Banaantje, gaan jullie binnenkort weer op vakantie? Ook vervelend van je man! Ik hoop voor hem dat het dit keer meevalt. De dag hier is eigenlijk nog wel prima verlopen. Leve de buurmeisjes die vakantie hebben. Kippetje vanmiddag niet geslapen maar vanavond lekker vroeg op bed. Kuikentje heeft vanmiddag tot 6 uur geslapen dus manlief is nu even nog met hem de hort op. Hij heeft vandaag overdag wel totaal 5 uur geslapen. Nu vannacht nog . Eeka, kan me zo goed voorstellen dat je nerveus wordt.
Maryloes, godzijdank voor een deel goed nieuws dat het operabel is bij je moeder. Maar wat een zware operatie moet ze ondergaan, veel sterkte voor haar en de hele familie. Mamavanjuul, jeetje wat heftig allemaal. Ja, de huizenmarkt en de bouw liggen behoorlijk op hun gat maar het hakt er bij jullie wel heel diep in zeg. Ik ga duimen dat er een mooie opdracht binnen komt! Banaantje, je man heeft het flink te pakken zeg Waarom moet jij naar de internist? Eeka, knuf en hou je taai! Donderdag moet ik weer naar het CB, dit keer met zowel Q. als D. Ook D. moet gevaccineerd worden en anders dan toen ze nog klein was zal ze zich er nu heel bewust van zijn. En ze roept al tijden, zodra ze maar een hoestje heeft, dat ze niet naar de dokter wil en geen prikjes (dat ze het van Q. heeft gezien zal niet geholpen hebben)...... ben bang dat ik haar niet mee de auto in krijg als ik het haar vertel. Ga het verhaal ophangen van de soldaatjes die dan kunnen vechten tegen heel ziek worden, hopen dat dat werkt.
Wij moeten over 3 weken ook Natas, Julia ook prikjes. Ze is ook mee geweest met Emma, en heb toen uitgelegd dat die prikjes er voor zorgen dat ze niet ziek wordt. Julia roept nu al: Ik ga echt niet huilen zoals Emma hoor, ik ben al groot! Haha, ben benieuwd! @Zaak: Tja...zijn nu een aantal mogelijkheden aan het bekijken mbt de contracten van de jongens... Maar de reclame campagne is wel gaan lopen, al veel mensen in de showroom gehad. Hij moest zelfs mensen even aan de koffie zetten. Nou heel hard hopen dat er ook opdrachten uit komen. Volgende week en die weer er op ronde 2 van de campagne...
Oh en trouwens..Julia is weer lekker op dreef met haar grote mond...sjesus! En Emma doet aan stereo huilen: Als julia huilt, gaat zij ook mee huilen. Legt ze haar hoofd naast Julia neer, hahaha! Skeetje!
Haha mamavanjuul, schattig van Emma maar wat minder voor het gehoor . Kippetje heeft de afgelopen veel met haar oudere buurmeisjes gespeeld en wat die ook opeens allemaal uitkraamt. Ik hoop voor jullie dat er idd wat opdrachten uitkomen. Het is dat jullie zo ver weg zitten...wij hebben (hopelijk) binnenkort wat werk te vergeven. Schoonvader zit vandaag bij de gemeente en horen we of ze wat zien in onze plannen.
Trouwens een doorbraak hier met kuikentje, hij heeft al 2 nachten geen late fles meer gehad en doorgeslapen, joehoe. Eindelijk die fles van 23 uur niet meer.
@kipkip: wat goed van kuikentje! Krijgen jullie vandaag te horen of jullie een huis bij jullie schoonouders kunnen bouwen? Spannend! @mamavanjuul: fijn dat het druk was in de showroom van jullie bedrijf. Nu nog duimen voor nieuwe opdrachten! Is het bij jullie vandaag ook zo'n heerlijk weer? Hier schijnt al de hele ochtend de zon en is het een graad of 20-22.
Eeka, ja idd en de gemeente was positief dus nu nog wat kleine aanpassingen in de tekening en we kunnen de officiele vergunningaanvraag doen. Alleen nog even ons eigen huis verkopen . Wij gaan overigens in het bestaande huis en schoonouders bouwen er een nieuw huisje aan. Dus volgend jaar zomer wonen we waarschijnlijk daar. Hier ook heerlijk weer en lekker aan het werk .
