Ja, MamavanJuul, nu je het zegt, ik was zelf ook behoorlijk onder de indruk van Q!! Qua eenkennigheid tegenovergesteld van Liesbeth, sjonge jonge, wat een relaxed mannetje. En vrolijk, met iedereen lachen en doen. En bang is ie ook niet, hij heeft me twee keer in mijn been gebeten ... (niet hard hoor!)
@Bizzy: Hier sloeg de hond 's nachts een keer aan....dat doet ie nooit! Stond ie te kwispelen bij de deur.. 2 dagen later was er een beveilingsbedrijf een straat verder een alarm installeren! Op zo;n moment ben ik zo blij dat we honden hebben. Ook al zijn ze formaat cavia, dat weet je niet als ze blaffen! @Mrs Hair: je hebt Emma gezien....zucht! Ik ken het dus. Ik had vanavond onder ht stofzuigen letterlijk een baby aan mijn broek hangen! Aan de ene kant vind ik het niet zo erg, omdat Julia het nooit gedaan heeft en een echt papa's kindje is. Dus ik geniet er ook wel weer een beetje van... Leuke foto's!
@ MamavanJuul: Ja, het viel me bij Emma ook op, maar voor je gevoel is dat bij een ander kind altijd minder erg he
Ik was helemaal vergeten dat ik mijn toestel ook mee had Kwam er pas later achter....en het lot van de 2de: we maken veel minder foto's Maar heb er 1 van Guido's telefoon afgehaald, in de ballenbak
Huh ...hij is op de kop... Op de laptop staat ie wel goed...even kijken hoor... Dan moet ie nu goed zijn!
Ik heb er ook nog wel een aantal! Ze zijn leuk geworden zeg, jullie foto's! Ik weet niet of ik vanavond nog tijd heb om ze over te zetten, anders wordt het morgen
Ja dat is waar! Maar aan de andere kant, ik vind het wel "fijn" om de herkenning te zien altijd. Net zoals hier meerdere zijn die momenteel zo gek doen met eten, dan denk ik pfieuw..we zijn niet de enigsten op dit moment. @Mrs Hair: heb je het nog mee gekregen van de politie die opeens binnen kwam?
Toen wij net binnen waren, ging Julia in een ballenbak met glijbaan. Halverwege riep ze papa, want er zat een gekke meneer in. Dus Guido kijken en die zei: volgens mij zit er een jongen met down in, want hij ligt daar gewoon te chillen zeg maar. Verder hebben we er ook geen aandacht aan besteedt.....bleek dus 3 uren later dat de moeder (denk ik) die jongen kwijt was, want die kwam binnen gerend met politie. Die jongen was dus zoek, maar dan ook al 3 uren!
Ach... Ja, dan kan ik me voorstellen dat je de politie er een keeertje bijhaalt, na 3! Uur... Maar ik zou zelf wel eerst alle glijbanen hebben doorgespit...
Het mannetje lag lekker tussen de ballen te chillen! Hoorde van mensen aan het tafeltje naast ons dat hij een bekende is daar en dat hij wel vaker verdwijnt. Of hij zit bij een vijvertje eendjes te kijken, uren lang
Het was een super leuke dag vandaag! Ik vond het heel gezellig in Ballorig, en de kids hebben genoten. Quinten, die nauwelijks slaapt in de auto, sliep nog voor we de straat uitwaren, hahaha. En zelfs Danique's oogjes zag ik op de snelweg even dichtvallen. Thuis heeft Q. nog even lekker geslapen en daarna zijn we een stuk gaan fietsen. Voor het eerst met Q. op het zitje voorop en D. op de nieuwe aanhangfiets achter Chris. Was heel leuk! D. heeft heel goed gefietst en ze voelde zich heel groot, Q. heeft de hele tijd heel verbaasd zitten kijken Maryloes, wat jammer dat jullie ook niet konden komen Helemaal mee eens, snel weer een afspraak voor een speelochtendje! Kipkip, geeft niet hoor! Had al begrepen dat je op weg was naar de voordeur, maar ja ik moest van een glijbaan af Ah gats Bizzy, wat een naar idee dat zoiets bij je buurtjes is gebeurd! Eeka, druk met de studie, knap van je! Mrs Hair, het eenkennige is aan de ene kant heel lief en vlijend, maar het lijkt me idd ook heel lastig. Ik ken het niet, D. heeft het nauwelijks gehad en Q. al helemaal niet. Hij is doorgaans idd heel relaxed en zit lekker in z'n velletje. In je been gebeten, wat lees ik nou?!? Hahahaha, dat meen je niet, hij bijt anders nooit. Oeps, sorry! Hihihi, die foto van Q met kippetje Mamavanjuul, ik vond Guido zo leuk met Q. spelen aan tafel toen ik met D. aan de klim was geweest! Foto's van de 2de : hou op schei uit, echt veel minder tot mijn schaamte. Baal ik zelf dat er zo weinig kinderfoto's van mij zijn, het lot van een 2de kind, doe ik het net zo hard. Vandaag m'n camera niet eens bij me, van D. heb ik tig foto's in Ballorig. En vanmiddag de eerste keer op de fiets ook niet op de foto gezet, van D. kan ik er de kamer mee behangen. Shame on me. Sorry Q!
