gelukkig is het afgezakt, heb tussen de middag wit brood gegeten, en wat thee, daarna niet meer naar de wc geweest, vanavond gewoon aardappels en boontjes gegeten, ben er ook niet ziek van, ik denk dat het komt van het hele weekend rare dingen eten, veel taart gegeten soms wel 2x op een dag, misschien daar nu een beetje last van gehad. sprongetje: roan zit echt in een sprong, hij hangt de hele dag aan mijn broek, huilt erg veel, als ik wegloop, of hem op de grond zet om te spelen, komt steeds naar me toe gekropen en wil bij mij zijn. hij is vanmorgen voor het eerst zelf gaan staan aan de tafel en heeft echt een poosje gestaan. tandjes: hier 8 tandjes voor roan
@kipkip: wat gaat kippetje trakteren? Vieren jullie zaterdag haar verjaardag of was het tegelijk met de verjaardag van kuikentje? Volgens mij heb je het wel verteld, maar ik ben het weer vergeten... @steintje: hoe is het nu?
Steintje, fijn dat het weer wat beter gaat. Ook al zo'n zwaan-kleef-aan Eeka, zaterdag met de kids en schoonouders naar Artis en dan 29 april feestje met kuikentje samen!
Hiep hiep hoera voor Nina! Las vanmorgen je berichtje op fb en kreeg meteen weer kippenvel, wat een verhaal! Vandaag weer even aan het sporten geweest, heb ik mijn beweging weer gehad en kan ik even genieten van het weekend @tandjes: Emma heeft er ook "maar" 4!
@mamavanjuul: goed bezig! @kipkip: gezellig naar de dierentuin, dat zal kippetje wel leuk vinden lijkt me. Zijn jullie al vaker naar Artis geweest en is dat een mooie dierentuin? Ik ben er nl nog nooit geweest, wel in Blijdorp, Burger's Zoo en andere parken.
Hoe is het met jullie vandaag? Steintje zal nu vast wel helemaal beter zijn, en hoe vond kippetje het trakteren? Nog gelukt met een lekker hapje voor de leidsters? Maryloes weer bijgekomen van alle festiviteiten? Ik verbaas me steeds over hoe snel Nina gaat met alles. Met lopen, maar ook met haar tanden, ze heeft al bijna een heel gebit joh! Caitlin heeft nog steeds 6 tandjes. Vanmorgen viel ze weer, weer aan die rottafel, gelukkig geen tandjes geraakt, maar wel haar lipje. Dus nu zit ze met een dikke lip op kdv, arm popje. Ze had gisteren trouwens maarliefst 40 minuten (!!!) geslapen *kuch* op het kdv, over de hele dag! Hoe kan ze het volhouden op zo weinig slaap?? Dit weekend een beetje rust tegemoet (wel nodig ook). Zondag op kraamvisite bij een vriendinnetje in Breukelen, dat kindje is in januari al geboren, maar we waren steeds ziek, dus konden we nog niet erheen.
zo hehe... Lekker bordje pasta naar binnen gewerkt Vandaag is onze oppas Rimke er weer geweest, dit keer voor de eerste keer terwijl Liesbeth nog wakker was! Ik was in Groningen voor colleges, en Mr Hair had een opdracht, en dat liep net langs elkaar heen. Dus het was vrij kort 1,5 uur, maar ik vond het toch nog spannend. Maar Liesbeth had goed gegeten (pasta: favoriet!), en ze waren samen lekker nijntje aan het kijken toen ik thuis kwam. Liesbeth was wel heel blij om me te zien haha, maar dat is ze altijd als ik thuis kom. Hoe gaat het met iedereen hier? Rustig vandaag! @ Banaantje: Arme Caitlin, al weer gevallen... Ik klop maar even af, maar ik ben blij dat dat hier nog niet is gebeurd... Maar dat staat ons ongetwijfeld nog te wachten... Is de lip al weer wat bijgetrokken? Geniet van je rustige weekendje, zo goed om dat af en toe in te plannen!
Het is inderdaad erg rustig. Ik moest vandaag werken van 11:30-21:15 uur, dus rond 10 uur de deur uit en tegen 22:30 uur thuis. Nu even hier kijken, maar ik hoef niet veel bij te lezen. @banaantje: wat sneu voor Caitlin, weer gevallen... Hoe gaat het nu met haar lip? @mrs hair: fijn dat het goed ging met de oppas, altijd een geruststelling lijkt me!
Hier weer opgeknapt, nergens geen last meer van. Verder alles goed hier, roan gaat hard ineens, gaat zelf staan in bed, box, aan tafel. zo vanuit het niets doet hij het.
@ Kipkip: Gefeliciteerd met het kippetje!! Redelijk mooi weer vandaag he, ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad!
@steintje: leuke foto's! Wat goed dat Roan nu zelf gaat staan. En Gylano in zijn winkeltje, een echte winkelmedewerker zo met schort! @kipkip: gefeliciteerd met kippetje! Hoe was het vandaag in Artis?
Kipkip, van harte met Kippetje!! Roan kan ook al goed staan zeg, leuk! Quinten nog niet hoor, maar hij vordert wel door niet meer z'n pootjes op te tillen zodra ze de grond raken, hahaha. Als we hem nu optillen en laten 'lopen' doet hij een beetje die beweging. Dat winkeltje van AH is leuk, ik heb Chris de instructie gegeven er morgen ook eentje mee te nemen. (wij hebben hier de goede verdeling dat ik het lijstje maak en dat Chris op zondag, vaak samen met Danique, de weekboodschappen haalt). Goed nieuws hier vandaag : we gingen naar mijn stiefdochter om nieuwe huurhuis te bekijken, ik was daar nog niet geweest. Van kleine flat naar leuk huis met tuin, helemaal super ook voor hun zoontje van 4 1/2 jaar. Vertellen ze dat ze weer zwanger zijn!! Heel pril nog, 5 weken. Zo leuk!!
Steintje, dat winkeltje is leuk! Ben blij dat mijn moeder meteen alles gekocht heeft want ik las dat heel veel al uitverkocht was. Hoeveel mini's heb je al? Ook veel dubbele? Mamavanjuul, leuk weekend gehad? Hoe is het gegaan met de kids? Mrshair, is de taart gelukt? Natas, hoe zijn de nachten nu? Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Hier een leuke dag gehad gister, artis was leuk, alleen wel kleine plekken hoor voor de dieren. Eigenlijk bedacht ik me sowieso gister dat het belachelijk is dat we die wilde dieren opsluiten omdat wij ze graag tegen betaling willen bekijken. Daarna even thuis tukkie gedaan en afgesloten in het pannenkoekenrestaurant. Waar kippetje heerlijk heeft gespeeld en het wederom te druk had om haar pannenkoek op te eten. Iemand trouwens nog een goede tip om uit te leggen hoe ze moet fietsen? Ze snapt nog niet echt het principe.... Maar dat snapte ze van een loopfiets ook nooit.
nog gefeliciteerd met kippetje Ik heb zelf geen mimi's, alles staat bij opa en oma, die sparen ook, ik kom eigenlijk bijna niet bij AH. hij heeft daar wel wat dubbele, maar dat is ook wel leuk, want een echte winkel heeft ook niet van alles 1 product. hij heeft al best wel veel.