Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    He, wat raar.. En echt jammer ook... Ze heeft gezegd dat het niets met de meet te maken had, maar het voelt toch een beetje gek, omdat het echt na die meet was dat ze hier minder schreef. Ik hoop dat ze er met zichzelf uitkomt en niet te veel hooi op de vork neemt.

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb even op de website van de mama's club gekeken, volgens mij is ze daar gewoon ontzettend druk mee. Er is ELKE week een activiteit!

Maar om ons nou te gaan ontvrienden... Dat snap ik niet. En daar word ik wel een heel klein beetje verdrietig van :(

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Mamamarije: He ja....wat gek en jammer zeg! Kan me voorstellen dat het voor jullie een beetje vreemd voelt als dit na de meeting zo was.
    Maar ik denk het niet...misschien te druk?

@Maryloes; Jakkes....dat klinkt wel ernstig met Nina zeg...brrr.

@Kipkip: Ja Emma was ook niet lekker, nog steeds niet 100% trouwens. Veel huilen en wil alleen maar mama. Op zich niet zo erg..
    Maar denk dat het tandjes zijn...

4. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Snap je gevoel, dat heb ik zelf ook. Als ze nou nog een berichtje achter had gelaten hier, dan hadden we geweten wat er was :(. Nu is het gissen waarom en ga je je afvragen wat er aan de hand is, of het aan ons ligt, dat er tijdens de meet iets voorgevallen is.

Maar goed, het is niet anders en ik hoop dat jullie zondag heel veel plezier hebben met de mensen die er wel zijn! Wel een verslag plaatsen hier, want dat vind ik wel leuk :);)!

5. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    zo weer even wat bijgelezen

Zieken: beterschap voor de zieken onderons, hopelijk allemaal gauw weer beter.

jarige: allemaal gefeliciteerd en wat leuk dat iedereen een leuke dag gehad heeft.

meet: wij zijn er niet bij, misschien de volgende keer.

roan: gaat zo goed zegt al wat woordjes,
    Op: als zijn eten of fles op is.
    bam bam: is klok
    Hij danst al lekker als hij muziek hoort.

Koninginnendag: hoe heeft iedereen het gehad, wij zijn eerst naar het ballonnen oplaten en de opening geweest hier in bennekom, daarna roan nar mijn ouder gebracht zodat die lekker een broodje kon eten en slapen, wij zijn toen naat ede-centrum geweest om op de braderie te kijken en er waren verenigingen met demo's. Smiddags zijn we nog in bennekom op de kindervlooienmarkt en braderie geweest. het was een hele leuke warme mooie dag.

6. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @steintje: leuk dat Roan al wat woordjes zegt! En een drukke dag gisteren, hebben jullie nog wat gekocht op de markten? Was wel lfijn voor alle buitenactiviteiten, dat mooie weer. Overigens is het hier vandaag ook lekker weer, af en toe een zonnetje en zo'n 19-20 graden.

7. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    we hebben niks gekocht, hier valt het weer een beetje tegen vandaag, vanmorgen super regenbuien en onweer, gylano kwam uit zijn bed gerunt, mama ik ben bang het onweert.. nu wel aardig weer bewolkt maar droog, heb lekker de was buiten gehangen.

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zat me ook al te vragen of we iets verkeerd hadden gedaan met de meet. Hebben we haar met teveel troep laten zitten ofzo? Maar goed, het is zoals het is. Maar wel heel jammer!

Steintje, drukke dag! Jee, Roan ook al zo aan het praten. Jammer dat je er zondag niet bij bent. Andere verplichtingen?

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @steintje: die buien hebben wij vannacht en vanmorgen heel vroeg gehad. En niks gekocht, nou ja, kijken is ook leuk!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jawel, ook kuikentje is geen babykuiken meer! :D
    Niet meteen van de schrik koorts krijgen ;)

Ik heb MamaMarije ook niet meer op FB :(
    Ik vind het ook heel jammer om het contact met haar kwijt te zijn, en idd de manier waarop is vreemd. Je gaat idd denken dat het iets met de meet te maken heeft, dan zou het prettiger zijn als ze dat had laten weten.

Mrs Hair, fijn dat je weekend zo leuk was! En ja, kinderen zijn vaak flexibeler dan we denken.

Nina heeft het flink te pakken zeg, beterschap!

Meet : hoe laat hebben we eigenlijk afgesproken?

Ik ben vanmiddag eerder van kantoor weg gegaan en zonder kindjes bij een BSO voor Danique wezen kijken. Er zijn hier 3 BSO's die in aanmerking komen waarvan deze het beste leek met bijvoorbeeld flexibele uren mogelijk en warm eten (op het KDV krijgen ze ook vers warm eten, het zou heel fijn en praktisch zijn als Danique het straks ook nog krijgt net zoals Quinten). Maar toen ik daar binnen kwam schrok ik.......
    Ik vond het er afgeleefd en uitgewoond uitzien, het beetje speelgoed zag er oud uit, de ruimtes van de BSO waren in het midden van het gebouw (aan de linkerkant de babies en rechts peuters KDV) met daarvan 1 ruimte geen ramen en 1 een paar kleine raampjes dus donker, ik vond de 2 BSO-kamers klein, enzovoort. Nou kan het zijn dat ik 'verwend' ben op een mooi KDV waar alles er fris en fruitig bij staat in mooie ruimtes.

Maar toen hoorde ik dat ze de kinderen lopend halen van de school waar Danique straks naar toe gaat. Ik was stomverbaasd, met de kindjes doen ze daar minimaal 20/25 minuten over. Ze wachen de kinderen op bij de kleuterklassen, dan moeten er nog een paar grotere kinderen bij, dan dat stuk lopen. De school gaat om 15.15 uit maar ze zijn niet voor 16.00 op de BSO. Ik vind dit helemaal niks.
    Toen ik de kids ging halen op het KDV en dit vertelde reageerde een moeder laconiek. Een andere moeder en 2 leidsters vonden het ook raar. Ligt dit nou aan mij?
    Afijn, als afsluiting van dit lange verhaal : er is nog steeds een kansje dat ze op de nog te openen BSO van mijn KDV wel op onze basisschool gaan halen...... ik ben aan het duimen!!

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @natas: ik zou ook niet vrolijk worden van zo'n BSO, dus nee, het ligt niet aan jou! Zo'n stuk wandelen is leuk als het mooi weer is (lees: droog en een fijne temperatuur), maar niet als het regent/sneeuwt/hagelt of juist heel warm is... Ik duim mee dat het alsnog gaat lukken met de BSO van het KDV.

12. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Hee meiden, wat veel geschreven weer. Alles inmiddels bijgelezen, en hoop dat ik niemand vergeet.

@Mrs Hair: Heel fijn dat de bruiloft en het slapen zo goed is gegaan! Wat deden jullie 's avonds als zij op bed lagen, jullie ook vroeg naar bed?

@kipkip: Gefeliciteerd met jullie kuikentje!! Mooi feestje gehad zo te lezen.

@Eeka: En nog een hoera voor onze Sanne! Jullie dagindeling klinkt heerlijk zeg. Ze zal vast hebben genoten.

@Maryloes: Sjeeeetje wat erg van Nina, hoe gaat het nu met haar? Drinkt ze al beter en plast ze nu meer? Heeft de dokter wat gezegd over wat ze mankeert, een raar virus of zo?

@Natas: Die BSO vind ik ook heel raar klinken. En die kids zo lang laten lopen is onverantwoord. Misschien dat die ouders het goedpraten omdat hun kids er al op zitten, dan willen ze natuurlijk geen problemen toegeven, anders lijkt het net alsof ze niet achter hun eigen BSO-keuze staan. Maar ik vind jouw reactie heel normaal.

Datvan MamaMarije vind ik raar zeg, dat had ik niet verwacht. Dat ze zo ineens breekt met ons clubje waar ze lief en leed mee heeft gedeeld... En dan ook ontvrienden, ik snap het niet, waarom zo radicaal? Nouja, we zullen wel iets verkeerds hebben gedaan of gezegd en obviously heeft ze geen zin om het daar met ons over te hebben...

Hier: Gaat ook niet best. Caitlin is ziek, koorts en ontstoken oogje en tandjessymptomen, volgens mij komen er een paar tegelijk door. Ze is erg hangerig en gisternacht hebben we elk half uur op de klok gezien. Maar ik maak me meer zorgen om mijn man. Die is eergisternacht weer meermalen flauwgevallen en was niet lekker. Hij heeft nu al een paar dagen enorm heftige diarree en hij eet niks. Het lijkt weer op die maagzweer. Morgenmiddag heb ik een afspraak staan bij de dokter voor hem en Caitlin.

