@mrs hair: wat goed van Hugo en natuurlijk ook van Rozan en jou! Mooi om te lezen dat jullie zo goed om gaan met de moeder van R & H en hun opa en oma. Zo kan het dus ook, kost misschien wel veel moeite maar is het voor de goede verstandhouding wel waard en moet voor de kinderen ook zoveel prettiger zijn dan wanneer hun papa en mama elkaar volledig negeren of alleen maar ruzie hebben. @ogen overal: Sanne stond vorige week ook al op de trap... Het was de eerste keer dat ze bij de trap kwam en ze klom zo naar boven (ik stond achter haar, maar ze deed het helemaal zelfstandig). Hier dus ook goed opletten dat de deur naar de trap dicht is.
ja, gaat snel met die kleintjes op het moment he! Emma is 'em al een keer naar buiten gesmeerd en wij hebben het hekje voor de trap en keuken alweer dicht! Vanavond zaten we op een terrasje patatje te eten en mevrouwtje smeert 'em zo om achter de duiven aan te gaan, haha! @Mrs Hair: respect hoor! Voor het lopen en de manier waarop jullie met elkaar om gaan! Een collegaatje van doet dat ook. Zij is nu alleenstaand en heeft een zoontje. De vader is hertrouwd en opnieuw vader geworden. Zij showt de foto's ook bij ons op het werk, gaat daar op kraamvisite ed. Ze zegt ook: het is wel het halfzusje van mijn zoon. @Voetbal: Ja, staat hier aan **ego modus aan** Vandaag weer eea geregeld voor de dag Ringen weggebracht om op te laten poetsen en te laten graveren. De ringen hadden we namelijk aan en gebruiken we ook als trouwringen. Heb gister de hele zolder binnenstebuiten gekeerd om de certificaten te vinden. Wij hebben geel goud met witgoud en ik heb er 3 briljantjes in. Dus straks zijn ze weer als nieuw! En...we hadden al bij een banketbakkerij gebakjes geregeld, maar waren we toch niet tevreden over. Slechte service en eigenlijk boven ons budget, of eerder: wat we er voor over hebben. NU hebben we wat geregeld via een oud collega die een eigen winkeltje is begonnen, zo leuk! Bollero's voor de meisjes waren binnen, dus die morgen even ophalen. En dan eens kijken wanneer ik tijd heb voor de kapper. Volgende week vrijdag heb ik mijn vrijgezellenfeestje
@mrs hair: helaas vandaag nog geen kaartje... Ik heb een klacht ingediend bij postnl, want dinsdag is er ook een kaart vanuit Tilburg gepost en nog steeds niet aangekomen. We hebben trouwens van maandag t/m donderdag helemaal geen post gehad, dus wat er aan de hand is weet ik niet.
Eeka, wat een slechte timing van de post, nu je allemaal kaartjes verwacht. Mamavanjuul, certificaten al gevonden? Joehoe, oppas geregeld, mama kan naar de kroeg . Ben nu nog even aan het werk, vanochtend gezwommen met de kids. Was al een tijdje geleden voor kuikentje maar wat had hij een lol. Erg leuk om te zien. Natas, weer opgeknapt? Hoe gaat het trouwens met het slapen van Q.?
Hier druk druk....kantoorruimte en garage uitgeruimd, zolder uitgeruimd, box uit de kamer en naar zolder...kasten beneden opgeruimd. Al het baby-spul naar zolder.... Pff...nu eerst douchen!
Nou inderdaad, wat een teleurstellende uitslag. Hoe is het met de dappere meid? Goed bezig mamavanjuul! Wat fijn zeg de box eruit, geeft meteen ruimte. Wij laten hem nog even staan, kuikentje zit er nog wel eens in als ik even boven ben ofzo.
@mamavanjuul: zo, jullie zijn druk bezig geweest! Hier staat de box nog, vind het wel handig om Sanne er af en toe in te zetten. @kipkip: sfeer in de kroeg was zeker niet zo gezellig gisteravond, of viel het toch nog mee? Hopelijk woensdag een betere uitslag... Sanne krijgt vanaf vandaag wat minder pijnstilling en het lijkt tot nu toe goed te gaan. Ze moet wel heel veel vermaakt worden, dat is voor ons erg vermoeiend. Tot nu toe had vriend nog vrij, maar die gaat morgen weer werken dus dan sta ik er alleen voor. En daar zie ik behoorlijk tegenop. Gelukkig heeft mijn moeder gezegd dat ze komende week een paar keer komt zodat zij met Sanne bezig kan zijn en ik iets kan doen qua strijken/wassen/poetsen. Maar goed, zolang Sanne geen pijn lijkt te hebben neem ik alle ongemakken voor lief. Het is natuurlijk maar voor een aantal weken. Ik hoop tenminste dat als ze de spalk krijgt het allemaal iets makkelijker gaat worden.
