Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Spannend Eeka...denk aan jullie!

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh eeka: ik hoop dat jullie wat kunnen slapen ... Ik denk aan jullie! Hele dikke virtuele knuffel, ook voor Sanne!

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Dank jullie wel! Nog even een spelletje spelen op de laptop en dan ga ik een poging doen om te slapen.

Natas, ik probeer je morgen een sms te sturen zo gauw ik daar tijd voor heb.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Eeka, heel veel succes en sterkte! Dikke knuf!!

Danique's 'poepprobleempje' : dat heeft ze niet overdag, dan doet ze het zonder problemen op de wc. Het gaat alleen om het moment dat ze net op bed ligt.

Mrs Hair : nee, ik herken het niet dat kindjes zichzelf slaan, zowel bij D. destijds niet als nu bij Q. Frustratie lijkt me een heel logische verklaring. Wanneer moet je weer naar het CB, kan je het daar nog even vragen misschien?

Jeetje Banaantje, zo lang diarree kan zeker niet kloppen. En zoveel afvallen ook niet. In mijn magerste periode, na 2de miskraam, woog ik ook 58 kilo en dat was bij 1.72 al erg weinig.

Ik ben nu bezig met koolhydraten meer te laten staan omdat mijn buik er zo vreselijk van opzet (boven- en onderbuik, echt helemaal bol en straks alsof je een paar maanden zwanger bent). Nadeel is dus dat ik weer ga afvallen, weeg nu 63 en had dat graag zo willen houden.
    En mijn cup was voor de kindjes een kleine B. Nu ik nog BV geef een volle B/kleine C, maar ik ben benieuwd wat er straks nog van over is als ik helemaal gestopt ben. Ik gaf nog een slokje BV per dag aan D. toen ik weer zwanger raakte, dat bleek miskraam en 3 maanden later zwanger van Q., dus ik weet eigenlijk niet goed hoe mijn borsten 'uit de strijd' zijn gekomen na D.

Mamavanjuul, moeilijke stap om evt. het pand te moeten verkopen.

Maryloes, dat wordt een spannende dag, donderdag. Ik ga duimen!

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Eeka, succes vandaag! Ik hoop dat je nog een beetje hebt geslapen.

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Eeka, succes vandaag! Denk aan jullie!

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Eeka, ook ik denk aan jullie.

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Kwam even spieken, helaas nog geen bericht.

Dan maar even over mezelf ;). Zaterdag getennist en daarna geborreld met de buren. Kippetje was heel leuk met de buurmeisjes aan het spelen en lag er pas om 22 uur in. Gister overdag schade ingehaald en 4 uur
    geslapen. Daarna weer een bbq en feestje bij de buren. Zo weer even genoeg alcohol genuttigd voor deze week. Kids liggen nu op bed en ik op de bank, lekker tennis kijken.

Hoe is het bij jullie?

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik kom ook om het half uur checken momenteel. Hoop dat alles goed is gegaan...

Kipkip, jouw weekend klinkt heerlijk! Wij hadden hier in Zwolle een festival, daar heeft Rozan opgetreden met haar koortje. Was leuk, ze vond het best spannend. (filmpje: Facebook!)Ik was echt apetrots, hahahah... De kwaliteit stelt natuurlijk niet zo veel voor, maar dat maakt dan ff helemaal niets uit.

Ik vond het ook leuk, met name omdat Liesbeth het ook zo goed deed. Wat relaxed! Ik geniet er steeds meer van op deze manier.

Nou maar hopen dat er snel nieuws over Sanne is.

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Leuk filmpje mrshair! Het wordt ook alleen maar leuker en makkelijker :). Wanneer heb je examen?

Ik heb vanochtend zulke leuke puma schoentjes voor kuikentje gekocht. Hij verslijt die slofjes nml in een mum van tijd door het kruipen en slepen met 1 been. Deze week ook al 2 broeken kapot.

11. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
  12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Je bent er nog niet klaar voor?

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ach... Wat is klaar. Ik ben er nooit klaar voor, en ik heb altijd een goed cijfer. Maar voorafgaand aan een nieuw tentamen heb ik altijd het gevoel dat ik er nu écht niet klaar voor ben.

14. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Natas: Nog geen nieuws van Eeka?

15. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    eeka: succes en knuffel

vierdaagse: vandaag begint hier de avondvierdaagse, gylano gaat voor de 1ste keer meelopen met zijn tante, morgen loop ik ook een dagje mee, en dondderdag gaan we met alle opa's en oma's hem inhalen, dan gaat hij achter de muziek aan lopen, vind ie helemaal geweldig.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Even snel tussendoor, net een sms'je van Eeka gehad :
    "Hallo Natas en andere dames, Sanne ligt op zaal, operatie is gelukt. Ze heeft morfine-infuus en ligt te slapen. Als we thuis zijn laat ik iets weten. Gr Eeka"

Godzijdank, alles is goed gegaan!
    Heb het wel met ze te doen hoor, arm Mupke. En als ouder, om haar daar zo te zien liggen. :(

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ach, ik vind het ook zo sneu... Fijn dat alles goed is gegaan, hopelijk is het ergste nu ook meteen achter de rug. Het spannendste in ieder geval, hopen dat ze niet te veel pijn heeft, lekker kan slapen en dat de revalidatie goed gaat.

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Och...arme Sanne! Heb het wel met ze te doen hoor!

Wacht trouwens ook op nieuws van onze overburen. Zoontje is woensdag naar UMCG gebracht. Het leek er op dat boven alle verwachtingen dat zijn lichaampje zichzelf aan het herstellen was. Er was activiteit gemeten in zijn longetje. Hij zou vrijdag geopereerd worden, maar ze gingen nu eerst observeren. Ook al zou het dan langer duren, het is natuurlijk altijd beter dat het lichaam zichzelf hersteld.
    Ze waren zondag even thuis, maar nu weer weg...ben heel benieuwd!

Verder gaat het hier zijn gangetje, Emma stapt er vrolijk op los. Rent bijna door de kamer...
    Haar mooie verjaardagscadeau staat ook te verstoffen in de kamer, dus zal eens proberen die voor een redelijke prijs te verkopen en dan wat anders voor haar te halen. Hier heeft ze niks aan...:(

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Eeka: hoe gaat het bij jullie?

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Sterkte Eeka. Jullie zijn nu vast heel druk met Sanne.

Deel Deze Pagina