Natas, gaan ze nu een ander bloedonderzoek doen bij D? Of moeten jullie het nog een poosje aan blijven kijken? Met Sanne gaat het prima. Af en toe wat huilerig/mopperig, maar ik heb niet het idee dat ze last heeft van haar arm. Ik denk dat er weer wat tanden aan zitten te komen. Morgen zitten we op de helft van de gips-periode, nog ruim 2,5 week en dan kunnen we eindelijk haar "nieuwe" handje zien.
@mamavanjuul: nog maar twee weken zie ik! Spannende en drukke tijd voor jullie nu, maar wel superleuk denk ik. Fijn dat het bezoek aan de notaris erop zit, zijn niet de gezelligste dingen om te regelen.
@Eeka: Zeker geen leuke dingen, maar ja, wel belangrijk om op papier te hebben staan wat er met de kinderen moet gebeuren als wij er allebei niet meer zijn. Julia is gister uit logeren geweest bij opa&oma, dat wilde ze al zo lang. Was ze ook nog boos omdat Emma niet mee ging. Toen wilde zij ook opeens niet meer. En dat terwijl ze er al weken naar vraagt. Na wat gepraat is ze toch gegaan en natuurlijk hartstikke gezellig gehad. Emma ook, die kon even lekker haar eigen gang gaan. Tot vanavond Ze wilde niet slapen! Tegen half 8 was Julia weer thuis, dus Emma maar weer mee naar beneden! Zitten ze samen gek te doen op de bank...half uurtje later nog maar een poging gedaan en ze slaapt! Gekke meiden! Guido heeft nu zijn vrijgezellenfeestje.....ben benieuwd
Wat grappig dat Emma niet wilde slapen en toen Julia thuis was wel. Zou ze Julia toch gemist hebben? Heb je enig idee wat ze gaan doen met het feest van Guido? Of is dat voor jou geheim gebleven?
Ach, ze kunnen niet met en zonder elkaar, hahaha! Nee hoor, echt 4 handen op 1 buik! Volgens mij een kroegentocht ofzo...en uit eten. Hij zit in ieder geval vastgebonden aan een rijdend karretje Mannenhumor
Ach, de mannen zullen vast wel plezier hebben. En mannenhumor is soms niet te volgen, hahaha! Vandaag gewerkt en het was lekker druk. Dan vliegt de tijd, wel zo prettig.
Sanne doet het prima. Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar hoe gemakkelijk ze met haar hand/arm omgaat. Ze lijkt er totaal geen hinder van te hebben, kruipt zo gemakkelijk rond en klimt (als ze de kans krijgt) zo de trap op. Een enkele keer slaat ze met haar linkerhand op haar arm, dat maakt een apart geluidje door het gips. Maar als ik dan zeg: "Niet slaan, aai je arm maar" dan doet ze dat en geeft ook nog een kusje op haar arm. Het kost alleen veel energie nu, haar douchen kan alleen als we allebei thuis zijn want alleen is geen doen ivm het inpakken en omhoog houden van haar arm. Verder moet ze wat meer vermaakt worden, de hele dag rondkruipen lijkt mij veel te belastend voor haar arm dus ik probeer veel met haar te spelen zodat ze een beetje kan blijven zitten. En iedere dag minstens 1x, maar soms zelfs wel 3x wandelen. Dan kan ik haar arm in een mitella-houding vast maken aan het handvat van de kinderwagen zodat de hand wat rust krijgt. De straten hier in het dorp kan ik wel dromen inmiddels, maar goed, Sanne vindt het leuk om in de wagen te zitten en rond te kijken dus dat is wel fijn.
Het zou bij Danique idd ook goed aan leeftijd kunnen liggen. Maar dit duurt nu al vanaf ongeveer november, dus ik wilde graag uitgesloten hebben dat het iets lichamelijks kan zijn. Er wordt nu verder niks meer onderzocht, geen andere bloedtesten of zo. Belangrijke dingen geregeld Mamavanjuul. Weet nog wel dat we bij de notaris werkelijk elk naar scenario de revue hebben moeten laten passeren. Wat nou als ik eerst, als hij eerst, allebei tegelijk..... brrrrr. Bij ons ook wat complex door de stiefkinderen, afschermen voor zijn ex en ik mijn geld niet evenredig naar de 4 kids van Chriswil laten gaan. De stiefmeiden staan in mijn testament voor een bedrag maar het gros gaat naar D. en Q. Bij Chris staan ze er wel alle 4 voor gelijke delen in. Eeka, fijn dat het met Sanne zo goed gaat! Dat zal ook komen door alle tijd en energie die jullie erin steken.
@natas: bij jullie is het inderdaad behoorlijk complex ivm je stiefkinderen. Ik vind dat je/jullie het netjes geregeld hebben zo. Bedankt voor je compliment! Die tijd en energie heb ik er allemaal voor over. Ik krijg er ook heel veel voor terug, als ze mama zegt of even haar hoofd op m'n schouder legt dan smelt ik helemaal. Nou, ik ga maar eens afsluiten. Het is hoognodig tijd om te gaan slapen...
