Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: waarschijnlijk toch wel fijn om de bevestiging te krijgen met zo'n test. Wat leuk trouwens om Emma te zien kruipen!

@kipkip: leuke foto van kuikentje op fb! Kan me voorstellen dat het wel lachen is om hem zo de hele dag bezig te zien!

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Haha, mamavanjuul dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb in londen een test gedaan........had afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar zaterdag nog niks. Wel apart dat je alle andere keren zo aan het hopen was op een positieve test en ik nu zo aan het hopen was op een negatieve test.

Gelukkig negatief, maar ondertussen nog steeds niet ongesteld. Kan je cyclus ontregeld raken van een griep of zo? Het voelt wel alsof ik elk moment gigantisch ongesteld ga worden, maar niks dus. Hoe raar is dat...

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Oh ja mamavanjuul, moest in londen nog aan je denken toen we door Harrods liepen. Jurkjes voor jouw meiden, te schattig gewoon!

Eeka, hoe is het met sanne en de waterpokken?

4. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @maryloes: door ziekte kan je cyclus inderdaad anders zijn. Hopelijk wordt je snel ongesteld.

De waterpokken zijn bijna allemaal ingedroogd, heb vrijdag Kids Clin gehaald bij de apotheek en sindsdien ziet het er veel beter uit.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Stom he! Ooh het zou echt wat voor ons zijn geweest ;)
    Maar goed, gelukkig staan we er wel nuchter in, als het zo is, dan is het zo. Maar ben wel blij dat het niet zo is hoor!

Nou...als dat vrouwtje de 11 mei hier komt en het is niks, ga ik wel even naar Londen, hahaha!

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hmmmprrf, heel antwoord getikt, weg. :)

Zo, Natasja heeft op MP een hele vuilniszak vol met treinbaan dingen van Duplo gescoord voor Q's verjaardag. Jeetje wat is dat spul duur zeg in de winkel.
    Hij is er nog te jong voor maar al die algemene baby- en dreumesdingen hebben we al. En kan Danique er alvast mee spelen, haahahaa.
    Van mijn moeder + zus krijgt hij nog de autogarage van Little People, verder heb ik nog een stukjespuzzel gevraagd want destijds zijn die door onze hond opgegeten. Voor de rest nog wat klein spul, dan zijn we er wel.

Hopen op nega test : als ik reden had om te testen zou ik daar ook echt wel op hopen! :$ ;)

Liesbeth gaat lekker! :D

Kipkip, ik heb dubbel gelegen om je aapjesfoto op FB.

En Emma komt ook vooruit, zo leuk!

Eeka, leuke foto's! En wat een geinig speelding is dat.
    Fijn dat het beter gaat met de waterpokken.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Yes! Weer lekker geslapen allemaal! Werd om 6.50 wakker van fluitende vogeltjes en de meisjes hoorde ik vlak achter elkaar wakker worden om 7.15! Dat vind ik nou normale kinder-wakker-word-tijden :p

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @natas: goed gehandeld dus op MP! Duplo is nooit weg en over een poosje zal Q. er vast wel mee spelen!

@mamavanjuul: da's een mooie tijd om wakker te worden!

@hier: al 3 ochtenden achter elkaar een natte romper (en slaapzak) bij Sanne. Ze ligt sinds een paar dagen op haar zij of buik te slapen en ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Ik ga dadelijk maar eens kijken of ik tips kan vinden om 's ochtends een droog meisje aan te treffen, want ik blijf aan het wassen zo.

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Rustig hier!

Weer een mijlpaaltje, want Sanne kruipt nu ook echt! Tot nu toe was het iets tussen tijgeren en kruipen in, maar nu dus echt kruipen. Mama is trots!

10. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wat goed van Sanne!! Wat gaan onze babys hard hé...

Over de luiers: welke soort gebruik je? Misschien van merk veranderen? Je let vast al goed op dat de randjes goed naar buiten zitten...

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ik heb nu luiers van Kruidvat. Heb al wat tips gelezen, luier hoger doen aan de voorkant, strak sluiten en als dit niet werkt de luier andersom aandoen. De achterkant schijnt beter vocht op te nemen dan de voorkant, dus dan zou het bij een buikslaper logisch zijn om de luier om te draaien. Ze lekt trouwens aan de bovenkant, bij haar buik.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Luier achterstevoren aandoen werkt soms inderdaad bij doorlekkende buikslapertjes. Een maatje groter zou ook kunnen helpen. En het bovenste randje van de luier omslaan naar binnen.

Zullen we bij de volgende meet een wedstrijdje houden : welke dreumes (ja ja, dan zijn ze echt allemaal geen baby meer :D) tijgert/kruipt/aapt/loopt het hardst! :p

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Geen baby meer....**slik**

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat niet meer is kan bij jullie nog komen, toch ;)?

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Eeka, sorry geen tips tegen doorlekken. Hier overigens pampers en geen problemen mee maar ook geen buikslaper ;).

Zo heb gister even online geshopt en vandaag al binnen; verjaardagsjurkje, bodywarmer voor kippetje, slofjes en verjaardagsoutfit voor kuikentje. Feestmutsen en traktaties en een nieuw dekbed voor kippetje. Nu alleen nog het kroost gezamenlijk met feestmuts op de foto zien te krijgen voor een uitnodiging, dat wordt wel even een uitdaging :).

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ben wel benieuwd naar die foto! Zet je die op fb als je 'm gemaakt hebt? Misschien heb je het al verteld hoor, maar jullie vieren de verjaardagen van kippetje en kuikentje samen? Zit ook maar 2,5 week tussen natuurlijk, dus als het kan is het wel handig.

@baby's/dreumessen: het gaat veel te snel! Over 6 weken zijn alle kindjes alweer een jaar.

Hier nog steeds aan het bedenken wat we willen kopen voor Sanne's verjaardag.

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja vieren het idd samen, wel zo makkelijk en hoeft kippetje ook niet jaloers te worden. We willen de toet toet garage voor kuikentje maar is overal uitverkocht. Voor kippetje weet ik het nog niet.

Ahhh...moet naar bed maar ben te lui om op te staan ;)!

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Hier hetzelfde. Zit nog zo lekker op de bank ;)!

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Grapjas ;):p

Ik heb al wat leuks gezien voor Emma:

En verder wil ik nog een fautail voor haar, dus kan ik die mooi aan opa en oma vragen.:)

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh dat looprekje is leuk!

Deel Deze Pagina