Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Haha, zou 't dat zijn :D!

Balen voor je collega van zijn papa-dag, maar daar kun jij niets aan doen. Beterschap!

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja volgens mij kun je het beste informatie opnemen tussen je 20-25e jaar. Laat dat nou ook nog qua vruchtbaarheid de meest gunstige tijd zijn...

Kortom mijn planning was dus niet handig, ik heb die tijd voornamelijk gebruikt om te feesten :D.

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Gelukkig is het toch nog allemaal goedgekomen volgens mij ;)!

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Haha, ja gelukkig wel. Alleen overal wat langer over gedaan, 2 1/2 jaar om zwanger te worden en de opleiding ook wat langer dan gehoopt ;).

Kuikentje gaat nu trouwens staan zonder zich ergens aan vast te houden, valt dan vervolgens wel weer om maar het begin is er. Ik vind het echt zo snel gaan!

5. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Knap van kuikentje! Het gaat inderdaad echt snel, soms voor m'n gevoel een beetje te snel. Maar ik vind het ook wel weer heel erg leuk om de ontwikkeling te zien, dat ze iedere dag wel weer iets leren.

O ja, Sanne begint steeds meer woordjes te zeggen. Momenteel is "aap" favoriet, naast papa, mama en opa. We hebben haar ook "paard" geleerd omdat we regelmatig paarden zien tijdens de wandelingen en dat zei ze eerst best goed (paat, soms met "r" ertussen), maar nu is het "taart" geworden :D! Gek kind ;)...

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Oeps, kom ik vanochtend op het kdv, iedereen in pyjama voor het paasontbijt. Behalve mijn 2 kinderen dus :).

Eeka, leuk he als ze wat meer gaan praten? Wie weet zegt ze over een aantal weken paard tegen d'r verjaardagstaart :D.

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mamavanjuul, even een vraagje aan jou. Die hormoonzalf, hoe lang hebben jullie die gebruikt en hoe hebben jullie afgebouwd?

8. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Haha kipkip, stond je daar met je twee keurig aangeklede kinders :D Dat zou zo een actie van mij kunnen zijn geweest! (Met carnaval wist ik ook van niks, waren alle kids verkleed behalve Caitlin, haha!). Je bent dus maar thuisgebleven, of ga je toch wel werken, alleen de afspraak niet doen?

@Eeka: Hahahaa ook al aap?! Wat hebben onze kids met apen, want die van mij is ook helemaal pro-aap afgelopen 2 dagen. Alles is aap. Ontwikkeling gaat snel he? Ik vind het ook te snel gaan, het is voor ons allemaal een beetje lastig bij te benen. En dat leren, jammer is dat he, ik onthoud dingen ook slecht. Restantje van zwangerschap, of toch de leeftijd? Maar we zijn toch nog piepjong? :p

@Mrs Hair: Cute foto's van Liesbeth, met het herkenbare jurkje! Bij ons is die helaas in de prullenbak beland omdat hij is gescheurd na oud&nieuw :( Mooi dat ze de taart zo lekker vond! En voetbalkijkende mannen...pfff....

Hier:
    Eergisteren druk bezig geweest met traktaties, resultaat op Facebook. Gisteravond weer druk: foto's uitzoeken omdat ik een roulerende fotogalerij op de tv wil laten zien gedurende de dag als we haar feestje vieren. Herinneringen ophalen en haar eerste levensjaar herbeleven. Ik zat gisteren al jankend achter de computer bij die foto's, dus dat wordt nog wat morgen. Vanavond moet ik cupcakes maken en het huis versieren. En dan zaterdag ga ik proberen mijn eerste stapeltaart te maken...ben er een beetje nerveus voor want ik hoop zo dat die lukt! Verder is het weer goed tussen manstout en mij, het enige bewijs van onze bonje is zijn hand: die heeft ie paars geslagen tegen de muur in zijn woede (zucht...lekker temperamentje...). En verder zit ik in mijn maag met de verbroken relatie tussen de bevriende bekende persoon en zijn vriendje, die ik inmiddels ook goed begon te kennen, die jongen heeft de media opgezocht nu, ik ben vooral kwaad op bn-er zelf dat hij het zover heeft laten komen. Wat een ontzettend stomme actie om ander te gaan staan zoenen etc. als je wilt trouwen. Maar ook zo typisch hij weer. Ik baal ervan.

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Banaantje, tja drank in de man...hoe ging het ook al weer verder? Op een gegeven moment zou je toch denken dat je die fase wel ontgroeid? Heerlijk he, even terugkijken op het 1e jaar. Succes met je taart.

Ben niet aan het werk, mijn mond gaat nog steeds niet ver open dus me verstaanbaar maken is lastig en ook op kantoor de telefoon opnemen gaat dus niet. Bovendien nog steeds veel pijn. Ga vandaag maar eens andere pijnstlling proberen. Die zakjes 600 mg ibrupofen helpen volgens mij niet.

10. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: wat grappig, bij jou ook al "aap"! En wat dat leren betreft, bij mij zal het toch echt de leeftijd zijn als 35-plusser. Helaas... ;)
    Wat leuk trouwens, zo'n fotogalerij! Creatieve mama ben jij, net als een aantal anderen trouwens.

@kipkip: heb je een andere pijnstiller gevonden die wel werkt? Moet je morgen nog werken of heb je lang weekend ivm Pasen? Enne, moest wel even lachen om je actie van vanmorgen op het kdv :D!

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Kipkip: we hebben het misschien 2 weken aansluitend gebruikt. Emma kreeg de eczeem voornamelijk na het badderen.

Ik heb toen ergens gelezen dat het kon helpen om de creme op de plekken te smeren, voordat ze in bad gaan, omdat je zo als ware een beschermlaagje aanbrengt.

We zijn toen de hormonencreme op een gegeven moment gaan vervangen voor sudocreme voor het badderen er op (enkel als een beschermlaagje voor de huid) en als we zagen dat de eczeem toch kwam, dan smeerden we er weer wat op.
    Maar eigenlijk steeds minder en zo hebben we het wat afgebouwd.
    Wel altijd de huid 1 dag en nacht te tijd gegeven om zelf te herstellen.

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou, wij zijn lekker geschrokken vanmiddag! ff mijn verhaal kwijt hoor...

Ik kwam thuis uit mijn werk en Emma was lekker op de grond aan het spelen. Ik ging op mijn hurken bij haar staan en ze trekt zich zo op aan mijn knieen en wandelt zo weg! Ik riep Guido nog, moet je dit nou zien!
    En ik zag het mis gaan, maar kon haar nét niet opvangen en ze knalde zo vol op haar mond op de houten wasmachine van Juul.
    Alles onder het bloed, het droop er echt uit en de arme skat krijsen!
    Meteen een ijskoude thee doek op haar mond gedrukt en zag wel dat haar lip was losgescheurd van haar tandvlees. Eigenlijk zonder te overleggen zijn we in de auto gestapt, eerst langs de huisarts om te kijken of hij er nog was (zit om de hoek), die was al weg 17.20 ;) en meteen doorgegaan naar de SEH. Daar konden we meteen doorlopen gelukkig.

Arts heeft haar mond bekeken en haar hoofd, maar kon er eigenlijk niks aan doen. Het riempje van haar bovenlip naar haar tandvlees is gescheurd en dat bloedt als een rund omdat het zo dun is. Dat moet van zelf weer helen. Geen gekke bulten op haar hoofd, maar ze mocht niet eerder slapen dan 19.30.

Eenmaal thuis en wat bij gekomen, heeft ze wat water gedronken en wilde ze meteen weer aan de wandel ;) Ze heeft ook gewoon goed gegeten en begon alweer wat praatjes te krijgen.
    Nu ligt ze lekker te slapen, straks eventjes licht wakker maken als wij naar bed gaan...

Maar jeetje....wat zijn wij geschrokken! Julia heeft ook wel eens een tand door de lip gehad, maar niet zo erg. Meisje heeft me toch een dikke lip!

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Getsie, wat naar! Las al iets op fb. Wat zul jij geschrokken zijn en wat zielig voor Emma... Beterschap en een dikke knuffel voor jullie!

14. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Jee, inderdaad, wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Hopelijk een goede nacht. Knuffel voor jullie meisje!

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Och arme Emma :(....ik hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt. En wat zullen jullie geschrokken zijn!

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    We zijn vooral erg geschrokken van al het bloed! Kan de theedoek wel weggooien! En haar lip was ook meteen hartstikke dik...

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Banaantje, gefeliciteerd!

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Banaantje, gefeliciteerd met jullie grote meid!

19. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Gefeliciteerd met caitlin!

20. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Bedankt voor de felicitaties! Caitlin vond de slingers vanmorgen prachtig. En we hebben voor haar gezongen natuurlijk! Kadootje krijgt ze vanavond. Ze is nu naar kdv, waar ze vast een mooie muts meekrijgt. Vanmorgen ook oudergesprek gehad daar, was allemaal goed, ze vonden haar erg snel gaan, verder geen bijzonderheden, dus dat is alleen maar mooi.

@mamavanjuul: Ik las het op fb en dat is echt een nachtmerrie als er zoveel bloed bij komt kijken, je schrikt je rot zeg, wat vreselijk. Gelukkig zijn haar tandjes nog heel en is het 'maar' een beschadiging van weefsel dat herstelt. Hopelijk heeft ze er geen pijn aan. Arm meiske. Hoe heeft ze geslapen?

@kipkip: Hoe is het met jou vandaag, is de pijn wat gezakt?

Deel Deze Pagina