He Kipkip, wat naar voor hem en voor jullie! Naar van het begin van de vakantie, maar dat is waarschijnlijk het laatste waar je nu mee zit. Ik hoop echt dat hij snel opknapt... De artsen zijn nog niet tevreden, maar zie je dat hij zich al wel een beetje beter voelt?
@kipkip: wat een vervelend nieuws zeg! Hoe gaat het nu met kuikentje? @maryloes: hoe is het met je moeder?
Bedankt voor jullie medeleven ! Ze zijn de medicatie nu aan het afbouwen en als hij vannacht zonder extra zuurstof kan mag hij morgen naar huis. Vakantie hebben we geannuleerd, helaas geen annuleringsverzekering maar de camping is wel heel schappelijk geweest. Maar even kijken of we last minute nog iets gaan boeken of in ned nog even weggaan.
@kipkip: gelukkig maar dat het iets beter gaat. Hopelijk mag hij morgen mee naar huis. En wat die vakantie betreft, groot gelijk dat je die geannuleerd hebt. Eerst maar eens kijken hoe het met kuikentje gaat. Een last-minute is vast snel gevonden.
@Kipkip: wat heeft kuikentje precies dan? Balen van de vakantie, maar beter dat je het nu thuis hebt dan als je al weg was zeg!
En hoe gaat het met onze Sanne? En de moeder van Maryloes? En mrs Hair, wanneer hoor jij de uitslag van je tentamens?
Een astmatische aandoening maar dit kunnen ze bij kindjes onder de 6 nog niet testen maar in combinatie met eczeem lijkt dit wel waarschijnlijk. Dus we hebben vandaag een gesprek met de kinderarts gehad en zij gaf aan dat we preventief ventolin of zelfs prednison kunnen gaan gebruiken ter voorkoming van verdere aanvallen of dat we het aankijken en pas onderhoudsmedicijnen gaan gebruiken bij een volgende aanval. Mijn gevoel zegt het laatste, ik vind het nml al helemaal niet leuk dat we hem zo vaak met hormooncreme moeten insmeren en om hem dan ook nog op voorhand vol te stoppen met medicijnen. We krijgen wel voor thuis een pufje met luchtkamer mee om toe te dienen als die weer zo benauwd wordt. Zo heel verhaal...pfff..
Oh, ik ben blij te horen dat het de goede kant opgaat. Inderdaad heel verstandig om niet nu op vakantie te gaan. Wel jammer natuurlijk, maar vakantie moet wel leuk zijn, en met een ziek kind ben je toch veel fijner thuis. Hopelijk mag hij morgen lekker weer naar huis! @ mamavanjuul: tentamen uitslagen verwacht ik ten vroegste eind volgende week. Morgen weer aan het werk... Vandaag lekker met Mr Hair en Liesbeth op stap geweest, en de dag geëindigd in de ballenbak. Zo grappig, Liesbeth heeft wat met blauw.Dat was ons al eerder opgevallen, ze pakt bijvoorbeeld altijd de blauwe blokken. Maar in de ballenbak ook, duizenden ballen, in alle kleren... en Liesbeth heeft de hele tijd twee blauwe ballen in haar vuistjes! (en heeft er één gepikt... schaam)...
We lepelen elke avond de bak cement-pap tot aan Quinten's huigje naar binnen en hij slaapt nog steeds heerlijk door!!! Op wat kleine huiltjes na, maar daar hoef ik mijn bed niet voor uit. Voel me nog bagger, maar dat komt wel. De rode billetjes worden wel wat minder maar verschonen en badderen blijft nog pijnlijk. Hier gaat 't beste met Maizena, dus dat strooi ik er lustig op los, en af en toe een klodder Bepanthen. Danique is nog behoorlijk dramatisch. En ze is erg moe, maar miepie gaat ook vaak pas rond 22.00 slapen..... Maryloes, wat een goed nieuws dat er geen uitzaaiingen gevonden zijn bij je moeder! Aaaah die foto's van Sanne, mupke! Jeetje Kipkip, ik zag de foto van kuikentje in het ZH, wat schrikken joh! Geluk bij een ongeluk dat jullie nog thuis waren, toch fijner om dan in eigen land en omgeving te zijn (toen Danique 22 maanden was heeft ze 3 dagen in Turks ZH gelegen, niks mis mee maar dingen gaan daar toch anders). Ik kan me helemaal voorstellen dat je nog wilt wachten met med's tot een eventuele volgende aanval. Hopelijk is het niet nodig. Wat ontzettend jammer van jullie vakantie!
