Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha! Die Caitlin! Hebben wij ook eens gehad, een pamper die verkeerd om zat, toch best wel knap! Had mijn pa gedaan en ik heb er even netjes een foto van gemaakt.

Oh en mijn ervaring is, dat opa en oma's het maar saai vinden als de kindjes gewoon door slapen!

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@banaantje, wij gaan niet naar frankrijk, maar naar italië. Gardameer om precies te zijn. Waar gaan jullie naar toe in frankrijk? Heerlijk vooruitzicht hè?!
    Leuk van t concert!

@Natas, als chris het wel ziet betekent dat volgens mij alleen maar dat je er normaal gesproken nóg beter uitziet! Ik vond je er echt goed uitzien! Vervelend dat je ziek bent, beterschap!

@mrs hair, leuk dat hugo en rozan meekomen 6 mei!

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ooh Italie...ik wil ook! Maar ja, eerst eens kijken wat we na de bruiloft over houden ;)

@meeting: ik neem man en Julia ook mee hoor! Julia en Guido vermaken zich wel in balorig! Lelystad he!

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh Italië!! Heerlijk! Pas op in Zwitserland hé, heb ik het verhaal van Mr Hair en Zwitserland wel eens verteld? ;)
    Wat betreft de meet: Ik vind het ook leuk om de andere kindjes te zien!! Heb er zin in :D
    @ Banaantje: Geen probleem hoor! Ik heb nu een heel leuk rokje gevonden, laatste stuk, van 35 voor 8 euro! Me happy :D... Heb bij die webshop de nodige spulletjes besteld, het wordt een auto-taart! Ik zal hier een foto plaatsen als het zo ver is :D Dank voor de tips!

5. Maryloes

Oh leuk, een autotaart. Ben benieuwd naar het resultaat! Leuk om de andere kindjes te zien ja.

We rijden via oostenrijk

6. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @Maryloes: Oeh Italie! Ik dacht, gezien je reistijd, Zuid-Frankrijk. Maar Italie is nog veul beter, gaaf. Wij gaan naar het hartje van Frankrijk, weer naar dat huis van mijn man zijn collega. Waar we vorig jaar ook waren. Toen was het geen succes, omdat Caitlin helemaal uit haar doen was, dus we gaan het dit jaar weer proberen. Hopelijk gaat het nu wel goed, en anders komen we gewoon weer naar huis, want het kost ons niets.

@Mrs Hair: Wat leuk dat je zo'n leuke aanbieding had, foto van het rokje is altijd welkom! Enne die autotaart klinkt gaaf, die wil ik wel zien natuurlijk. Veel plezier bij het maken ervan, verkijk je niet op de tijdsduur, want ik ben dagenlang bezig geweest met die taart voor Caitlin...wat een intens werk.

@mamavanjuul: Ik ga proberen om manlief ook mee te lokken naar de meet! Hopelijk lukt het me :p

Hier: Volgens mij is Caitlin in een overgangsfase van 2 naar 1 slaapje. Ze wil niet meer 's morgens slapen, wakker = wakker, argh, vanmorgen al om 07:00, dus ik was vroeg op de zaak vandaag. Pas tegen begin vd middag pakt ze weer een slaapje, en dan blijft ze op tot haar nachtpitje. Het is wel een beetje mixen en matchen met de tijd, ik moet hier ook aan wennen, want we hadden juist een lekker ritme gevonden met z'n drietjes.

Op hoeveel flessen zitten jullie kinders nu?
    Caitlin krijgt nog steeds 3 flessen maar die wil ze helemaal niet meer, vanmorgen halve papfles leeg dus maar bord pap na gegeven, en middagfles drinkt ze ook maar halfleeg, en gisteravond wilde ze haar avondfles ook niet, dus tijd voor verandering... Ook dat is weer even wennen voor mama :D

7. Maryloes

Toch is 1 slaapje ook wel weer handig vind ik. Nina slaapt van 12.00 tot 14.30 en dus kunnen we sochtends en smiddags nog op pad.

Lekker naar frankrijk, klinkt goed!

Nina zit op 3 flessen van 150 cc. Twee daarvan zijn met gewone melk en 1 nog flesvoeding. Ik denk dat na vanavond het pak leeg is en dan gaat ze dus volledig over op gewone melk

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    #488 Eeka76, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
    @mrs hair: leuk, een autotaart!

@banaantje: hier ook wat gerommel met de slaapjes, 's middags slaapt ze over het algemeen 2-3 uur. Soms ook nog een ochtendslaap en/of avondslaap van een uurtje, maar lang niet altijd.

@flessen: hier nog 2 flessen van 180+6, geen papfles trouwens, maar flesvoeding. Morgen moeten we naar het cb en dan zal ik eens vragen of ik over kan stappen naar gewone melk.

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Sanne gaat sinds een paar dagen trouwens ook staan in onze box! Ze weet zich nu omhoog te trekken zonder dat haar (2-vinger)handje losschiet van de spijl.

