Wat een zieken allemaal! Wie gaat er nu eigenlijk nog mee? Marloes geeft aan waarschijnlijk niet, Banaantje geeft aan waarschijnlijk niet... Eeka en Steintje kwamen sowieso al niet. Dan zijn nog over Natas, MamavanJuul, Kipkip en ik. Bij Kipkip is het ook nog een ziekenboeg, lukt het wel zondag denk je? En Natas? MamavanJuul, bij jou nog geen zieken? Ik ga maar even afkloppen hier haha. Wij hebben een heerlijke zonnige dag gehad. Lekker naar een hele grote speeltuin hier in de buurt geweest, waar ze een paar spectaculaire glijbanen hebben. Rozan durfde eerst niet, maar was na één keer proberen niet meer bij de glijbanen weg te slaan. Beetje zielig voor Hugo wel, want die was echt nog te klein (was eigenlijk vanaf 10). En Liesbeth heeft het weer hartstikke goed gedaan, middagslaapje overgeslagen maar heerlijk vrolijk, lekker gespeeld in het gras. Ik vind het nu steeds makkelijker worden met Liesbeth, hebben jullie dat ook?
@mrs hair: klinkt goed, naar de speeltuin! Het is natuurlijk schoolvakantie nu. Fijn dat het met Liesbeth ook zo goed ging. Sanne heeft vanmiddag 4(!!) uur geslapen! Ze zal wel moe zijn geweest... O ja, @ mrs hair, Sanne zit nu even bij mij op schoot en zegt steeds "hai" tegen Liesbeth, Rozan en Hugo, oftewel tegen de foto van je banner!
Zoals het nu lijkt, komen wij wel...maar we kunnen ook een andere datum inplannen als iedereen weer fit en beter is... Hier zit Emma wéér onder de luieruitslag! Zo zielig! Ze heeft er nu ook echt last van. Steeds te wapperen met haar handjes, trappelen met haar voetjes en krijsen als we haar verschonen. We gaan nu eerst eens stoppen met de koemelk, want sinds ze dat krijgt lijkt het maar niet over te gaan. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar wil het wel even uitsluiten. @foto: die komt nog.....staan nog op het toestel @Weer: hier is het heerlijk! Net Julia met moeite naar binnen gekregen. We stonden even buiten met de buren te kletsen en kreeg haar niet naar binnen, haha! Had ik haar eindelijk binnen, smeert ze 'em aan de achterkant weer naar buiten om rondjes te fietsen Ach ja..dan maar een half uur later naar bed, vanaf morgen is de pret weer voorbij voorspellen ze!
Sanne herkent Liesbeth van de meet Hihi! Klinkt als een lekkere dag Mrs Hair! Eeka hier was het ook rotweer, dus je bent niet de enige tussen de donderklappen. Wat een lang slaapje van Sanne zeg! Maryloes wat fijn om te horen dat Nina beter gaat, maar ook weer rot om te horen dat het nu naar Lars is overgeslagen. Beterschap! Hier: Vandaag huisarts... Die overval hier in Dordt was net gepleegd en dat is echt pal bij onze huisarts maar gelukkig was het daar niet afgezet. Wel politiehelikopter gezien. Bij de huisarts viel het niet mee. Man moet een gastroscopie, buikecho en bloedonderzoek en kreeg zwaar medicijn mee tegen maagzweer. Dokter was boos dat het ziekenhuis prutswerk had geleverd door manlief naar huis te sturen na die maagbloeding. Caitlin gaat een stuk beter, die heeft last van tandjes maar zijn bijna door nu. Haar oogontsteking is een stuk minder dan gister, dus heb huisarts maar ff laten kijken naar die bult boven haar oog (heeft ze al sinds geboorte). Daar moet ze nu een echo voor bij het ziekenhuis. Arm meisje. Momenteel voel ik me rot. Misselijk, rommelende buik...misschien is het een agressief buikgriepvirus dat nu op mij overslaat? Hmm...
Hoor trouwens net dat het in het zuiden echt noodweer is...nou hier niet! Nog steeds helder...mooie roze lucht, vogeltjes die fluiten. We hebben het raam nog lekker open staan...
Haha, ja dat heb je snel met dit weer he! Ik moest helaas de hele dag werken, maar het viel me op dat Juul haar handjes ook al weer aardig bruin worden.
Even snel een reactie op de meet, kippetje heeft nu koorts maar ik ga er nog steeds wel vanuit dat we komen hoor. In 4 dagen is ze vast weer topfit. Ga nu snel slapen, ben nml net terug van de tennisbaan en verwacht een onrustige nacht. Banaantje, in ieder geval heel veel sterkte voor je mannetje!
