Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzybee

Bizzybee Niet meer actief

Heb zouist zulk leuk babynieuws gehoord! Een vriendin van ons kan heel moeilijk zwanger raken (PCOS), veel gedoe gehad voor hun eerste kind en nu is ze zwanger van een tweeling :D:D

*doet rondedansje* zo blijblijblij

2. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @bizzybee: wat een leuk nieuws!!! En hoe is het met de waterpokken, zetten ze een beetje door? Bij Sanne leek het de eerste dag ook wel mee te vallen, maar daarna zette het wat beter door. Hopelijk zijn jullie waterpokken vrij over 3 weken.

@mamavanjuul: nee, geen zeikerd. Ik zou daar ook niet vrolijk van worden hoor!

3. Bizzybee

@ waterpokken: tja.. er zitten er nu een paar meer, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik zag L. af en toe krabbelen, dus ik heb toch maar van die KidsClin gekocht tegen de jeuk. Wacht het wel even af of het verder doorzet...

Hoe is trouwens je examen gegaan eeka? dat heb ik eventjes gemist...

4. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @bizzybee: Kids Clin is heel fijn spul, hielp bij Sanne ook goed. Je kunt het evt ook in de koelkast zetten, dan verkoelt het extra.
    Examen is goed gegaan, ik ben geslaagd! Nu nog één cursus en dan heb ik alle interne cursussen gedaan die ik kan doen. Maar het examen voor die laatste cursus doe ik pas volgend jaar, voorlopig heb ik genoeg geleerd!

5. Bizzybee

Gefeliciteerd, super!! Fijn dat je dan nu qua studie even rust hebt, zeker met Sanne's operatie voor de boeg.
    Ik zal idd de KidsClin in de koelkast zetten, goede tip!

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Bizzy: oh wat fijn voor je vrienden zeg, heerlijk!

@Eeka: Ik heb pillen bij de DA gehaald met dat voedingsupplement! Bedankt voor de tip!

Zo meteen komt er iemand langs met de jurkjes van de meisjes..ben heel benieuwd!

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ MamavanJuul: Veel plezier!!!

8. Bizzybee

@ mamavanjuul: geslaagd met de jurkjes lees ik op fb? Fijn! ze zullen er vast prachtig uitzien!

@ waterpokken: het zijn er inmiddels alweer een stukje meer geworden... wordt dus maandag geen PSZ voor Lucas... Echt bizar, in de maand mei betalen we voor 10 dagdelen, waarvan er sowieso 6 uitvallen wegens vakanties en vrije dagen, kan ie een keertje wel, is ie ziek! ;) jammer voor hem ook, hij wilde wel weer graag en hij is er ook niet ziek van, maar ja...

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Maar is het niet zo dat als je de bultjes ziet, het niet meer besmettelijk is? Dan zou hij toch kunnen gaan? Ik weet het ook niet precies hoor... ;)

Hier: Alleen thuis... Mr Hair is op stap met de ijskar, dus L en ik hebben het rijk alleen. Project van de dag: Tomatensaus maken. Het hele huis ruikt al naar gecarameliseerde uien, mmm... (Dit heet dus SOGGEN... Studie Ontwijkend Gedrag vertonen :D)

@ Allen: Rustig hier. Maryloes hoe is het met jou? En Banaantje, hoe is het met Richard?

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Was zeker leuk en super geslaagd!

Enne...mrs Hair..ik heb even die ene reactie verwijdert hoor ;) Je weet maar nooit wie er (buiten jullie om) ook op zp zit...

11. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ja, is goed. Ik vergiste me gewoon... ;), en voor ik het in de gaten had had ik al gepost.

12. Bizzybee

@ waterpokken: ik weet het niet precies hoe het zit met besmettelijkheid, ik lees overal weer wat anders. Ik bel maandag even met de PSZ om te vragen wat hun beleid is.

@ mrs hair: heerlijk weer voor mr hair (hier althans)! Groot gelijk om lekker met de ijskar weg te gaan. Lekker genieten van je SOG-dagje hoor, heb je best verdiend!

13. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    verdriet: moet het even kwijt:
    Gisteravond een naar telefoontje gehad, een tante van mij, paste altijd op gylano als wij moesten werken, heeft voor 2 jaar terug accutte leukemie gekregen, is daar weer goed van hersteld, werkte weer en voelde zich super goed. Kreeg 2 weken geleden tijdens een controle in het ziekenhuis te horen dat ze meteen kon blijven, de leukemie was terug, weer accuut, meteen aan de chemo en medicijnen, gister heeft het ziekenhuis laten weten dat de chemo en medicijnen niet zijn aangeslagen en er geen verdere behandeling meer mogelijk is. Ze is nu thuis om te sterven, alleen waanner dat gebeurt weten ze niet, de artsen geven nog geen 2 weken.

sorry moest dit even met iemand delen!!!

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje Steintje....wat verdrietig

15. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ach Steintje wat een droevig nieuws... *digiknuffel*

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Snap ik :p Ik moest vorige week in Ballorig ook even nadenken, haha! En hier soms ook...dan wil ik andere namen typen, hahaha!
    Maar ja, wel zo fijn om het wat gescheiden te houden ;)

schattig die jurkjes he! Oh man....wat een moeilijke keuze was het!
    Maar ze hebben nu echte prinsessenjurkjes! Staat zo schattig!

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Humpiedump toch? Ik vond het ook goed betaalbaar daar. Wij moesten één jurk, twee pakken en alle assecoires (schoenen, tiara, plastrons, ...) en we waren in totaal 300 euro kwijt. Dat is nog veel geld, maar bij de meeste winkels waar ik gekeken had zou alleen al het jurkje van Rozan zoveel gekost hebben...

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Steintje, he jakkie, wat een naar bericht. Sterkte.

Mamavanjuul, wat leuk die jurkjes. Komt nu echt dichtbij he?

Zo net terug van een lekkere tennisdag, en 4-1 gewonnen dus helemaal top. Kuikentje had net het toiletblok in zijn mond, gatver. En we hebben zo'n blok zonder beschermkapje zeg maar en hij had gewoon een hap genomen :$.

19. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    whahaha kipkip! Ik kan me voorstellen dat jij het niet grappig vindt, maar ik zie het zo voor me, Kuikentje met dat toiletblok in z'n mondje... Goed tandenpoetsen straks ;)

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Moment zelf was idd schrikken. Geen idee hoe giftig dat is. Er komen nog net geen zeepbelletjes uit zijn mond ;).

Deel Deze Pagina