Wat heerlijk om jullie verhalen over Ballorig te lezen! He, nu ik die gezellige foto's van die schattige kindjes zie baal ik wel dat we niet konden gaan Zo te zien was het heel leuk en dat Ballorig ziet er ook super uit. En wat zijn de kids toch al groot he! @Bizzy: Getverdemme, wat een eng verhaal. Zou ook niks voor mij zijn, ik ben toch al zo angstig aangelegd. Haha, op de oprit bij de buren was de tomtom uit de auto gejat en een week erna hadden wij een zwaar alarmsysteem in ons huis laten installeren uit angst dat die boeven een keer binnen zouden willen komen, en ons huis ligt vol met honkbalknuppels *schaam* Zolang ze maar niet binnenkomen als de mensen thuis zijn. @Maryloes: Hoe is het in jullie ziekenboeg nu? Hier: Snottebellen vliegen je om de oren. Caitlin is al een stuk beter maar wel koortsig 's avonds. Ik hoop wel dat ik donderdag van die verkoudheid af ben, want dan gaan we een weekendje op vakantie. Verder zit ik vandaag vanaf huis te werken, met Caitlin die nu boven ligt te pitten. Mijn sok is nat, want ze heeft aan mijn voet lopen knagen, gek kind!
Natas, ja dat is het lot van de 2e. Kuikentje heeft ook minder foto's, het begon al in de buik van hem geen pretecho laten maken. Leuk fietsen! Hebben jullie zo'n wagentje achter de fiets gekocht? Banaantje, hier ook heel verkouden, het komt lekker los nu. Dus hij heeft ook de hele dag een groene bel aan zijn neus hangen. Eeka, hoe is het met leren gegaan? Hier weinig te klagen, ook wel eens leuk op maandag. Mijn moeder heeft vanochtend heel leuk met kippetje gespeeld, kuikentje heeft 2 1/2 uur geslapen, ik hard gelopen, boodschappen gedaan en alvast gekookt. En nu liggen beide kids op bed. Oh ja, voor de mama's met zindelijke kinderen een vraagje. Nu kippetje 3 is dacht ik, het moet er maar eens van komen, dus luier uit en 5 plasjes op het potje, toen een ongelukje en net legde ik haar op bed maar aangezien ik niet zo'n zin heb in een nat bed (en bovendien ligt ze op mijn bed) heb ik haar net wel weer een luier aangedaan. Of is het beter om meteen helemaal niet meer een luier om te doen?
Oh ja deel 2 van de vraag. Morgen gaat ze voor het eerst naar de nieuwe peuterspeelzaal, twijfel of ik dan een luier om moet doen. Zodirect heeft ze daar een ongelukje en heeft ze meteen een negatieve associatie met die psz of denk ik nu teveel na?
Ik zou in het begin gewoon luier aan doen in bed. Zo hebben we het hier in ieder geval gedaan. Lars slaapt nog maar zelden tussen de middag,maar als hij slaapt durf ik het inmiddels zonder. Snachts gaat de luier nog wel aan. Wat betreft psz, ik zou nu doorpakken, dus ook daar zonder luier. Mocht het daar meerdere keren fout gaan, doen ze haar toch wel een luier aan, maar misschien gaat het wel hartstikke goed! Succes!