Ja, Elite member bij 2500. Heb het net nagekeken. En bij 5000 word je weer iets anders... Ik hoop dat dat nog heel lang duurt. Als ik dan die 'hoogste status' heb bereikt, moet ik weer op zoek naar een doel in m'n leven
Gniffel @Eeka: gefeliciteerd meid! Goed gedaan!!! Heb vanavond een avondje alleen, mannetje is naar het voetbal. Kindjes lekker op bed, dus de bank voor me alleen
Ik ook mamavanjuul. Mr Hair is met de chocoladefontein in Amsterdam. Ik ga zo draagmoeder gezocht kijken.
Ja ik ook Heb gtst op pauze gezet, dus heb dat nu nog op de achtergrond staan. Dan stukje Gordon kijken. Heerlijk
O ja, vandaag de papieren ontvangen van het Sophia zkh met betrekking tot de opname van Sanne. Dit geeft weer een bevestiging dat het nu echt bijna gaat gebeuren.
Mrs Hair, hè wat naar nou om te moeten shoppen Nee hoor, volgens mij mist Q. zijn zusje niet. Hij is echt al de hele dag in de weer met de kussens. Hij is nu nog wakker (middagslaap was heel laat) en het aankleedkussen (jawel ) ligt er nog, ik geloof dat hij nu voor de 83ste keer aan het rollen en trappelen is. Eeka, wat super goed van je! Gefeliciteerd!!! Steintje, tips tegen misselijkheid : kleine beetjes eten verdeeld over de dag, vanille vla schijnt te helpen, die magneetarmbandjes waar iemand het al over had, en gember eten. Als ze geen gember lust, er zijn bij de drogist ook gembercapsules verkrijgbaar. En als het echt heel erg is kan ze ook bij de HA vragen of ze med's kan krijgen ertegen.
ps : ik heb de meest rustige middag sinds TIJDEN gehad! Ik mis D. maar aan de andere kant is dit best ook wel even lekker.
ps 2 (gaat lekker ) : het was ook extra rustig omdat mijn moeder vandaag niet is gekomen, ze was wat bang voor de onweersvoorspellingen en het autorijden. Het klinkt heel lullig maar dat scheelt ook een pak energie, frustratie en emotie.
Oooh.... wel emotioneel hoor, dat draagmoeder gezocht.. is zo bijzonder, die hele kleine babietjes...
Ja, ik vind het ook heel bijzonder....ik zou het echt niet kunnen hoor! Ooh...trouwens! Ik heb een man die last heeft van papa-hormonen! Hij begint alweer over een 3de kindje, hahaha! Mijn hemel...
Hahaha mamavanjuul !! Hij hoeft die derde zwangerschap natuurlijk niet te doen. maar is leuk hoor, drie. ik kan het van harte aanbevelen. Ik merkte net dat ik het onbewust toch een heel klein beetje zielig vond voor de kindjes. Ze horen zo pasgeboren toch tegen een mamaborst aan te liggen voor mn gevoel. dat daargelaten, vind ik het wel goed dat in NL twee mannen wel kinderen kunnen krijgen. maar er zitten wel wat haken en ogen aan hé.
Ja, ik vind het ook dubbel hoor! Aan de ene kant is het natuurlijk heel bijzonder dat iemand die je helemaal niet kent zoiets voor je over heeft. Maar aan de andere kant....die kindjes hebben zo lang in die moeders buik gezeten en dan zijn ze opeens weg...neeeee, dat zou ik echt niet kunnen! @3de kindje: Tja...heb al gezegd, laten nou eerst een trouwen en eens lekker met vakantie gaan! Hij wil al tijden onze slaapkamer aanpakken en had meteen het plan dat we dan meteen naar zolder kunnen gaan, zodat we op de eerste verdieping 3 slaapkamers hebben Hij is er wel heel erg serieus in hoor...we doen er vaak wel lacherig over, maar hij heeft die wens heel sterk. Maar ja, tis wel weer 9 maanden zwanger zijn, wéér een keizersnee + herstellen daarvan, dan weer ontzwangeren, en dan een baby, peuter en kleuter .....weet niet of ík daar aan toe ben
Ben ik nou zo'n zeikerd??? Vriend smst net dat hij nog bier gaat drinken. Ik sms dat ik dat geen goed idee vind, want Emma is al de hele week Ron 6 uur wakker en ik ben moe! Maar ik slaap niet voordat hij thuis is! Reageert ie er verder niet op... Dus ik bellen...staat ie gewoon in de kroeg! Ik kan hier zo boos om worden..... Hij is van te voren ook al bier gaan drinken Een uur eerder weggegaan.... En morgen weer klagen dat ie zo moeke... Zucht!!!
@ draagmoeder gezocht: ik snap wat je bedoelt mrs hair, ik vind het ook heel dubbel! Voor de papa's natuurlijk supermooi en geweldig, maar voor de kindjes vind ik het ook heftig hoor... @ waterpokken: het lijkt erop alsof we het in huis hebben. Lucas heeft een paar blaasjes, wat rode plekjes en hier en daar wat korstjes, maar nog niet echt dat ik denk: jeetje! wat een waterpokken! Is dit dan een voorstadium ofzo? Hoop dat benjamin meteen mee gaat doen, over 3 weken op vakantie, dus ik hoop dat we het dan gehad hebben... @ mamavanjuul: ik snap je gevoel! Ben je een zeikerd? nee, ik vind van niet (of ik ben er ook 1 )
handje roan: hij is er de hele nacht vanaf gebleven heeft super geslapen, vanmorgen verschoond en nieuwe gaasje op gedaan en dat gaat ook goed, als we er niks op doen dan blijft hij krabben. ik zal de tips doorgeven over de misselijkheid, medicijnen heeft ze al gehad en helpt een beetje. draagmoeder: heb het ook weer gezien, moet er zelf niet aan denken om mijn moeder of schoonmoeder te moeten vragen voor zoiets, die zijn ook midden 50. de twee papa's waren zo blij dat ze hun kindjes in de armen konden sluiten, en mochten buidelen.