Hier nog steeds geen mama...wel papa, da, bah en teen Wij hebben het zo geregeld, dat mijn ouders en schoonouders onderling moeten overleggen wat het beste zou zijn voor onze kinderen mochten wij er beiden niet meer zijn. Mijn schoonouders zijn al aardig op leeftijd en mijn ouders nog vrij jong. Maar....hun manier van opvoeden is niet helemaal de onze. Dus wij hebben om onze ouders een vangnet gecreeerd van 3: mijn beste vriendin, zijn beste vriend en mijn broertje. En dan is het maar net wie op dat moment zo in het leven staat dat hij de opvoeding van 2 kinderen aankan. Daarnaast wordt mijn broertje toeziend "voogd" over hun bezittingen totdat ze 25 zijn. Tja en verder veel moeten vast leggen voor ze zaak, mochten we gaan scheiden Manlief was om 2.30 thuis, viel me mee! Wel als een balletje heb nog wel gevraagd hoe en wat, maar er kwam niks uit
Ik had een hele reactie geplaatst maar helaas liep die vast bij het versturen. Dus even kort, het is hier top, camping, weer. Ben blij! Mamavanjuul, ben je inmiddels wat meer te weten gekomen over de avond?
@kipkip: geniet van jullie vakantie! Fijn dat het zo goed is daar. @mamavanjuul: inderdaad, al iets losgekregen over gisteravond? @maryloes: hoe gaat het met je moeder? @steintje: al druk met verhuisplannen? @mrs hair: hoe gaat het bij jullie? @banaantje: herinner ik me nu goed dat jij binnenkort naar de internist moest ivm diarree? Of vergis ik me?
Natas, hoe gaat het eigenlijk met Quinten? Slaapt hij nog steeds goed door? En hoe gaat het met jou, begin je al een beetje bij te tanken?
Idd erg rustig hier Ik ben onderhand wel wat info rijker, altijd leuk als je een fotoverslag krijgt Mijn broertje was hier net ook nog en die kon ook nog wel wat aanvulling geven, hahaha!
Quinten slaapt nog steeds door, yeah!!! Op 1 nachtje na, maar toen was hij overdag ook wat huilerig en niet helemaal zichzelf. Ik begin wel al te merken dat ik meer slaap krijg maar helemaal de oude ben ik nog niet. Komt wel. Kipkip, wat fijn dat je nu lekker vakantie kan vieren. Neem je wat zon mee terug, een paar doosjes vol of zo? Mamavanjuul, mooi geregeld met voogdij en de kinderen opvangen! Hier was de spoeling dun : Chris z'n ouders zijn overleden, ik heb alleen m'n moeder nog maar ze is dementerend, Chris z'n broer en zus zijn 5 jaar en 10 jaar ouder dan hij dus al dik over de 60, waarbij mijn schoonzus invalide is door een hersenbloeding. Blijft over mijn zus, en zij is dus de pineut
@Eeka: Jeetje wat een goed geheugen heb je Ja, klopt, ik zou morgen afspraak bij internist hebben. Ik heb het afgezegd afgelopen vrijdag. Reden is omdat we dinsdag ook al 3 doktersgerelateerde bezoekjes moeten doen maar ook omdat de diarree na 1,5 maand over is gegaan. Alles is weer redelijk normaal dus heb maar afgebeld. Denk dat de vakantie me goed heeft gedaan. Wat ontzettend stoer van Sanne dat ze al zoveel kan en wil doen. En kan me voorstellen dat jullie heel benieuwd zijn naar haar 'nieuwe' handje! @Natas: Okok, Q. is en blijft baby *probeert geen gevoelens te kwetsen* hihihih. Zeg, die foto he, zie ik nou rode haartjes bij Q??? @mamavanjuul: Haha ik heb medelijden met Guido. Hij heeft het wel leuk gehad dus? En hoe gaat het nu met zijn zaak, dat was allemaal toch wel redelijk op z'n pootjes terechtgekomen, of is er inmiddels weer nieuws over? @kipkip: Heerlijk joh, lekker ontspannen en genieten!!! Hier: Wij hebben vandaag alweer een mini-vakantie geboekt. Vier dagen Normandie. Voor manlief z'n verjaardag, die vieren we dan daar. We vertrekken over 2 weken alweer, de vorige vakantie was zoooo leuk en het voelde 'onafgemaakt' (of moet ik zeggen: verslavend?) dus we gaan nu wat meer dingen ondernemen met z'n drietjes, als gezinnetje. We gaan de D-Day landingsstranden en zo bezoeken en War Memorials. Schijnt indrukwekkend te zijn. Wij zitten in een appartement van Pierre et Vacances, had een leuke prijsstunt gevonden. Het complex is gloedjenieuw, net 2 maandjes oud. Verder gaat het momenteel iets minder met Caitlin: ze heeft koorts, arm meiske. Ze had ook geen eetlust vandaag. Denk toch weer last van die twee nare kiezen onderin of zo.
Terugkomend op de doktersgerelateerde bezoekjes van dinsdag: - ochtend moet man naar huisarts voor de uitslag over z'n maagzweer, hoe die bestreden gaat worden - later in de ochtend naar CB met Caitlin (ook prik, maar als ze zo koortsig blijft dan geen prik) - in de middag naar het zkh met Caitlin om een echo te laten maken van haar bultje bij haar wenkbrauw
@banaantje: wat fijn dat de diarree over is. Hopelijk blijft alles goed gaan en wat het toch iets van een virus of zo. Heeft Caitlin een bultje bij haar wenkbrauw? Dat wist ik niet. Spannende dag voor jullie dan dinsdag, met al die bezoeken. En wat sneu voor Caitlin dat ze last lijkt te hebben van haar kiezen. Leuk dat jullie weer op vakantie gaan, al is het deze keer een mini-vakantie. Genieten hoor!