Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: wat vervelend zeg, dat Caitlin zo'n pijn had vannacht! En zelf ook nog steeds niet fit, niet leuk... Heel veel beterschap voor jullie drietjes.

@mamavanjuul: geslaagd met winkelen?

Hier: vanmiddag gewerkt, nu even hier op zp en dan dadelijk nog een uurtje leren.

@meet: dames, heel veel plezier morgen! Wel een verslag plaatsen, hè?

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Succes met leren Eeka, je bent wel heel goed bezig om op za avond te gaan leren!

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    :( sinds 7 uur al 5x bij een huilend kuikentje geweest, het wordt tijd dat die gaat praten... Wat wil die toch :(

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat heeft Emma vandaag ook gehad..vanmorgen tijdens haar ochtendslaapje! Heel apart!
    Wordt inderdaad tijd dat ze gaan praten !

Tot morgen!!! :D
    Julia heeft er al zin in ;)

5. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Veel plezier morgen dames! Ik hoor graag jullie verhalen! En fotos, vergeet geen fotos! Wel jammer dat ik niet kan komen hoor... :(

@Maryloes: Hoe is het in jullie ziekenboeg nu?

@Eeka: Zozo op zaterdagavond leren, goed van je!!

Slaap lekker allemaal! Wij hebben vanaaf Drive gekeken, vond ik een leuke film. Lekker bankhangavondje met manlief dus en een grote bak popcorn. C. heeft gelukkig goed geslapen tot nu toe, hopelijk een goed nachtje voor de (zieken)boeg hihi...

@kipkip: Ik duim voor een goede nacht voor jullie ook...gezien onrustig kuikentje....

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Op zich wel een goede nacht gehad, 6 uur werd hij wakker, papfles erin en hij ligt weer te slapen. Maar ik niet, manlief heeft goed gebruik gemaakt van het feit dat hij kan uitslapen vandaag, die was pas om 4 uur thuis. Dus die ligt met een gigantische bierwalm te snurken in ons bed. Ik ga wel even op de bank liggen ;).

Drive, die film zegt me niets. Ik ga di naar the Intouchables, schijnt een hele goede film te zijn. Banaantje, fijn dat C. lekker ligt te slapen, hopelijk jullie ook!

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Goeiemorgen Kipkip, jij bent er vroeg bij!
    Erg is dat he, die bier-walm!

Hier is bijna iedereen wakker, papa ligt nog en bed en wordt nu wakker gemaakt door Julia. Ik hoop dat Emma straks even slaapt, want ze is nu hartstikke vrolijk en ik hoop wel dat het zo blijft ;)

8. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Het gaat hem niet worden......:(. Veel plezier! En we moeten maar snel een nieuwe datum prikken voor een speelochtendje!

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij zijn wat later! Wacht nu tot vriend terug is van hnden uit laten en dan gaan we die kant op. Is nog ruim een uur rijden :)

10. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ieuw bierwalm! :) Ik hoop dat je nog ff hebt kunnen slapen op de bank kipkip.

Ik ben ook groot voorstander van een nieuw speelochtendje plannen!

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo weer thuis, kip en kuiken sliepen na 2 sec. :D.

Natas, sorry heb jou helemaal geen gedag gezegd maar kippetje stond al bij de uitgang en daar wilde ik graag gebruik van maken.

Van bijpraten is niet veel gekomen met de kids maar dat doen we hier wel weer. Leuk in ieder geval om iedereen weer te zien! Ben benieuwd naar de foto's.

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @meet: is het gezellig geweest? De (oudere) kids goed gespeeld? Ben benieuwd naar verhalen en foto's!

13. Bizzybee

Bizzybee Niet meer actief

Hier hebben beide boys een half uurtje geslapen in de auto, wat een heerlijke rust, haha. We hebben ze lekker op tijd in bed gestopt, ze hebben zich uitstekend vermaakt!!

Nieuwe meet prikken lijkt me een goed plan, we kunnen er altijd een keer een 'mama-meet' van maken, dus zonder kids ;) Komen we ook iets meer aan bijkletsen toe, misschien...