De meet bijwonen: houd er maar rekening mee dat wij niet komen :( Ik zie manlief niet zo snel opknappen, Caitlin misschien wel maar als manlief nog niet 100% beter is blijf ik liever bij hem, ook omdat hij zo slap is en dus van zijn stokkie kan gaan... Vandaag ook niet gewerkt en morgen weer niet, ik hou nu in mijn eentje het gezin draaiende en huishouden op peil.

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ach, banaantje, gaat ook niet lekker zeg! Valt je man flauw omdat die zo slap is of komt dat van een vermoedelijke maagzweer? Hoe komt hij daar dan aan? Heel veel sterkte voor de ziekenboeg.

Natas, ik vind het erg raar klinken van die bso. Vreemd ook dat die andere moeders het wel een soort van normaal vinden...

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: wat naar zeg, twee zieken in huis! Man misschien een maagzweer, auw! Snap heel goed dat je dan liever thuis bent, kun je hem toch een beetje in de gaten houden. Heel veel beterschap voor man en Caitlin en sterkte voor jou!

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @banaantje: Heftig meid! Ik zit hier ook te wachten totdat die kerel van mij goed ziek wordt. Toch te druk he....
    En Caitlin ook al ziek, jeetje zeg!

@natas: Zoals ik je verhaal lees: No way dat ik mijn kinderen daar achterlaat! Als je gevoel niet goed is, dan hoef je het toch niet uit te leggen. Ik noen het altijd maar intuitie of instinct.

Oh ik zal binnenkort eens een foto van Emma plaatsen en haar taart :D
    Dat was namelijk hilarisch! Ze pakte stukken tegelijk, kneep het fijn tussen haar vingertjes en eten maar :D Iedereen lag in een deuk, zo leuk!

16. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Thnx... @kipkip ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom die flauwviel. Hij is verschrikkelijk aan de diarree, misschien dat hij daar zo slap van wordt? En koorts en hoofdpijn. Het gekke is dat de symptomen die die nu inmiddels heeft niet bij maagzweer horen.

Manlief is echt getrouwd met de wcpot...hij zit er nu weer! Aggos...

@mamavanjuul: Die foto wil ik ook zien :)

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Banaantje, dat schiet niet op zeg!

Maryloes, hoe is het met Nina?

Kuikentje is weer redelijk opgeknapt, alleen kippetje is nu een beetje verkouden en hangerig. Ze zijn vandaag bij opa en oma dus kunnen ze even lekker bijkomen.

18. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Nina is een heel eind opgeknapt! Vandaag voor het eerst flesje melk helemaal leeg gedronken. Nog wel wat pieperig, zit graag op schoot. En nu is Lars ziek geworden.....gistermiddag in een keer helemaal witjes, zei ook dat hij zich niet lekker voelde. Lag om 18.10 al in bed en 10 minuten later riep hij mij omdat hij moest spugen. En flink ook. Verder prima geslapen. Vanmorgen leek er ook niet veel meer aan de hand, maar net is hij weer in gestort. Ligt dus lekker te slapen.

Reken dus maar niet op ons zondag:(. Ik heb zon gevoel dat we nog wel even met een ziekenboeg zitten.

@banaantje, voor jou ook beterschap thuis! Sneu voor manlief. Vanmiddag naar de huisarts toch?

@natas, raar van die bso! Hier worden ze ook lopend opgehaald, maar das 5 minuten. De kinderen die op een andere school zitten er wat verder vanaf, worden gewoon met busjes opgehaald. Hopelijk lukt het met die nieuwe!

19. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: al bij de huisarts geweest? Hoe gaat het met Caitlin, is ze al een beetje opgeknapt?

@maryloes: gelukkig dat het met Nina weer wat beter gaat! Maar nu de volgende bij jullie ziek, vervelend zeg! Beterschap en sterkte voor jou met de ziekenboeg.

20. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Is het bij jullie ook slecht weer? Hier regent en onweert het, bah! Het is zo donker dat ik de lamp aan moet doen...

Deel Deze Pagina