Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@Eeka, wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Sanne is inderdaad een stoere meid! Goed teken dat ze al weer van alles wil. Dat dat dan nog niet mag, is minder, maar zo te lezen hebben jullie er een mooie oplossing voor. Hoe lang moet ze eigenlijk in het verband blijven?

@Banaantje, geniet van jullie vakantie!

@Natas, beterschap!

@mrs hair, tentamen goed gegaan?

2. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    sanne: super hoor, je doet het goed grote meid knuffel

banaantje: fijne vakantie

natas: beterschap hoor, van dit weer word je toch ook ziek!

zo en dan heb je ineens een voorlopig koopcontract getekend en is alles in werking gesteld voor ons nieuwe huis, vanavond nog even met de adviseur naar de financien kijken en dan is misschien wel alles rond, zo spannend!!

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Steintje, wat leuk. Gefeliciteerd! Hadden jullie een huurwoning of een koop?

Eeka, hoe is het nu? Heb je het idee dat ze nog veel pijn heeft?

Mrshair, idd, hoe is het gegaan?

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Maryloes, hoe is het bij jullie?

5. Maryloes

Vandaag een spannende dag. As we speak is mijn moeder in het AMC. Vanmiddag om 14.00 uur krijgen ze het behandelplan te horen.

Steintje, gefeliciteerd!

6. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    kipkip: wij hadden een huurwoning, was erg klein en geen zolder, ik kon niet eens binnen een was drogen, dan zette ik een rek bij gylano op zijn kamer, en het is is supervochtig.

maryloes: succes en sterkte

7. Maryloes

Even snel vanuit de trein:

Dinsdag wordt mn moeder geopereerd. Gal, gedeelte alvleesklier, gedeelte maag, 12-vingerige darm en lymfeklieren worden verwijderd. Operatie van 5 uur. Als ze op de operatietafel ligt, kunnen ze pas zeggen of er daarna nog chemo of bestraling volgt. Spannend allemaal dus

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    :( zo dat is me nogal een ingreep! Valt het erg tegen?

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    ZO...da's niet niks zeg! :(
    Sterkte!

10. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @Maryloes: Zo, wat een heftige operatie... En wat vreselijk spannend inderdaad. Hoe is je moeder eronder?

@ Eeka: Hoe gaat het bij jullie? Wat klinkt Sanne stoer! Al weer willen kruipen enzo. Dat ze wat huilerig is, is natuurlijk erg vervelend voor haar, maar sjonge jonge dat mag ook wel. Klein meisje... Knuffel voor jullie!

@ Tentamen: Bwa... Kan er niet veel over zeggen. Heel reele kans dat ik hem niet gehaald heb hoor, deze keer. Hoop op een zes.

Hier: Vandaag de intocht van de avondvierdaagse lopen. Voor Hugo de eerste keer dat hij meedeed, 5 km. Best pittig, maar hij doet het goed. Nu ga ik weer studeren :)

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sanne is een bikkeltje, en haar papa en mama ook!

Jeetje Maryloes, wat een enorm zware operatie :(

Banaantje, fijne vakantie!

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @maryloes: sterkte, dat is een hele operatie. Ligt je moeder nu al in het zkh of is ze nog thuis?

@steintje: spannend, een koopwoning. Blijven jullie wel in jullie huidige woonplaats?

@mrs hair: hopelijk heb je het gehaald. Ik duim voor je. Wanneer heb je het volgende tentamen?

@mamavanjuul: heel erg bedankt voor je leuke kaart! Sanne was helemaal aan het stralen toen ze 'm zag en en hij heeft al diverse kusjes gehad...

Met Sanne gaat het goed, ze slaapt zowel overdag als 's nachts netjes door. Ze krijgt nu nog 3x daags paracetamol, dit gaan we maandag afbouwen naar 2x per dag. Ze lijkt heel erg te berusten in de situatie, kijkt af en toe naar haar ingepakte arm en geeft dan een kusje erop of aait over het verband. Nog een kleine 5 weken en dan gaat het verband eraf en wordt er een spalk gemaakt...