Fijn dat je moeder even bij komt springen. De sfeer in de kroeg was idd wat bedompt. Maar goed we waren er even uit . Ga ook even wat nuttigs doen, wat wasjes draaien voor de vakantie.
De box werd hier alleen maar gebruikt als opslag! Ze wilde er echt niet meer in. Vond het ook altijd wel even lekker hoor, ook voor haar zelf. Maar ja Heb nu inderdaad weer heel veel ruimte terug! Ze kunnen nu lekker met z'n 2en aan een tafeltje zitten. @Eeka; In ieder geval wel fijn dat ze geen pijn lijkt te hebben. En dat vermaken, tja....vermoeiend is het wel ja, want zelf kom je idd nergens meer aan toe! Wat een K-wedstrijd gister he! Getverderrie, wordt de komende wedstrijden met buikpijn kijken
Hier gaat het goed, ik ben nog gammel maar ik denk dat dat meer van al die gebroken nachten is dan nog van ziek zijn. Maar hopelijk zijn die gebroken nachten verleden tijd, want Quinten heeft al een paar nachten doorgeslapen! En de oplossing lijkt te zijn : ut kind helemaal volproppen voordat hij gaat slapen. Zijn ritme is vrij laat en 's avonds gaat hij pas rond 21.00 naar bed en nu maken we voordat hij naar bed gaan een bordje pap met Nutrilon Forte (hahaha, voor hongerige baby's, hij blijft een baby! ) met nog wat All Bran vezels er doorheen om het lekker dik te maken. Het idee om hem nog een keer wat te geven door wat de CB-arts zei over misschien snel dalende suikerspiegel, de Nutrilon Forte op aanraden van een collega van Chris en de pap/vezels idee van mijn om de boel in te dikken omdat hij uit niks wil drinken. Tis net een bak cement, hahahaha, dat lepelen we naar binnen, nog een slok BV erachter aan en daar slaapt hij nu al 3 nachten op door! Waarom nu wel en voorheen met pyamapapjes niet, geen idee. Misschien zijn die lichter verteerbaar, misschien is het moment nu beter, maar whatever het werkt! Mrs Hair, wat leuk dat je ook van de ex van Mr. Hair bloemen kreeg! Ik heb ook wel es met de stiefmeiden gelopen, kreeg heel wat naar m'n hoofd maar geen bloemen Goed bezig Mamavanjuul, lekker opgeruimd! Wij hebben laatst ook zo'n ronde gedaan maar toen was Danique wel uit logeren want met haar erbij kun je echt niet lekker doorwerken. Bij jou lukte dat wel, met allebei de kinderen thuis? De box blijft hier ook nog wel even staan. Hij zit er niet vaak in maar soms wel even handig als ik wat moet doen of als Danique net een meesterstuk aan het bouwen is met d'r lego Hij is gek van die spiralendingen, kan ie heel lang mee spelen, dus die zet ik er dan in. Eeka, wat fijn dat het zo voorspoedig met Sanne gaat, kanjertje hoor! Voor jullie zal het zeker intensief zijn, sterkte!
@natas: Ze lagen allebei op bed! Julia was weer eens in 1 van haar buien, dus die moest slapen van ons. Was de kans om eens wat aan die troep te doen hahaha! Meisjes zitten nu samen op de grond met dat little people spul te spelen. Emma vindt het prachtig en Julia dan natuurlijk ook. Wat fijn en heerlijk dat Q doorslaapt! Eindelijk zeg! Kan ook heel goed dat nu de vermoeidheid er extra uitkomt, je lachaam raakt er toch aan gewend. Nou lekker van genieten hor! Maar inderdaad, wat een hap, hahaha! Scheelt, hij kan het hebben!
@ Natas: Wat goed!!! En met die suikerspiegel: Wat je hem nu geeft klinkt als trage suikers. All Bran, melk, ... Terwijl Pyjama-papje is gewone suiker (hele snelle suikers dus), en geen of nauwelijks vezels. Kan dus wel kloppen, na zo'n pyjama-papje keldert je suikerspiegel pijlsnel weer. En op deze bak beton, kan hij waarschijnlijk veel langer teren. Ach, en misschien is hij er ook nu pas aan toe... Super hoor, dat je nu eindelijk weer kan doorslapen!!! @ MamavanJuul: Wat goed van jullie opruimsessie!! Haha, als bij ons toevallig zo'n 'rustig' momentje ontstaat, vullen we dat echt nooit nuttig in.... Ik kan nog wat van jou leren... @ Eeka: Sanne is echt een toppertje! Ik ben blij om te horen dat ze het zo goed doet! @ Hier: Zometeen naar Groningen... Om 14.00u tentamen. Als ik die andere gehaald zou hebben, is dat de laatste van de bachelor... Maar daar durf ik nog niet van uit te gaan. Spannend hoor...