Beterschap voor alle zieken! Meet : hier niemand ziek dus wij komen! Hoe laat is er eigenlijk afgesproken? Makkelijker : op dit moment zit Quinten even een periode dat hij wat meer aandacht nodig heeft. Maar hij is zo'n makkelijk mannetje dat een 'moeilijke periode' bij hem nog helemaal niet zo moeilijk is.
Hai mama's Als jullie het goed vinden, wil ik weer heel soms met jullie meekletsen als dat mag. Ik weet dat ik erg rigoureus ben geweest in alles afkappen, maar dat was voor mij echt even nodig. Het is niet zo dat jullie niks voor mij betekenen of dingen 'fout' hebben gedaan of gezegd, maar ik kon het gewoon niet bolwerken op dat moment. Zoals ik aan mrs hair via FB al heb uitgelegd, is aan het forum voor mij ook veel negatieve energie gekoppeld (lang verhaal, niet in dit clubje, maar in de rest van het forum) en kan ik dat moeilijk van me af zetten. Ik ben nu weer terug met een minder herkenbare nickname en van plan om echt alleen in het clubje mee te lezen. Nouja... ik kan het me voorstellen als jullie niet meer op mij zitten te wachten... sorry daarvoor Ik hoop dat het met jullie en jullie kindjes allemaal goed gaat Liefs!
Ik zou het fijn vinden als je weer komt schrijven! Ik heb je gemist, dat zeg ik niet zo maar. De manier waarop je weg bleef en iedereen van FB hebt gehaald begreep ik niet, maar nu wordt het iets duidelijker. Ik vind het naar voor je om te lezen dat het op het forum ook negatief is geweest voor je. Gelukkig is het in dit clubje altijd gezellig!
Is dit wie ik denk dat het is? *doet vreugdedansje*. Zou heel leuk zijn als je weer mee komt kletsen, ook ik miste je! Kom je zondag nog?
JOepiiiii!!! Ons bezig bijtje is weer terug 😊 Natuurlijk ben je van harte welkom! Hoe laat spreken we af zondag? Ik las de ze om10 uur open gaan. Zullen we dan tussen 10.30 en 11 uur afspreken?
hier is het gister heerlijk weer geweest, we hebben vakantie en zijn lekker wezen shoppen, daarna heb ik met gylano samen onkruid uit de tuin gehaald en nog lekker naar de speeltuin geweest.
Pfieuw.. *knoop in maag van gisteravond is weer weg* Blij dat jullie (of in ieder geval een aantal van jullie) het niet erg vinden als ik weer meeklets... Hier is alles goed met de heren, al zit L. momenteel in een enorme schreeuw- en uitdaagfase.. *zucht* B. doet het ook super, loopt kleine stukjes in huis, maar durft nog niet zoveel. Hij is onlangs behoorlijk gevallen met buiten lopen (3 ondertanden door zijn onderlip ) en sindsdien is hij wat bangig, logisch ook. Kletsen gaat supergoed met hem, momenteel ook helemaal weg van dierengeluiden, haha @ meet: ik twijfel heel erg. Ik wil wel graag komen, maar we hebben het zo vreselijk druk de laatste tijd. Dit weekend echter nog geen plannen staan, dus ik zal eens overleggen met manlief. Vanaf 10.30 uur lees ik? Manlief moet toch voetballen, dus wie weet... Ballorig Almere toch? Wil Emma nu ook wel eens zien @ mij: vandaag weer psycholoog, laten we maar zeggen dat de PND nog niet over is. Ik kom tot steeds meer nuttige conclusies, maar leuk is anders. Het gaat wel steeds een beetje beter, sinds een paar weken vind ik het zowaar leuk dat ik twee kleine boefjes heb, erg hè? Hier is de tuinman trouwens bezig! Krijgen een mooie nieuwe tuin *jeej*. B. heeft een glijbaan en piratenwatertafel gekregen voor zijn verjaardag, dus laat het mooie weer maar komen, haha
Ballorig lelystad. Het is 76 km voor mij dus als ik rond half 10 weg ga, ben ik er wel rond half 11. Leuk! Manlief verheugt zich er ook al op, die gaat za avond naar bevrijdingspop en kan dan in alle rust bijkomen zondagochtend, haha. En ik moet za de hele dag tennissen dus vind het niet erg om 's avonds even bij te komen. Steintje, klinkt als een leuke dag? Jij weet zeker dat je zondag niet komt? Niet meer over te halen ? Bizzy, haha, ga je even zo noemen hoor. Zou wel heeeel leuk zijn als je ook komt. Fijn dat je kunt genieten van je boys! Ik heb zo een (werk) afspraak om 11 uur waar ik tegen op zie. Het werk is er in deze tijd niet leuker op geworden. Zoveel mensen met problemen, bah.