Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij hebben ook al met Emma op de SEH gezeten...maar of ze er van geleerd heeft is een ander verhaal haha!

Het wat toch Lelystad waar we hadden afgesproken???

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja lelystad

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Bizzy: Ik heb je al gesproken op facebook, maar ook hier: Welkom terug :D

@ Kipkip: Dát kan ik me voorstellen... De meeste mensen die nu hun huis moeten verkopen, zullen daar niet heel blij van worden. Succes!

@ Meet: Ik haal de kids om 10.00u op in Epe, dus dat wordt pas rond 11.00u in Lelystad. Hopelijk wil Liesbeth dan even slapen in de auto.

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh nee, het is op ZÓNDAG haha!! Nee, dan is 10.30 wel prima, we halen de kinderen op zaterdag op.

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mrshair, tukje in de auto, daar hoop ik ook op, haha.

Kippetje had vannacht koorts, meerdere malen huilend en zwetend wakker en vanochtend weer helemaal top. Ze wilde ook niet naar opa en oma maar naar het kdv. Dus ben benieuwd tot hoe laat ze het volhoudt daar.

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Gek he, koorts en kleine kinderen... Kan zo opeens komen opzetten en dan weer zo weg zijn... Ik heb er in ieder geval een hekel aan, aan koorts.. Standaard paracetamol in huis hier ;)

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @bizzy: wat een leuke verrassing toen ik dit topic opende :)!! Je bent weer terug! Heb je behoorlijk gemist dus ben erg blij weer iets van je te horen/lezen. Ik snap dat je het erg druk hebt hoor, alleen de manier waarop je het contact verbroken leek te hebben vond ik niet bij je passen. Maar gelukkig ben je er weer, klets gezellig mee :D!

@banaantje: jeetje, je man wordt wel binnenste buiten gekeerd! Maar misschien is dat ook maar goed, dan komt er hopelijk duidelijkheid wat er nu precies aan de hand is. Gaan de onderzoeken al snel plaatsvinden of is er een wachtlijst?

@slecht weer: hier gisteravond veel regen en de nodige onweersklappen gehad. Maar nu schijnt af en toe het zonnetje weer, dadelijk lekker met Sanne boodschappen doen!

@hier: flink aan het studeren, moet volgende week donderdag op examen en heb het idee dat ik niks kan onthouden :(... Heb dus nog veel te doen :(.

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Eeka: Schijnt bij jullie de zon? Hier is het nu echt heel grijs/miezerig/naar weer... Veel succes met studeren, komt vast wel goed! Je bent er al zo lang mee bezig, dan heb je soms het idee dat je vastloopt he, als het er tijdens je examen maar uitkomt.

@ Banaantje: Jee, ik lees het nu pas! Wat náár van Richard... Ik heb het gevoel dat jullie huisarts het nu wel goed oppakt, hoe voelt hij zich eronder? DIkke knuffel ook voor jullie! :(

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: klopt ja. Gelukkig heb ik morgen een onverwachte vrije dag dus extra tijd om te leren. Komt uiteindelijk wel goed hoop ik.
    Grappig dat die verschillen qua weer zo groot kunnen zijn!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben zondag ook om 10.30 in Lelystad! Chris komt niet mee, die gaat een aanhangfiets ophalen die we op MP hebben gekocht en 'm monteren op zijn fiets.
    Rond die tijd gaat Quinten normaliter naar bed en in de auto slaapt hij niet of nauwelijks, dus ik hoop wel dat hij het daar volhoudt. Hopelijk doet ie daar wel even een powernapje in mijn armen of in de maxicosi.

Ja, ik heb hem nog steeds in de maxicosi :D
    Hij is zo'n krielkip dat hij er nog makkelijk in past. Ze zeggen dat het iets veiliger is, hij zit nu nog gezellig naast me op een voorstoel en wat ook erg lekker is is dat hij de cosi gebruikt als wipper. Retehandig om altijd een wipper bij je te hebben, hahaha!

Bizzy, fijn te horen dat je plezier kunt beleven aan je kleine mannetjes! L. zit nu in een lastige leeftijd hè, ze willen al zo veel maar zijn voor veel dingen nog net te klein.
    Ik zou het heeeeeeeel leuk vinden als je zondag ook naar Lelystad komt!

Eeka, succes met de studie!

11. Bizzybee

Bizzybee Niet meer actief

@ meet: ow, Lelystad, haha, zou ik toch zo maar in de verkeerde stad staan :D;) Ik moet het nog steeds even overleggen, maar ik zou het ook erg leuk vinden. Ik denk wel dat als ik kom, ik er al rond 10u ben, kan L. even wennen en ik ga ook niet al te laat naar huis, anders heb ik twee monsters de rest van de dag...

@ eeka: spannend, je examen! Komt helemaal goed, ik weet het zeker ;)

@ weer: hier ook prachtig momenteel! Tuinman in zijn t-shirt in de tuin, lekker zonnetje.. nu hopen dat het vanmiddag ook nog zo is, kunnen we lekker naar buiten met de kids.

