Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Word je dan niet elite-member? Of moet je dan nog meer berichten hebben geplaatst?

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ja, Elite member bij 2500. Heb het net nagekeken. En bij 5000 word je weer iets anders...

Ik hoop dat dat nog heel lang duurt. Als ik dan die 'hoogste status' heb bereikt, moet ik weer op zoek naar een doel in m'n leven :p

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Hahahaha :D!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gniffel :D

@Eeka: gefeliciteerd meid! Goed gedaan!!!

Heb vanavond een avondje alleen, mannetje is naar het voetbal.
    Kindjes lekker op bed, dus de bank voor me alleen :p

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik ook mamavanjuul. Mr Hair is met de chocoladefontein in Amsterdam. Ik ga zo draagmoeder gezocht kijken.

6. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair en mamavanjuul: geniet van jullie avondje alleen!

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja ik ook :D
    Heb gtst op pauze gezet, dus heb dat nu nog op de achtergrond staan. Dan stukje Gordon kijken. Heerlijk :D

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    O ja, vandaag de papieren ontvangen van het Sophia zkh met betrekking tot de opname van Sanne. Dit geeft weer een bevestiging dat het nu echt bijna gaat gebeuren.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mrs Hair, hè wat naar nou om te moeten shoppen :p
    Nee hoor, volgens mij mist Q. zijn zusje niet. Hij is echt al de hele dag in de weer met de kussens. Hij is nu nog wakker (middagslaap was heel laat) en het aankleedkussen (jawel :D) ligt er nog, ik geloof dat hij nu voor de 83ste keer aan het rollen en trappelen is.

Eeka, wat super goed van je! Gefeliciteerd!!!

Steintje, tips tegen misselijkheid : kleine beetjes eten verdeeld over de dag, vanille vla schijnt te helpen, die magneetarmbandjes waar iemand het al over had, en gember eten. Als ze geen gember lust, er zijn bij de drogist ook gembercapsules verkrijgbaar.
    En als het echt heel erg is kan ze ook bij de HA vragen of ze med's kan krijgen ertegen.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    ps : ik heb de meest rustige middag sinds TIJDEN gehad! Ik mis D. maar aan de andere kant is dit best ook wel even lekker.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    ps 2 (gaat lekker :p) : het was ook extra rustig omdat mijn moeder vandaag niet is gekomen, ze was wat bang voor de onweersvoorspellingen en het autorijden. Het klinkt heel lullig maar dat scheelt ook een pak energie, frustratie en emotie.

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @natas: blijft Danique 1 nacht weg of langer? Ik hoop dat je vandaag wat bij hebt kunnen tanken!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    We gaan D. zaterdagmiddag weer ophalen.
    Morgen weer werken.

14. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oooh.... wel emotioneel hoor, dat draagmoeder gezocht.. is zo bijzonder, die hele kleine babietjes...

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja, ik vind het ook heel bijzonder....ik zou het echt niet kunnen hoor!

Ooh...trouwens! Ik heb een man die last heeft van papa-hormonen!
    Hij begint alweer over een 3de kindje, hahaha! Mijn hemel...;)

16. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hahaha mamavanjuul !! Hij hoeft die derde zwangerschap natuurlijk niet te doen. maar is leuk hoor, drie. ik kan het van harte aanbevelen.

Ik merkte net dat ik het onbewust toch een heel klein beetje zielig vond voor de kindjes. Ze horen zo pasgeboren toch tegen een mamaborst aan te liggen voor mn gevoel. dat daargelaten, vind ik het wel goed dat in NL twee mannen wel kinderen kunnen krijgen. maar er zitten wel wat haken en ogen aan hé.

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja, ik vind het ook dubbel hoor! Aan de ene kant is het natuurlijk heel bijzonder dat iemand die je helemaal niet kent zoiets voor je over heeft.
    Maar aan de andere kant....die kindjes hebben zo lang in die moeders buik gezeten en dan zijn ze opeens weg...neeeee, dat zou ik echt niet kunnen!

@3de kindje: Tja...heb al gezegd, laten nou eerst een trouwen en eens lekker met vakantie gaan!
    Hij wil al tijden onze slaapkamer aanpakken en had meteen het plan dat we dan meteen naar zolder kunnen gaan, zodat we op de eerste verdieping 3 slaapkamers hebben ;)
    Hij is er wel heel erg serieus in hoor...we doen er vaak wel lacherig over, maar hij heeft die wens heel sterk.
    Maar ja, tis wel weer 9 maanden zwanger zijn, wéér een keizersnee + herstellen daarvan, dan weer ontzwangeren, en dan een baby, peuter en kleuter :$.....weet niet of ík daar aan toe ben :)

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ben ik nou zo'n zeikerd??? Vriend smst net dat hij nog bier gaat drinken. Ik sms dat ik dat geen goed idee vind, want Emma is al de hele week Ron 6 uur wakker en ik ben moe! Maar ik slaap niet voordat hij thuis is! Reageert ie er verder niet op... Dus ik bellen...staat ie gewoon in de kroeg! Ik kan hier zo boos om worden..... Hij is van te voren ook al bier gaan drinken
    Een uur eerder weggegaan.... En morgen weer klagen dat ie zo moeke... Zucht!!!

19. Bizzybee

Bizzybee Niet meer actief

@ draagmoeder gezocht: ik snap wat je bedoelt mrs hair, ik vind het ook heel dubbel! Voor de papa's natuurlijk supermooi en geweldig, maar voor de kindjes vind ik het ook heftig hoor...

@ waterpokken: het lijkt erop alsof we het in huis hebben. Lucas heeft een paar blaasjes, wat rode plekjes en hier en daar wat korstjes, maar nog niet echt dat ik denk: jeetje! wat een waterpokken!
    Is dit dan een voorstadium ofzo? Hoop dat benjamin meteen mee gaat doen, over 3 weken op vakantie, dus ik hoop dat we het dan gehad hebben...

@ mamavanjuul: ik snap je gevoel! Ben je een zeikerd? nee, ik vind van niet (of ik ben er ook 1 ;))

20. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    handje roan: hij is er de hele nacht vanaf gebleven heeft super geslapen, vanmorgen verschoond en nieuwe gaasje op gedaan en dat gaat ook goed, als we er niks op doen dan blijft hij krabben.

ik zal de tips doorgeven over de misselijkheid, medicijnen heeft ze al gehad en helpt een beetje.

draagmoeder: heb het ook weer gezien, moet er zelf niet aan denken om mijn moeder of schoonmoeder te moeten vragen voor zoiets, die zijn ook midden 50. de twee papa's waren zo blij dat ze hun kindjes in de armen konden sluiten, en mochten buidelen.

Deel Deze Pagina