Moeilijk hoor natas... ik denk ook dat je er goed aan hebt gedaan om wel een grens aan te geven. D. moet leren dat dit echt niet door de beugel kan. Misschien nog eens later met haar over praten? Als je zelf ook weer wat rustiger eronder bent? Dat je haar uitlegt dat oma anders reageert dan normaal ofzo en dat je het heel fijn vindt als ze lief is voor oma? @ eten: alles is een fase *zucht* je weet alleen nooit hoe lang het duurt, hahaha
Ja, de kans is groot dat ik kom!! Manlief moet voetballen, laatste wedstrijd van het seizoen, en hij vond het wel aanlokkelijk dat hij dan wat langer kon blijven hangen, hahaha
Ik, kipkip, MamavanJuul, Natas, en jij dus dan. Maryloes en Banaantje weten het nog niet zeker, want daar zijn zieken.Ik heb net Anmiri op facebook nog een mailtje gestuurd. Zij woont redelijk in de buurt, wie weet heeft ze ook wel zin. Ik persoonlijk zou Noah heel graag een keertje ontmoeten, dus ik hoop dat ze reageert (Ik nam aan dat geen van de andere dames daar bezwaar tegen hadden?)
Nee hoor, prima als ze erbij is! (kan ik natuurlijk niet moeilijk over gaan doen...) Leuk! Ben benieuwd hoe alle dreumesen er nu uitzien, we zullen onze handen vol hebben, haha. Nemen jullie allemaal de andere kids + mannen mee?
Zouden onze dreumessen nu ook aan elkaar haren gaan trekken? *houdt nu het hart al vast voor haar eigen kleine monstertje*
Haren trekken, knijpen, bijten, duwen, meppen... Of is alleen die van mij zo...? Ik neem Lucas trouwens ook mee, hopelijk gedraagt die zich een beetje!
Liesbeth is echt vreselijk momenteel. Knijpen, krabben, slaan... Ik sta zelf helemaal onder de blauwe plekken en krassen Ze heeft ook van die lange nageltjes, die ze met geen mogelijkheid laat kortwieken...
herkenbaar... nagels knippen is hier een kruising tussen een worstelpartij en een krijsend speenvarkentje Misschien moeten we ze op elkaar loslaten, leren ze het meteen af, hahaha Trouwens, Liesbeht heeft nog steeds die geweldig eigenwijze lok haar hè? Zo'n lange lok naar voren? Geweldig! Ik zag het op het filmpje met haar loopkar
Ja klopt! Als haar haar net gewassen is staat het allemaal omhoog, en in de loop van de dag valt het dan meer naar voren, over haar voorhoofd
Ik durf trouwens niet meer te knippen, nadat ik haar een keer in haar vingertje geknipt heb (door het worstelen natuurlijk). Dus ik bijt het nu af, maar dat gaat niet echt makkelijker.
Jeetje veel geschreven! Helaas zie ik de foto's van Sanne niet (meer?), alleen van Emma. @Mrs Hair: Wat fijn dat het contact met je vriendin weer is hersteld! @mamavanjuul en de rest: Hier ook eentje die pisnijdig wordt, vooral tijdens het eten. Niks is goed, ze gooit alles op de grond en als ik madam dan boos toespreek dan wordt ze driftig joh! Dan gaat ze bijten, eerst haar eigen handje maar als ze mij te pakken krijgt bijt ze mij. Ze is de laatste tijd erg goed in scenes schoppen thuis, een klein fel dingetje is het... @Bizzy: Wowie heb je die taart zelf gemaakt? Prachtig zeg... @Natas: He wat zielig voor je moeder! Ochjee... Ik denk niet dat D. echt beseft waar ze mee bezig is maar jeutje wat zal dat pijnlijk zijn voor je moeder en ook voor jouzelf om dat verdriet te zien, stressy hoor *knuf*