@ banaantje: heel veel sterkte voor Richard! Echt niet leuk zo, fijn dat de huisarts jullie nu ondersteunt

@ natas: prima toch, lekker in de maxicosi! Hier gebruik ik de MC nog als stoeltje voor de tv, kan ik B. in vastzetten

@ koorts: inderdaad niet fijn, hier ook vaak paracetamol, met name als ze er hangerig van zijn...

12. Bizzybee

@ mrs hair: dank voor je lieve e-card :) doet me goed

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bizzy, hopelijk nog iets zonniger zodat de tuinman ook zijn shirt nog uit trekt ;).

Misschien ben ik er ook wel wat vroeger.

Eeka, succes met studeren! Komt vast goed.

Zo, rotafspraak zit er op, mensen in gebreke moeten stellen dus ik hoop voor ze dat het goedkomt anders staat ze een fikse boete te wachten.

Natas, haha, was idd het eerste wat in me op kwam, nog in de maxi cosi???

14. Bizzybee

@ kipkip: dinsdag was het echt mooi weer ;) hahaha, gelukkig ook een leuke tuinman, dat scheelt een hoop :cool:

Fijn dat je afspraak goed is gegaan, kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt, zulke dingen ;)

15. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: gelukkig maar dat die afspraak erop zit, is nou niet het leukste gedeelte van je werk lijkt mij!

@bizzybee: wat leuk, een nieuwe tuin! En lekker aan laten leggen, groot gelijk! Ik hoop voor jullie dat het mooi weer blijft zodat je met L. en B. naar buiten kunt. Hier is het inmiddels grauw geworden...

@natas: hier ook nog een dametje in de MC. Binnenkort moeten we echt een autostoel gaan kopen, maar zolang het nog past laten we het zo.

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Oh, zie voor volgend seizoen allemaal leuke theatervoorstellingen; dora, koekeloere, dirk scheele, zandkasteel, sesamstraat, buurman en buurman. Tjee, dat wordt nog kiezen...iedere maand een voorstelling wordt me een beetje te gek. Moet wel bijzonder blijven. In ieder geval buurman en buurman proberen, dat is nml op kippetjes verjaardag.

17. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Jeee, Bizzy is terug!!!! Superleuk, ik was ook geschrokken van het abrupte afkappen, vond dat niet jouw stijl, maar nu snap ik het wel, nouja, gelukkig ben je er weer. Wij zijn ook bezig met veranderingen aan onze tuin! Alleen de tuinman is niet zo leuk, haha ;)

@kipkip: Oeh, rotafspraak, en kippetje koorts gehad, hopelijk blijft de koorts nu weg. Indd leuke voorstellingen maar oppassen dat je niet teveel hooi op je vork neemt *spreekt uit ervaring*

@Eeka: Oef, dat examen, ja dat blokken ervoor is altijd wel heftig he? Nouja, in ieder geval zal het best goed gaan. Al kan ik me wel vinden in je vergeetachtigheid, want dat heb ik ook nog steeds heel erg... Maar zal vast meevallen als je daar zit joh!

@Natas: Haha de maxicosi als wipper, zeker handig! Fijn dat hij er nog in past, krielkip Caitlin past er ook in maar werd steeds onrustiger erin, dus hebben we toch maar overgeheveld naar de grote stoel. Ze zit nu als een prinses op de troon, erg geinig.

Hier: Buikgriepvirus toegeslagen, alledrie zijn we erdoor getroffen. Dus vandaag weer thuis. Nu ff achter laptop proberen btje te werken...

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Banaantje, schiet ook niet zeg, nu jij ook al ziek. Sterkte ermee, buikgriep is ook zo besmettelijk.

Op de 1 of andere manier functioneer ik beter bij een druk programma en wordt onrustig van thuis zitten. Maar snap wel wat je bedoelt maar waarschijnlijk omdat ik het zo ontzettend rustig heb op het werk mag er thuis wel wat actie zijn, haha.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Beterschap in de ziekenboeg Banaantje!

Kan me voorstellen dat dat geen leuke afspraak was Kipkip.
    Ik heb ook al zitten kijken naar voorstellingen. Hier in Almere eigenlijk alleen Zandkasteel (maar daar heeft Chris een schurfthekel aan, hahaha). En in IJmuiden (m'n moeder woont in Driehuis) zie ik alleen Koekeloere, en ook Dirk Scheele maar Danique zal dan 4 1/2 zijn dus ik denk een beetje te oud daarvoor?

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Klopt, ik heb ook in velsen gekeken en kennemertheater beverwijk. Daar komt het zandkasteel, nijntje the musical (schijnt ook heel leuk te zijn) en koekeloere. Alleen in bwijk is het voor mij een nadeel dat (behalve koekeloere) op woe middag is en dan werk ik. Haarlem is dan ook wel te doen voor je, heeft ook een leuk programma.

Deel Deze Pagina