De vakanties binnen ons clubje zijn wel behekst lijkt het hoor... Wat een pech altijd maar weer, voorafgaand aan of tijdens de vakanties...
Mrshair, nou idd. Voor ik hier meeschreef had ik nooit problemen met vakanties . Zo kuikentje mocht rond 12 uur na huis, spullen gepakt en we zijn nu onderweg naar Limburg! 14 persoons huisje met sauna en kippetjes grote vriend Koos Konijn. Natas, wat fijn dat hij slaapt. Hopelijk kan je nu even bijkomen!
Wat fijn dat kuikentje mee naar huis mocht! Lekker dat jullie er toch nog evvdb uit gaan. En een 14persoons huisje, hoef je elkaar helemaal niet tegen te komen als je even geen zin hebt haha. Lieve mrs hair, heel erg bedankt voor de kaart. Superlief. @hier, mn moeder lijkt een complicatie te hebben, ze denken aan lekkage. Vanavond om 18.30 scan.
New gisteravond geweest en morgen weer. Scan uiteindelijk om 16.00 uur al en idd lekkage. Nu antibiotica en een extra drain.
Ik hou denk ik maar even op met schrijven hier, kom wel weer terug nadat we op vakantie zijn geweest Maryloes, heeft je moeder daar veel last van?
@maryloes: wat vervelend voor je moeder. Hoe voelt ze zich nu? @kipkip: gelukkig, kuikentje weer uit het zkh en jullie toch nog op vakantie. Waar zitten jullie ergens in Limburg? En een 14-persoonshuisje, lekker veel ruimte! @natas: wat fijn dat Quinten nu wel doorslaapt! Hopelijk voel jij je over niet al te lange tijd ook weer de oude. @hier: Sanne is nu 48 uur pijnstillervrij en het lijkt goed te gaan. Ze heeft wel een flinke blauwe plek op haar hoofd, is al een paar keer haar evenwicht verloren en valt iedere keer op dezelfde plek...
Eeka, wat fijn voor Sanne. Maar dan wel zo'n beurse plek , 1 kant is natuurlijk zwaarder. We zitten in Weert, hetzelfde park als waar ik toen met kippetje alleen ben geweest (toen dr vinger tussen de deur was gekomen, was ook het eerste wat ze zei toen we het park opreden). Mamavanjuul, al een beetje bijgekomen van je feestje ? Maryloes, wat balen zeg van je moeder! Is een drain voldoende om dat lekken op te lossen? Echt vakantie in eigen land, regen . Helaas geen zonnig Zuid Frankrijk, in de zon krijg je toch wel iets meer vakantie gevoel. Emoties beginnen nu ook eruit te komen, net lag kuikentje heerlijk naast me te slapen maar ademt nog heel snel, arm manneke. En dat puffen is ook een uitdaging, met alle kracht en met vol geluid verzet hij zich tegen die luchtkamer op zijn neus.
@kipkip: wat vervelend voor kuikentje. Ik zie het gevecht met het puffen al voor me. En hebben jullie regen gehad vandaag? Hier (toch niet zo heel ver van Weert vandaan) heeft het pas net voor de eerste keer vandaag geregend. @maryloes: hoe is het nu met je moeder? @banaantje: wanneer komen jullie thuis van vakantie?
Eeka, ik denk 80 procent van de dag heeft het geregend, zitten wij weer net verkeerd . Ben ook nog even aan het bedenken wat we volgende week zullen gaan doen. Laatste week vakantie trek ik wel in.
Da's balen zeg, wij wonen vanuit het vakantiepark hooguit 40 km noordelijker en daar is het tot ongeveer 20:45 uur droog geweest. Toen een flinke plensbui van hooguit 10 minuten en nu is het weer droog... Misschien kun je wat dagtripjes maken in jullie tweede week vakantie? Afhankelijk van het weer een binnen- of buiten-activiteit?