Ik kom trouwens niet naar de meet, sorry dames! De afstand is toch wel erg groot. De volgende keer hoop ik wel weer te kunnen komen.

10. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wat goed Eeka! Wat een handige kleine meid is Sanne toch! Kan ze ook al een beetje netjes terug gaan zitten, of zijn het nog valpartijen? Begrijpelijk dat je niet naar de meet komt, hoor.

Bij Caitlin gaat dat terug gaan zitten gelukkig steeds beter, ook sinds ze met haar mond op de rand van de tafel is gevallen weet ze dat die rand daar zit, dus gaat ze heel behoedzaam en rustig om die rand heen zakken en dan laat ze zich verder zakken op haar bips.

Ik heb haar zojuist voor het eerst een echt flesje koemelk gegeven, vond ze lekker, maar slechts 100ml op, meer is ook niet echt nodig denk ik. Ze krijgt ook sap en water tussendoor en bordje yoghurt, pap en zo...zal wel goed zijn denk ik...

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: in de box nog niet, dan blijft ze gewoon staan roepen tot er iemand komt die haar weer laat zitten of haar eruit haalt. Aan de salontafel en in bed laat ze zich wel heel netjes terugzakken. Ook bij mijn ouders in de box gaat ze behoedzaam van staan naar zitten, maar die hebben een paar horizontale spijlen dus dat houdt beter vast voor haar.

Wat goed van Caitlin dat ze 100 ml koemelk op heeft. De smaak zal voor die kleintjes toch wel wennen zijn.

12. Maryloes

@banaantje, fijn dat Caitlin de gewone melk lekker vond! Ga je de flesvoeding nu afbouwen?

@Eeka, wat knap van Sanne! En wat zul je trots zijn. Jammer dat je er 6 mei niet bij bent, maar begrijpelijk natuurlijk

13. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @Eeka: Knap hoor, ik vind het altijd wel kunstig hoe die kleintjes zich naar beneden weten te verplaatsen vanaf staande positie :) Volgens mij vindt Caitlin gewone melk lekkerder dan die muffe flesvoeding, gelukkig maar.

@Maryloes: Ja, ik ga proberen geleidelijk af te bouwen. Het laatste blik Nutrilon 3 is leeg en ik heb nu een blik Nutrilon 4 dreumesmelk gekocht, daar wil ik dan even op overgaan met 2 halve flesjes en dan steeds meer koemelk.

Even mijn beklag doen over Caitlin...pfff...ze wil niet slapen. Ze was dus 07:00 wakker, toen heeft ze van 12:45 tot 13:30 geslapen (dus maar 3 kwartier), nu is ze doooodop, tijdens het kruipen glijdt ze steeds weg van moeheid, maar ze ligt nu alweer bijna 3 kwartier op bed zonder ook maar 1 seconde te slapen :( Ze ligt nu te kletsen en te jammeren, ik weet effe echt niet wat ik moet, want ze wil niks, niet in de box, wel kruipen maar dan doet ze juist de dingen die niet mogen, je kent het wel.

14. Maryloes

Lastig Banaantje. Misschien wil ze straks nog even een uurtje slapen? Of misschien even een stukje lopen?

Vanmorgen schoentjes voor Nina gekocht, echt te schattig al zeg ik het zelf:

15. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Wat een mooie schoentjes, maryloes! Echte meisjesschoenen!

@banaantje: heeft Caitlin nog geslapen? Lastig zijn dat soort dagen, erg vermoeiend ook.

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    :( Maat 21??? Die maat heeft kippetje ook nog:$ en die wordt zaterdag 3. Toevallig heb ik haar zomerschoenen mt 22 gekocht maar die zijn nog wel een beetje groot.
    Wel hele leuke schoentjes hoor :D!

17. Maryloes

#497 Maryloes, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2012
    Haha, echt waar? Onze kinderen leven op grote voet. Milan en lars begonnen ook met 21.( inmiddels 32 en 26 )

Edit, ik zie net dat Lars zelfs met maat 22 is gestart;)

18. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Caitlin heeft maat 22 inmiddels...grote hoefjes heeft ze blijkbaar ;)

Ze heeft niet meer geslapen :( Ja in de auto naar huis weer even. Een kwartiertje ongeveer. Ze ligt nu op bed voor de nacht en alwéér komt ze niet in slaap! Terwijl het avondritueel altijd een garantie was voor slapen bij haar. Ik snap er heeelemaal niks van! Ze moet toch wel doodop zijn nu maar ze blijft maar rommelen en jengelen.

19. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Oh en die schoentjes voor Nina zijn echt té schattig!! Waar heb je ze gekocht?

20. Maryloes

House of shoes

Balen dat het niet wil met Caitlin. Je zou inderdaad denken dat ze wel moe moet zijn. Hopelijk valt ze zo lekker in slaap

Deel Deze Pagina