Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ze is echt boos...

Ze heeft nu een handgeschreven briefje in de bus gestopt.

Daarop zegt ze dat ze zich boos voelt. Dat ze diverse afspraken heeft afgezegd om met ons kennis te komen maken. Ze gaat ons daarom een factuur sturen van € 25.

Deze reactie bevestigt ons gevoel gewoon... Maar wat ik al zei, de situatie is niet fijn.

2. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Wat een mafketel zeg! Tjongejonge, waar maakt ze zich druk om? Waarschijnlijk iemand die zonder geld zit en alle mogelijke manieren aangrijpt om wat te verdienen?

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Dat was eigenlijk het eerste wat Mr Hair zei... Al die verschillende websites, ze probeert gewoon van alle walletjes mee te eten...

Ik zie de combinatie gewoon niet zo... Holistische massage, rouwverwerking bij kinderen en volwassenen, marktonderzoek, kinderopvang, begeleiding van kinderen met beperkingen, b2b-contact en begeleiding van startende ondernemers, verjaardagsfeestjes- en partijen organiseren, sminken op evenementen...

Secretaresse-diploma, medisch secretaresse-diploma, nima a, middenmanagement op hbo-niveau, sph 4, ...

En dan voor 10 euro per uur gaan oppassen, in de avond.

Dat kán gewoon niet!

Jullie denken misschien, wat is Mrs Hair vreselijk aan het doordrammen over die vrouw :):):)... Maar ze heeft hier een uur op de bank gezeten en ons allerlei verhalen verteld, dat maakt toch indruk... :(

4. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    #1164 Eeka76, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt: 15 mei 2012
    Wij (althans ik) denk helemaal niet;) dat je aan het doordrammen bent. Het is gewoon een heel vreemd verhaal en inderdaad met die diploma's ga je normaal gesproken niet 's avonds oppassen voor 10 euro per uur. Ik hoop wel dat ze jullie nu met rust laat.

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat een verhaal zeg mrs Hair! Heel vreemd...en dat ze dan ook nog geld wil ;).

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Heel vreemd allemaal Mrs Hair. En heel vervelend! :(
    Ik zou haar vanaf nu negeren. Echt compleet negeren, niet reageren op briefjes of wat dan ook. Belt ze, dan ophangen.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat een vaag verhaal...hoe oud moet ze dan wel niet zijn met al die opleidingen en werkervaring?
    En ook al klopt het wel...als jij er geen goed gevoel bij hebt, houdt het op!
    Zo simpel als wat toch?

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hahaha, zo is het. Kan het nu ook wel wat meer relativeren hoor, hoewel ik er toch over gedroomd heb. Bah.

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Dat wilde ik net vragen mrshair...of je nog wel goed had geslapen ;).

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Trouwens, vanochtend weer 7.10 in zijn campingbedje. Ik denk dat kuikentje heel snel naar een groot bed gaat.

11. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wat is het verschil met het campingbedje dan? In wat voor bedje sliep hij eerder?

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Dat vroeg ik me ook al af :D.

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    De rand en zijkant van het campingbedje veren mee, die zijn nml zacht en zijn eigen bedje is van hout en hij werd dus blijkbaar constant wakker van het feit dat hij zijn hoofd stootte tegen het kopschot of dat hij overdwars klem lag. Maar ik heb nu een speciaal stootkussen besteld voor in zijn ledikantje. Maar wat een heerlijkheid, al 2 nachten niet ons bed uitgeweest. Nu alleen nog die fles van 23 uur er af ;).

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: oke, da's duidelijk. Hopelijk werkt het stootkussen. En die fles van 23 uur komt vanzelf wel!

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja idd, eerst maar even hiervan genieten :).

Natas, wellicht voor jouw nachtbraker ook een idee? Of is Q. niet zo bewegelijk in bed?

16. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ah, was dát het probleem! Je moet er maar achter zien te komen he... Heerlijk dat je lekker hebt kunnen slapen :D

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    De spijlen van zijn bed stonden vaak afgedrukt op zijn hoofd en we hoorden ook vaak een bonk 's nachts of hij lag achterstevoren en dat met een slaapzak aan.

Liggen jullie kindjes nooit overdwars in bed? Kippetje was trouwens helemaal niet bewegelijk. Die lag 's ochtends vaak nog zoals ik haar 's avonds had neergelegd.

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Sanne is ook zo beweeglijk. Die ligt altijd helemaal boven in bed, helemaal opgekruld. Maar soms ook overdwars. De ene keer op haar rug, dan op haar buik, maar ook op de zij. In ieder geval nooit zoals we haar in bed hebben gelegd.

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja ook vaak op zijn buik met zijn knietjes opgetrokken en billen omhoog :D. Ziet er zo schattig uit!

20. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Sanne soms ook. Ziet er inderdaad superschattig uit!

Deel Deze Pagina