@ creepy: gisteravond is er een insluiping geweest bij onze buren, terwijl wij gewoon thuis waren! Heb inderdaad gisteravond wel wat horen vallen (rond 12u) en dat is waarschijnlijk daarvan geweest. Had net politie aan de deur voor buurtonderzoek... brrr... *steekt weer kop in zand* niet teveel aan denken!

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @bizzy: getver, dat is schrikken geblazen! Waren de buren gewoon thuis? Kop in het zand steken zou ook mijn reactie zijn hoor.

@hier: vanmiddag moeten werken, zo meteen nog strijken en dan maar weer aan de studie. Nog een paar dagen...

15. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hoe was de meet? Ik lees in ieder geval dat de kids goed geslapen hebben in de auto haha.

Nieuwe meet erg leuk!

@inbreken, brr daar moet je toch niet aan denken. Hopelijk waren de buren niet thuis op het moment. Dat lijkt me echt het engst, dat het gebeurt als je thuis bent.

@eeka, druk dagje dus! Succes met de studie!

16. Bizzybee

Bizzybee Niet meer actief

Voor zover ik weet waren de buren inderdaad niet thuis, het is tussen 17.00 en 0.00 geweest, ik neem aan dat ze die tijd weg waren. Gelukkig zijn wij veel thuis ;). Er is een enorme inbraakgolf momenteel in Tiel (al een tijdje, weten jullie nog? Inbraak schoonmoeder na weekendje Efteling?), maar ze breken meestal alleen in als mensen niet thuis zijn.

@ meet: kids hebben zich uitstekend vermaakt! Die van mij wel tenminste en volgens mij de anderen ook.

@ eeka: succes maar weer met studeren!! Hou vol, je bent er bijna ;)

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bizzy, he jakkie. Zo eng dichtbij. Zo moet ik ook nooit opsporing verzocht kijken als ik alleen thuis ben :).

Eeka, nou jij hebt ook een lekker weekend zo, leren, werken en strijken... Fijn dat het eind in zicht is.

Maryloes, Nina weer helemaal beter?

Kids hebben zich goed vermaakt, vooral op de glijbaan met ons:).

18. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Bizzy: Gatver!! Verstandig om de kop in het zand te steken, want je kúnt er zo weinig mee, maar toch. Bah!

@ Meet: Nou, jullie hebben gezien hoe snel Liesbeth sliep haha :D Hugo heeft in de auto ook nog wat geslapen. Het viel me nog mee hoe goed ze het deed, maar ik word wel wat moe van dat eenkennige hoor... Het gevoel dat ik nog geen stáp kan verzetten zonder dat het een drama wordt. Nou ja gevoel, dat is gewoon ook zo. Mama weg = Drama ;)

Ik heb niet zo veel gelukte groepsfoto's helaas... Hier een paar leuke.

Bijgevoegde bestanden:

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij waren het parkeerterrein nog niet af, of Emma sliep al ;) Niet heel veel later volgde Julia ook :p
    We hebben toen de toeristische route maar genomen, ook omdat er allemaal files stonden ivm voetbal. Hebben bijna 2 uren in de auto gezeten. Maar maakt niet uit, lekker boerderijtjes kijken en de kids sliepen heerlijk!

Ze hebben zich prima vermaakt!
    Vond het ook erg leuk om jullie te zien en te spreken! Best wel grappig dat ik Danique als eerste zag en herkende :p
    Leuk om de kindjes allemaal zo te zien, toch allemaal rond dezelfde leeftijd, maar toch zo verschillend! En ook leuk om L., Danique, kippetje, en R&H te zien. Beeld is nu, op de mannen na, compleet :D

Guido was trouwens helemaal onder de indruk van Q. Hij vond het zo'n lief, rustig en grappig kind!

Moet zeggen, ik hang nu in mijn joggingsbroek op de bank, koffie komt er aan en dan heb ik het wel gehad voor vandaag. De kaboutertjes hadden helaas niks gedaan in de tussentijd..;)

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    En deze:

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina