@mamavanjuul: gezellig, zo'n dronken vriend ! @banaantje: klinkt goed, jullie vakantie. Nog veel plezier vandaag. @mrs hair: hoe was je etentje gisteren? En heb je ook iets besteld via Wehkamp of alleen maar gekeken ? @bedje omlaag: het bedje staat al een half jaar lager hier nadat Sanne al een paar keer wilde gaan zitten, maar kon nog 1 stand omlaag. Dat hebben we vorige week maar gedaan want ze doet steeds pogingen om te gaan staan. @hier. Visite gisteravond was wel gezellig, gelukkig gingen ze niet zo laat naar huis want ik was erg moe. Sanne heeft van vrijdag op zaterdag flink liggen hoesten en ik kon daardoor niet zo goed slapen . Met de waterpokken gaat het inmiddels iets beter. Er lijken geen nieuwe vlekjes meer bij te komen en het overgrote deel van de blaasjes is inmiddels ingedroogd. Verder speelt ze volop en eet en drinkt gewoon.
@ Eeka: Ik had m'n winkelwagentje volgeladen, voor 800 euro aan kleding. Ik had namelijk gelezen dat je bij wehkamp gewoon alles kunt bestellen in alle maten, dat je dan thuis past en terugstuurt wat niet goed is. En dan betaal je alleen wat je houdt. Dat leek me wel wat, dus ik had vanalles uitgezocht, alles in drie maten, en ik verheugde me al op een lekkere passessie in m'n eigen slaapkamer. Blijkt dat je alles gewoon wél op voorhand en in één keer moet betalen. Dat was nou ff net níet de bedoeling, dus ik ga wel gewoon een keertje ouderwets de stad in binnenkort. Mooi dat Sanne bijna beter is. Ze heeft er zo te horen niet héél veel last van gehad he? Hugo had het toen hij net drie was, oh sjonge jonge, hij stond echt hélemaal onder toen... Hij kreeg het in Italië toen we op vakantie waren, gevolg: We mochten niet meer met het vliegtuig terug. Een heel geregel uiteindelijk om een auto te krijgen waarmee we naar Nederland konden terugrijden. Klaasjan is op de terugweg in Zwitserland nog geflitst, 300 euro boete voor 4 km te hard. Heeft hij dus niet betaald, gevolg: Omgezet in een gevangenisstraf, zodat we de komende tien jaar ook niet meer door Zwitserland kunnen rijden. Moraal van het verhaal? Ben ik ff kwijt, maar het waren dure waterpokken in ieder geval
Volgens mij werkte het "vroeger" wel zo bij Wehkamp. Tenminste, dat kan ik me nog wel herinneren van mijn jeugd, dan bestelde mijn moeder ook wel ooit wat kleding bij Wehkamp voor mij en dan kon je terugsturen wat niet paste en hoefde je alleen te betalen voor de spullen die je hield. Maar zo te lezen is het dus veranderd. Hahaha, wat een toestand met H.'s waterpokken! Ik ben blij dat Sanne er niet superveel last van heeft (gehad), leg zo'n kleintje maar uit dat ze niet mag krabben . Overigens krijgt ze in bed nog steeds sokjes om haar handen, want af en toe zit ze wel aan haar gezicht te krabben.
Mrshair, haha, wat een verhaal! Zeker geen zin om je essay te schrijven? Eeka, begon het met gewoon vlekjes? Kuikentje zit nml helemaal onder maar het zijn niet echt bultjes, het jeukt wel want hij heeft allemaal bloedplekjes van het krabben. Mamavanjuul, fijn he zo'n man naast je in bed . Hier gister met een vriendinnetje naar Amsterdam geweest maar helaas werd ik ziek en heb de halve nacht in de badkamer gebivakkeerd .
@kipkip: ja, de eerste 12 tot 24 uur waren het rode vlekjes, toen een soort muggenbulten en dat werden al snel blaasjes met vocht. Zielig dat kuikentje onder de vlekjes zit... Voel je jezelf wel weer wat beter nu? Jammer zeg dat je ziek bent geworden.
@ Kipkip: Voel je je nu beter? Ook een gevalletje buikgriep? Hoop voor je dat het met één nachtje over is... En inderdaad, geen zin in m'n essay Heb inmiddels wel 2 van de 5 pagina's af.
Tja, gisteravond sushi gegeten, ben bang dat de vis niet zo vers was . Succes nog even met de laatste pagina's!
Haha, ik lig hier in een deuk om de dure waterpokken van H. Vriendlief was om 11 uur beneden. Heb hem even duidelijk gemaakt dat ik het niet erg vind als ie dronken is, maar dat daar zijn verantwoordelijk niet mee ophouden. Hij heeft al 100x sorry gezegd en haalt de hele dag al drinken voor me Emma zit al de hele middag op de grond te spelen. Lekker met auto's en blokjes bezig. Heerlijk om te zien. Ze was net iedereen kusjes aan het geven en dan legt ze daarna haar hoofd bij je op schoot, zooo lief Ze was net wel boos toen de hond weg liep, hahaha!