Jullie huis verkopen moet jou en je man toch wel lukken ? Werk ze vandaag nog, ik moet eigenlijk nog wat poetsen hier in huis.
Eeka, ja dat zou je denken ja. En wij zijn net als al die andere verkopers ervan overtuigd dat ons huis wel snel verkoopt maar ja wij hebben ook te maken met de slechte marktomstandigheden. Ben alleen enorm aan het twijfelen wat we moeten doen. Zo snel mogelijk in de verkoop zetten en als het verkocht wordt zelf tijdelijk iets gaan huren (dit zou ik een ieder ander wel adviseren) of later in verkoop zetten, hopen dat het redelijk snel verkoopt en maar 1x hoeven te verhuizen. Dillema...
Ik persoonlijk zou het eerste doen, snel te koop zetten en dan maar zien of het vlug verkocht wordt. Maar ik ben nogal van het "safe", kan me voorstellen dat een ander daar heel anders over denkt. De markt zit natuurlijk niet mee, daar heb je gelijk in. Maar jullie weten wel hoe je een huis moet verkopen, als er kijkers komen wat wel en niet te doen, hoe te adverteren etc. Da's wel handig.
Leuke plannen Kipkip! Ik zou je huis wel snel te koop zetten, de markt is er niet naar om veel risico te nemen. Lastig met evt. 2x verhuizen, dat wel! Kom je weer in dezelfde woonplaats te wonen? Goed zo Kuikentje!! Kleine Q. kwam vannacht zo waar maar 1x, ook feest
Spannend Kipkip! Tja..ik zou op dit moment liever 2x verhuizen dan de onzekerheid. k hoop voor jullie mee dat het tij zich gekeerd heeft! Qua slapen dan he! Van kuikentje en Q!
Dit stukje heb ik net in het borstvoedingsforum geplaatst, om afscheid te nemen... Ik heb toch een heeeeeeel ietsie pietsie een brok in de keel... Dag allen, Ik heb 14 maanden met veel plezier borstvoeding gegeven. De eerste 6 maanden volledig en op verzoek. Na zes maanden zijn we heeeeel rustig begonnen met de introductie van vast voedsel (in stukjes) en kreeg mijn meisje nog steeds borstvoeding op verzoek. We hebben onze uitdagingen gehad. Zo was ze vrij vroeg geboren, en lukte zelf drinken de eerste tijd nog niet goed. Ze viel veel af, en dat in combinatie met lage bloedsuikers (ik had zwangerschapsdiabetes) maakte haar suf, vicieuze cirkel dus. Vanaf dag drie ben ik gaan kolven en kreeg ze na het drinken steeds wat bij met een spuitje. Na 12 dagen was ze volledig aan de borst, hartstikke goed dus. Ze groeide als kool... De eerste keren was er telkens een kilo bij als we naar het consultatiebureau gingen! Met 6 maanden woog ze dik 9 kilo. Nu met 14 maanden weegt ze dik 10 kilo, dat zegt dus genoeg Dat ze het zo goed deed op mijn melk gaf mij zelfvertrouwen en ik was natuurlijk hartstikke trots. Die zes maanden gingen als vanzelf voorbij. Daarna werd het leuker én moeilijker. Leuker, omdat je meer contact krijgt. Makkelijker ook, omdat we allebei wisten wat te verwachten en hoe het moest. Moeilijker, omdat met periodes mijn borsten als bijtring gebruikt werden. Vreselijke pijn deed dat. Mijn borsten werden (ook nu nog) ook als krabpaal gebruikt, krabben, knijpen, vreselijk. Niet erg ontspannen. Gelukkig zijn we door dat soort periodes wel heen gekomen. Ik had het vreselijk gevonden om daardoor gedwongen te moeten stoppen met borstvoeding geven. De laatste maanden dronk Liesbeth alleen nog 's avonds en 's morgens. Overdag dronk ze andere dingen, de borst wilde ze niet meer. Sinds een paar weken wilde ze ook 's avonds geen borst meer. En gisterenochtend weigerde ze ook de ochtendvoeding. Ik heb het vanmorgen niet meer aangeboden, en ze vroeg er ook niet om. Het is goed zo. Liesbeth heeft de afgelopen maanden zélf heel duidelijk aangegeven welke voedingen ze wel en niet meer wilde. Nu is het dus helemaal klaar. Ik ben trots op mijn kleine meisje! Liefs, Mrs Hair
@mamavanjuul, wat een onzekere tijd voor jullie! Bah, het lijkt me heel heftig om te zien dat alles waar je zo hard voor gewerkt hebt en wat je zelf hebt opgebouwd opeens op losse schroeven staat. Veel succes daarmee! @mrs hair, wat een mooi stukje heb je geschreven....ik snap de brok in je keel. Maar je kunt trots zijn op je zelf! Knap gedaan! @Eeka, spannende tijden komen er aan. Dat je er veel mee bezig bent, is logisch natuurlijk. Sterkte! @kipkip, wat leuk dat de plannen door lijken te gaan! Ik zou ook meteen jullie huis in de verkoop zetten. weg is weg! Wij hebben het 5 jaar geleden ook gedaan. De markt zat toen natuurlijk nog niet zo op slot, maar toch.....Wij hadden toen een nieuwbouwhuis gekocht, wat 1,5 jaar daarna opgeleverd zou worden. Wel meteen ons eigen huis te koop gezet en deze was binnen 3 maanden verkocht. Ruim een jaar ergens gehuurd en dus 2x moeten verhuizen, maar dat is me ( achteraf ) echt 200% meegevallen. Succes!