@Bizzy: Ben nu een pagina verder met lezen en lees dat je taartje niet zelf gemaakt was, maar evengoed, superleuk! Meet: Ik ben er niet bij dames. Ik zie het echt niet gebeuren want ik ga de ballenbak onderpoepen als ik zou komen! Hahaha... Ben nog steeds aan de race, dus dat gaat 'm niet worden. Zit met moeite op de zaak, omdat mijn collega volgende week op vakantie gaat en we nu werk moeten overdragen! Maar ik had eigenlijk thuis moeten blijven. In de auto ging het bijna mis, ik werd ineens heel erg misselijk, gelukkig heeft mijn maag zich niet geleegd tijdens het rijden. Ook Caitlin is totaal niet in orde, die zit nu thuis bij papa ipv op KDV. Ze heeft vannacht aan een stuk door gehoest, tot 03:00 's nachts en toen hebben we haar maar even meegenomen naar beneden nadat een flesje en kroel en luier niet werkte. Een zetpilletje bleek de uitkomst, maar uiteindelijk sliepen we dus pas heeeeeel laat *gaap* Manlief is ook een mooie, want die kan er niet zo goed tegen als ze slecht slaapt, en zelf issie dan ook niet te genieten. Zucht. We hebben morgen een high tea met mijn schoonouders omdat die een fietstocht van 3000km gaan maken (ja je leest het goed, drieduizend kilometer, gekkerds zijn het). Dus als afscheidsetentje zeg maar. Ik snap wel dat ze graag Caitlin en ons nog ff willen zien maar er is een grote kans dat we dat ook gaan afzeggen. Het is op zich niet ver rijden, dus ik hoop dat mijn lijf het toelaat om toch even te gaan...
Zijn jullie boefjes ook zo lastig op het aankleedkussen? Caitlin heeft een hekel aan luier verschonen, en helemaaaaal als er poep in zit! Dan gaat ze erin grijpen, draaien, mekkeren, en wordt ze helemaal wild. Hoe lossen jullie dit op?
Jep, ook dat is heel herkenbaar. Wat hebben we toch een kleine boefjes he, de laatste tijd! Liesbeth gaat ook draaien en huilen, tot ze zelf helemaal onder de poep zit, en ik erbij. Soms wil een knuffeltje in de hand wel eventjes afleiden. Of een lotiondoekje... Die mag ze zelf nooit pakken dus als ze er dan eentje krijgt, vindt ze dat best bijzonder.
Wat een mooie foto's staan er weer tussen Eten: hier ook geen tips, zelf ook lastig met gylano om aan het eten te krijgen. Draagmoeders gezocht: heb het gezien, wel apart dat er hier in nederland zo moeillijk over gedaan word. Pedagoog; afgelopen week de pedagoog op bezoek gehad, is niet zoveel uit gekomen, ze gaat in overleg met de fysiotherapeut, wat haar insteek was voor dit bezoek en dan komt ze nog een keer om dat te bespreken en kunnen we speciefieke vragen steeln als we die hebben!! Gylano was gister echt niet te genieten, moest steeds waarschuwen, volgens mij kwam het omdat hij moe was, toen we hem om 19.00 naar bed wilde brengen waren we nog even aan het dollen en dat vond hij eerst wel leuk, maar daarna niet meer en werd wat boos, zegt hij ik ga plassen hoor, hij lag op de commode om even een luier voor de nacht aan te doen, en piest zo van zich af uit boosheid, nou toen was de emmer vol. hij is overdag helemaal zindelijk voor het plassen. We hebben hem even een paar seconde onder de koude douche gezet, maar denk nu wel van is dit wel goed gehandeld, hoe zouden we beter kunnen handelen????? maar aan de ene kant denk ik dan weer, beter even dit, als slaan, dat is helemaal niet goed. voor straf ergens op een stoel of in de hoek dat lukt helemaal niet. verschonen: hier nog zo een, ik probeer toch maar een speeltje te geven, wat nu een beetje helpt is een speelgoed telefoon geven. moet even afsluiten mijn schoonouder komen binnen onverwacht
@ Steintje: Ik kan me voorstellen dat je echt helemaal ten einde raad was, als hij van zich af gaat plassen.. En dat na een al lastige dag, dan kan het kookpunt echt bereikt zijn he... *dikke knuffel voor jou meid* Ik kan me ook voorstellen dat je er niet blij van werd om hem onder een koude douche te zetten, daar zou ik zelf ook verdrietig van worden. Op deze site staan een paar handige tips voor een effectieve time-out, misschien heb je daar wat aan?