Pfieuw, ik ben bijna klaar... 4 van de 5 pagina's af, nu wordt het nog een uitdaging om alles op 5 pagina's te krijgen, want ik moet nog één pittig onderwerp bespreken. En het stomme is, als je dan bijna klaar bent, denk je 'Nou, was dat alles? Dat viel best nog mee' Ego-modus uit, klaar met het gez*^*k over mijn essay. Dit was de laatste schrijfopdracht, dus voorlopig geen gezeur meer. Maandag nog wel even een tentamen doen (volgende week), waar ik nog mee moet beginnen, maar dat komt vast ook wel goed Hebben jullie een leuke zondag gehad verder? Het was wereldverteldag vandaag, iemand daar nog iets mee gedaan? Wij zijn vanmiddag even naar een doetuin hier in de buurt geweest, waar verhalenvertellers waren. Altijd leuk, hoewel het weer wel erg guur was...
@mrs hair: gelukkig dat je bijna klaar bent. Nog 'even' doorzetten en dan heb je dit ook maar weer klaar. Hier geen spannende/leuke dingen gedaan vandaag, gewoon thuis gebleven. Ik begreep wel dat het in de loop van de week wat warmer zou worden. Dat komt mooi uit, want ik hoef pas vrijdag weer te werken!
Wereldverteldag, niet van gehoord. Klinkt wel leuk. Spannende dingen....eh nee veel spannender dan van mijn bed naar de bank werd het niet. Manlief is met kippetje naar de kinderboerderij en supermarkt geweest. Mamavanjuul, haha, nou dan heeft hij nog mazzel dat je hem tot 11 uur hebt laten liggen...ik zorg meestal dat hij eerder wakker is .
Hahaha Mrs Hair, jahaaa je surfgedrag wordt hier genadeloos afgestraft Ooooh oooh, de papa van Liesbeth is een crimineel! Bedje / box naar beneden : hier ook nog niet. Quinten begint nu een klein beetje met op z'n knietjes zitten (bij de speelmand bijvoorbeeld), dus eerdaags moeten we het echt gaan doen. Emma al in maatje 80, dat gaat lekker! Mijn krielkip zit nog niet zo lang in 74. Ik had tijdens m'n zwangerschap in de uitverkoop allemaal winterdingen in 74 gekocht, jammer dan. Kipkip, wat jammer van je uitjte met je vriendin in Amsterdam.
Hier sinds vanochtend een aapje door de kamer, je lacht je rot op handen en voeten de hele kamer door (achter zijn bal aan). Zou die nu al zere knietjes hebben van het kruipen? Natas, dat is zonde van de kleertjes! Nou ja, goede reden weer om te shoppen. Kuikentje overigens tot maat 86 tweehands kleertjes dus het eind is bijna in zicht . Hele zak van iemand gekregen...vind het prima.
Jongens, ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar Liesbeth zit al de hele winter in 80... Niet dat ze nu al 86 nodig heeft hoor, 80 past nog prima, maar dus al wel een hele tijd...
Haha, die Liesbeth. Kippetje past van de stretch rompers van de hema nog 74/80, dus ze kunnen nu samen doen! Harstikke handig.
Het lijkt er toch trouwens op dat hij niet de waterpokken krijgt. Wel veel rode vlekken, hij heeft er al een hele tijd op zijn arm een paar maar dat begint nu overal te komen. Had Emma ook niet last van exceem, mamavanjuul? Is dat inmiddels weg? We hebben wel 2 x zalf gekregen maar dat helpt niet.
Weer terug van een heerlijk weekend Londen! Nina heeft ook al heel de winter maat 80 en zit met shirtjes en jurkjes sinds 2 weken op 86. Lange dame. Net ook weer naar het bureau geweest, qua gewicht in 2 maanden tijd maar 140 gram aangekomen, zit ook ruim onder het gemiddelde en que lengte weer goed gegroeid en ruim boven het gemiddelde. Prikken hebben we uitgesteld, omdat ze ziekjes is. Ik zoek het lijstje even op!
LIJSTJE Noah, 17-01-2011, Roan, 02-04-2011, 9390 gram - 76.5 cm [op 11-01-2012] Liesbeth, 03-04-2011, 9730 gram - 72,7 cm [op 09-01-2012] Quinten, 03-04-2011, 7855 gram - 74 cm [op 15-03-2012] Caitlin, 06-04-2011, 8095 gram - 71 cm [op 11-01-2012] Nina, 12-04-2011, 9150 gram - 76,5 cm [op 19-03-2012] Benjamin, 17-04-2011, 9380 gram - 71 cm [op 17-01-2012] Lieke, 25-04-2011, 8465 gram - 70 cm [op 23-11-2011] Emma, 27-04-2011, 9520 gram - 72 cm [op 10-01-2012] Sanne, 30-04-2011, 9550 gram - 75 cm [op 01-03-2012] Zoontje Kipkip,01-05-2011, 9540 gram - 75 cm [op 30-01-2012]
@ Maryloes: Mooi dat je weekend leuk was! Wat heb je allemaal gedaan? Ik ben nog nooit in Londen geweest, ik ben benieuwd... Ik kan me zo voorstellen dat je geshopt hebt, en misschien een musical?