Ontroerend stukje mrshair! Jij hebt Liesbeth een hele goede start gegeven en respect dat je hebt doorgezet en zo lang hebt volgehouden. Maryloes, hoe is het met jullie? We gaan waarschijnlijk sept beginnen met de verkoop, is de zomervakantie voorbij en hebben we nog even de tijd om het huis verkoopklaar te krijgen. Trouwens weer een hele goede nacht van kuikentje, rond 8 uur op bed en een papfles en moesten hem vanochtend om half 8 wakker maken. Kippetje alleen om half 7 wakker. Die heeft nog wel met slapen een luier om maar daar plast ze niet meer in dus ik denk dat ze zo vroeg wakker is omdat ze dan gewoon heel nodig moet. Maar ik klaag niet ben nml al zo blij met deze nachten .
msr hair: mooi stukje, super dat je het zolang hebt volgehouden. ik lees veel spannenede berichten bij iedereen, allemaal veel succes en sterkte een digiknuffel van mij. hier is het gelukkig weer wat rustiger, afgelopen vrijdag de bergravenis gehad, was zeer emotioneel en lang en heel warm, en heel mooi. het weekend maar even gebruikt om rustig aan te doen en onze gedachten even te verzetten. dinsdag weer aan het werk gegaan en onze normale dingen weer opgepakt. doorslapers: volhouden zo!
@mrs hair: wat een ontzettend mooi stukje heb je geschreven! Je mag trots zijn dat je zo lang bv hebt gegeven. Ik snap de brok in je keel helemaal en dat mag ook. Je neemt afscheid van een periode en dat is moeilijk. *knuffel* @natas en kipkip: jullie jongens zijn goed bezig ! @steintje: fijn weer iets van je te horen. Kan me voorstellen dat het zwaar is geweest, het afscheid van je tante. En natuurlijk nog steeds moeilijk is, want het verdriet houdt niet op na een begrafenis... Ook voor jou een knuffel! @hier: vandaag met m'n moeder gekeken naar Sanne's kleding, hoe we de kleding zo kunnen maken dat dit makkelijk aan te trekken is met haar arm in het verband. Bij de shirtjes met korte mouwen is dit niet zo moeilijk, hooguit de mouw een stukje los tornen. Maar lange mouw wordt lastiger... Heb dan ook besloten om (indien nodig) de rechtermouw af te knippen. Gelukkig heb ik behoorlijk wat kleding via MP gekocht, goedkoop, dus dan is het niet zo erg om ze te verknippen en weg te gooien als Sanne uit het verband en evt de spalk is. Ik heb al een paar shirtjes, een schaar en tornmesje klaar liggen om mee te nemen naar het ziekenhuis, dan zien we daar wel hoe of wat. Morgenmiddag kan ik bellen hoe laat Sanne opgenomen wordt en hoor ik vanaf wanneer ze nuchter moet blijven. Heb trouwens nog wel een vraagje, hoop niet dat jullie dat stom vinden . Zou ik van één van jullie een mobiel nummer mogen hebben? Dan kan ik maandag in de loop van de dag/avond een sms-je sturen hoe het gegaan is en dan zou diegene dat hier kunnen plaatsen voor mij. Jullie leven zo mee dus ik wil jullie wel op de hoogte houden ...