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Eeka: Maandag. Nog een paar daagjes dus, om te studeren. Dit vak is niet zo moeilijk, dus ik zie het wel zitten.

Die Sanne toch... Wat een slimme meid! Ze snapt dus echt dat er iets is met haar armpje. Ik ben heel benieuwd hoe ze reageert als ze haar 'nieuwe' hand ziet. Zou ze zich nog herinneren hoe het eerst was? Vast wel dat het nu anders is, maar aan de andere kant, misschien voelt ze ook al wel in het verband dat het anders is.

Heb je mijn kaartje nog niet gekregen? :):):) Had er eergisteren al moeten zijn, zit nu te hopen dat ik hem wel naar het juiste adres heb gestuurd...

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, die Sanne! Graag gedaan hoor! Zo'n stoere meid verdient toch een kaartje :p

Julia en ik hebben net het huis oranje versierd, hahaha! Vlaggetjes buiten en binnen, ben benieuwd wat Guido er van vindt, hahahaha!

15. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: gelukkig dat je dit tentamen wel ziet zitten. Komt vast helemaal goed, ook met het tentamen van een paar dagen geleden.
    Helaas nog geen kaartje van je ontvangen, anders had ik het natuurlijk wel gezegd. Het adres wat je pb'de klopt, maar ik heb het idee dat de post van begin deze week ontzettend vertraagd is. Een tante van mij heeft afgelopen dinsdag een kaartje verstuurd en dat hebben we ook nog steeds niet ontvangen. Misschien morgen...

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: wat leuk dat jullie versierd hebben!

17. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    wij blijven in onze huidige woonplaats, daar willen we ook echt niet weg. gisteren hebben we de adviseur op gesprek gehad en die zag geen reden voor afwijzing, maandag weten we meer.

18. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    zo moest er even een sec tussenuit, onze kleine klimgeit
    (lees roan) staat ineens op de bakken van de treinrails, tussen alle rails is, wil op de tv kast klimmen, uit haast dat hij zou vallen, geen foto gemaakt, das nou weer jammer

maryloes: wat een grote operatie, succes en sterkte

19. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Steintje: Gaat hard nu he... Je moet ogen op je rug hebben! Als we Liesbeth haar gang laten gaan, klimt ze zo de hele trap op... Ik ben als de dood dat de deur een keertje onbewaakt open blijft staan...

@ Vierdaagse: Net weer thuis. Zo trots op Hugo! Rozan liep hem al voor de vierde keer, deed het natuurlijk hartstikke prima. Maar Hugo was tot voor kort echt heel moeilijk met lopen, onze training heeft echt goed gewerkt. Ze waren helemaal behangen met medailles, linten en snoep, leuk om te zien. Ik ben zelf ook goed verwend met vier (!) bosjes bloemen. Een van Mr Hair, een van mijn schoonouders, een van de ex van Mr Hair en een van de voormalige schoonouders van Mr Hair. Zo leuk dat ook zij dat deden. Wij haalden voor de ex van Mr Hair ook altijd bloemen bij de intocht, en op dit soort momenten waarop iedereen samen is, zie je dat de investeringen die je in de loop der jaren hebt gedaan (vooral emotioneel natuurlijk) goed zijn geweest. Ik ben echt heel blij dat wij zo'n goed functionerend samengesteld gezin hebben :D

*ego modus weer uit*

Iedereen voetbal aan het kijken? Ik geloof dat ik de komende weken niet veel anders op tv zal zien...

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mrshair, mooi om te lezen!

Voetbal kijken... Ja graag in de kroeg morgen ;) maar is zo'n rottijd voor de kids. Toch maar mijn schoonouders even vragen, tenslotte zijn we zodirect 3 weken met vakantie en zijn ze er even van verlost.

Deel Deze Pagina