Roan, 02-04-2011, 10.050 gram - 78.5 cm [op 21-03-2012] Liesbeth, 03-04-2011, 10185 gram - 75 cm [op 19-03-2012] Quinten, 03-04-2011, 8160 gram - 75 cm [op 29-03-2012] Caitlin, 06-04-2011, 8095 gram - 71 cm [op 11-01-2012] Nina, 12-04-2011, 9835 gram - 80 cm [op 11-06-2012] Benjamin, 17-04-2011, 10.030 gram - 73 cm [op 20-03-2012] Lieke, 25-04-2011, 8465 gram - 70 cm [op 23-11-2011] Emma, 27-04-2011, 10.330 gram - 75,5 cm [op 27-03-2012] Sanne, 30-04-2011, 9550 gram - 75 cm [op 01-03-2012] Zoontje Kipkip,01-05-2011, 9540 gram - 75 cm [op 30-01-2012 Zo, dat was even zoeken voor het lijstje, maar volgens mij is dit de laatste. Nina vandaag dus weer geweest. Nog steeds geen 10 kilo, maar weer helemaal goedgekeurd. En natuurlijk die vervelende BMR prik gehad. Is Nina trouwens de eerste voor de 14 maanden afspraak? @Natas, wat fijn dat Quinten al 4 nachten doorslaapt. Volgens mij slaap je dat ook niet even bij hoor, dus dat je nu nog vermoeider bent, lijkt me niet zo gek. @mrs hair, succes vanmiddag! @hier, vanavond vertrek ik naar Amsterdam en dan wordt morgen mn moeder geopereerd. Spannend
Marylous, is niet het laatste lijstje want kuikentje was al boven de 10 kg maar pas ik de volgende keer wel weer aan, wij moeten 9 juli. Spannend zeg morgen. Succes! Met wie ga je naar Adam? Is er iets geregeld vanuit het zh of hebben je een hotel geboekt? Hoe lang moet je moeder blijven? Mrshair, succes weer!
@lijstje, ik heb pagina voor pagina nagekeken, maar dan toch 1 over het hoofd gezien. Vanuit amc is niks geregeld. Mn vader heeft een hotel geboekt. Na de operatie moet mn moeder nog 2 weken blijven.
@maryloes: heel veel sterkte toegewenst voor morgen en de komende tijd! Ik denk aan jullie. @natas: geweldig dat Quinten nu doorslaapt! Ach, als hij met zo'n maaltijd voor het slapen gaan wel goed slaapt, waarom zou je dat dan niet doen. Hij kan het hebben toch? @mrs hair: heel erg bedankt voor jullie leuke kaart! Het heeft lang geduurd, maar vandaag heb ik 'm ontvangen. Sanne vindt de beer op de kaart erg leuk, hij heeft al diverse kusjes gekregen. Hoe is je tentamen vandaag gegaan?
@ Maryloes: Sjonge jonge wat spannend voor jullie... Hopen dat morgen alles goed gaat, zodat je moeder aan haar herstel kan beginnen. Heel veel sterkte met wachten morgen, ook voor je vader. @ Eeka: Nou, eindelijk! Mooi dat Sanne hem leuk vond. Hoe gaat het vandaag met haar?
Oh ja, dank voor alle succeswensen vandaag! Vandaag ging goed, deze heb ik wel gehaald. Was het vak echtscheidingsrecht, lijkt erg op personen- en familierecht wat ik al gedaan had (van dezelfde docenten), en ik vind het gewoon ook erg interessant. Maar jullie leven erg mee, dank jullie wel!
Lieve allemaal, ik moet sinds mijn laatste post alles nog bijlezen, maar het internet hier is zo retetraag dat ik enkele minuten moet wachten tot een pagina laadt. Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat, vooral met Sanne. Op FB las ik vluchtig dat Q had doorgeslapen, superfijn voor jou Natas!! Hier alles prima, momenteel al 2 dagen regen, maar vanmorgen zonnetje. We zijn toen naar een gaaf kasteel geweest, Petit Carcassonne, hier vlakbij. Met Caitlin in de draagdoek alle torens beklommen, en over de burcht heel hoog gelopen, imposant!! Nu zitten we met een boek voor het haardvuur en Caitlin ligt op bedje. Verder hebben we besloten om op de terugweg via Disneyland te rijden. We hebben 2 nachten Dream Castle Hotel geboekt, een extra grote kamer. We gaan waarschijnlijk niet het park zelf op, omdat Caitlin anders haar 2 slaapjes moet missen en dan eindigt ze de dag zwaar overprikkeld denk ik. We gaan alleen naar Disney Village, lekker eten bij Rainforest Cafe met al die regenwoudsferen om je heen. Vindt Caitlin fantastisch. Ik kan niet wachten. Tot nu toe een droomvakantie. Verder heeft C in een paar dagen tijd twee kiezen gekregen en een tand. Wow. En we eten hier regelmatig crepes, haha, vindt het CB vast 'niet volgens het boekje' maar eindelijk krijgt onze krielkip wat vlees op haar botten!!