijn... :(

Groetjes allemaal, geniet nog van de zondag!

9. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Wat een heerlijk weertje, ik heb eerlijk gezgd wel de was buiten gehangen, nu het kan, heb best veel was, zijn met gylano echt nog bezig met de zindelijkheidstraining, en dat gaat helaas nog best regelmatig fout, dus als het dan kan hang ik het wel gewoon buiten ook al is het zondag.

Roan begint zich in de box en bed al best goed op te trekken, tot kniezit, en soms ook al het kontje omhoog, het kruipen gaat goed, als hij bij je wilt zijn komt hij nu al wel naar me toe gekropen.
    zaterdagmorgen had hij zijn arm uit de slaapzak gewurmd, heb toch maar weer een kleinere zak genomen, ben toch bang dat hij er straks een keer in glijdt.

mrs hair: koorts erbij, lijkt toch wel op een buikgriepje dan, succes en beterschap!

mamavanjuul: succes met vroeg op staan, hopelijk voor korte duur,

maryloes: wat goed dat nina al goed loopt, en gefeliciteerd met je contract.

10. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: succes met je essay! Groot gelijk trouwens om er even op uit te gaan, het is te mooi om de hele dag binnen te zitten. Hebben jullie iets leuks gedaan?

Wij hebben lekker gewandeld, even naar het plaatselijke dierenpark geweest (qua dieren een soort kinderboerderij, maar je kunt niet tussen de dieren lopen, ze zitten achter een hek). Nu moet vriendlief voetbal zien en ligt Sanne te slapen dus tussen het wassen door even lekker zp-en.

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @steintje: ik houd daar ook geen rekening mee hoor, wel of geen was buiten op zondag. We gaan niet heel lang timmeren of boren of andere "herriemakende" werkzaamheden uitvoeren op een zon- of feestdag, maar voor de rest is de zondag gewoon als alle andere dagen.

12. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Mooi weer: Ik ben uiteindelijk niet meegegaan, maar weer in bed gekropen. Voel me echt niet lekker :(... Gaat nu weer iets beter, maar het lijkt erop dat ik nog niets mag eten, dan gaat het weer mis. Lekker dan, want ik heb wél honger. Met m'n essay ben ik ook nog niet erg opgeschoten...

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Was buiten hangen: Zou ik gewoon doen hoor Steintje, waarom niet? Lijkt me toch niet dat iemand daar tegenwoordig nog aanstoot aan neemt. Hangt er natuurlijk vanaf waar je woont, hier in Zwolle Centrum worden er ook rustig allerlei andere werkzaamheden uitgevoerd op zondag :D

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: wat jammer dat je je beroerd voelt en wel honger hebt... Heel veel beterschap!

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mrshair, wat vervelend dat je ziek bent, en het was nog wel zo'n mooie dag. Hopelijk voel je je op tijd beter om nog wat te kunnen doen voor woensdag.

Over mamamarije, is het een idee om haar via fb een berichtje te sturen? Of heeft iemand dit toevallig al gedaan?

Maryloes, wat goed zeg dat je zoveel bent afgevallen en van je baan. Super.

Verder weet ik het even niet meer, sorry....

Hier gister uit eten geweest en naar het theater. Alleen vanochtend vroeg een telefoontje van mijn schoonouders dat kuikentje ziek was, gespuugd etc. Dus maar vroeg opgehaald, getennist en daarna met kippetje naar het strand. Was super leuk en heerlijk weer. Samen op het terras gezeten en appeltaart en een tosti gegeten :).

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: klinkt goed, je avond uit gisteravond. En dan vanmiddag nog gezellig op pad met kippetje, leuk! Ben jaloers op je dat je zo naar het strand kunt, dat is van hieruit wel een eind rijden.
    Hoe gaat het nu met kuikentje? Hopelijk weer wat opgeknapt.

@mamamarije: heb ik ook al aan zitten denken, een berichtje via fb, maar heb ik nog niet gedaan.

@flesvoeding: vraagje aan de dames die flesvoeding geven, geven jullie nog steeds nummer 2 of zijn jullie inmiddels overgestapt naar nummer 3? Ik zag namelijk dat nr 2 maar tot 10 maanden was en nr 3 vanaf 10 maanden. Vroeger (een paar jaar geleden) was 2 gewoon tot 12 maanden dus daar ging ik nog steeds van uit.

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hier wel over gegaan op nr 3. Volgens mij vind hij het wel lekker ( tja...wat niet ;)) Het is volgens mij iets romiger.

Kuikentje pcm gegeven en volgens mij gaat het wel weer beter. Ja, strand is 15 min rijden, idd best fijn!

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo slecht begin van de dag. Kuikentje stond op de stoel, ik lette even niet op en kukelde zo voor over met zijn hoofd naar beneden op de plavuizen, dikke tranen en dikke buil. Nu maar hopen dat hij geen hersenschudding heeft :(.

19. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Wat sneu voor kuikentje! Hopelijk valt het allemaal wel mee, even goed in de gaten houden of ie wel alert blijft vandaag en niet suffig. Tja, zulke dingen gebeuren wel eens ooit, je kunt niet de hele dag als een waakhond erbij zitten dus hopelijk voel je je er niet te schuldig onder...
    *knuffel voor kuikentje en jou*

20. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@kipkip, dat klinkt als een heerlijk avondje uit! En ook nog heerlijk naar het strand. Net wat Eeka zegt, dat lijkt me echt heel fijn als je zo dichtbij woont! Wat sneu van kuikentje, idd maar even goed in de gaten houden!

Nina krijgt ook nr 3. Bij de jongens bestond dat idd nog niet, was nr 2 gewoon tot 12 maanden. Op het kdv hebben ze geen nr 3, dus op dinsdag krijgt Nina nog gewoon nr 2. Ik wil toch sowieso de komende tijd gaan afbouwen, zodat ze met 1 jaar over is op gewone melk.

Deel Deze Pagina