Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Banaantje, er zit soms een beetje een rossige gloed over z'n haartjes idd. Danique heeft dat ook een periode gehad en dat is nu helemaal weg. Ook helemaal geen rood haar in de familie, dus bij Q. zal het ook wel niet blijven.
    Als ik nu foto's zie van pasgeboren D. en Q. is het zo raar, ze zijn allebei met zwarte haartjes geboren. :)

Wat heerlijk dat je weer een minivakantie hebt geboekt!
    Wij hebben nog veel om op ons te verheugen : over 2 weken gaan we naar Griekenland, en begin oktober een lang weekend naar Landal bij Plopsaland Coevorden (mijn zus wordt dan 50).

Sterkte met alle doktersbezoeken dinsdag!

Ow ja, over Q. z'n slapen...... vannacht was het weer 3x raak :(
    Hopelijk een eenmalige actie!

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Natas: Dat hoop ik ook voor je!

@ Allen: Ik lees echt elke dag alles mee hoor. Ben niet zo schrijverig momenteel, Mr Hair heeft de laptop steeds bezet en op de telefoon gaat het niet zo snel.

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: geeft toch niks. Ben wel benieuwd of je al punten terug hebt gekregen.

@natas: ik hoop ook voor je dat het eenmalig was.

Vanmorgen al lekker een uur gewandeld met Sanne, zo meteen nog maar even naar buiten. De temperatuur is hier best lekker, maar het waait behoorlijk hard. Ook af en toe wat dreigende wolken, maar tot nog toe is het droog gebleven.

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Nog niet nee... Ja, van dat vak echtscheidingsrecht, maar dat had ik al verteld he? Van het vak waar ik bang voor ben nog niet. 9 juli is de herkansing, dus ik hoop écht dat het vandaag of morgen bekend is.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik hoop het met je Mrs Hair!

Hier trouwens ook bij bepaalde kleertjes een rossige gloed, hebben ze beide!

6. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: is dat het enige punt wat je nog terug moet krijgen? Is wel spannend zeg, vooral omdat je er niet helemaal zeker van bent dat je het gehaald hebt.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Woehoe....we hebben een optie genomen op een stacaravan in Italie!
    Op een echte baby-peuter camping! Ben heeeeeeel benieuwd!
    Aan het strand....og heb er nu al zin in!

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Klinkt goed mamavanjuul!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Klinkt heerlijk Mamavanjuul!
    Is perfect hoor, stacaravan op een kindvriendelijke camping. Zonnetje erbij, lekker poedelen in het water, meer heb je niet nodig!

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nu maar hopen dat het was is, want we hebben een optie. Dus nog geen 100% garantie.
    Ziet er wel leuk uit.....duim duim duim!

11. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wat lekker mamavanjuul! Hopen dat het door gaat! Waar in Italie?

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    We kregen zonet een mail dat de optie is omgezet in een boeking :D
    We gaan nu 2 weken naar Italie, Sottomarina. Ligt aan de kust bij Venetie.
    Oh heb er zo'n zin in! Afgelopen 2 jaar niet echt een zomervakantie gehad en we zijn er zoooooo aan toe!
    Ben even helemaal lyrisch, hahaha!

13. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Dat is heerlijk mamavanjuul! Van zonvakanties kun je nooit genoeg krijgen!! Klinkt ook cool, zo'n baby- en peutercamping, wat heeft dat voor voorzieningen allemaal? En hoe gaan jullie erheen, met de auto of vliegen?

@Maryloes: Hoe is het met je moeder nu?

@Eeka: Met Sanne nog steeds alles goed?

@Mrs Hair: Ik duim voor een mooi cijfer voor je!

Hier: Nou, eerste afspraken van de dag zijn voorbij. Man zijn maagzweer wordt niet veroorzaakt door die helicobacter pylori-(ofzo) bacterie. Daar baal ik van, want nu weten ze niet waar het dan wel van komt. Dat is een raadsel. Dus nu moet hij lekker zware maagzweerremmers blijven slikken. Voor hoelang weten we ook niet. Eigenlijk weten we niks.

Verder naar consultatiebureau geweest met Caitlin. Alles in orde, prikjes gehad, beetje huilen maar ze was stoer. Goed aangekomen met de lijn mee maar nog steeds geen 10kg, wel erg veel gegroeid in lengte, en haar koppie blijft maar klein. Haar hoofd zit echt op de ondergrens! Geen idee of dat slecht zou kunnen zijn, een waterhoofd heeft ze in ieder geval duidelijk niet :D

Straks echo van haar bultje... Sinds haar geboorte heeft ze een bultje bij haar linkerwenkbrauw. Het is best duidelijk te zien, voor mijn gevoel zelfs zo duidelijk dat iedereen ziet/weet van dat bultje, maar toch vragen veel mensen: "Huh, heeft ze een bultje dan??". Voor mij wel een geruststelling want blijkbaar is het minder opvallend dan we denken ;) Is vast een vetbultje of zo. Het was een van de eerste dingen die mij aan haar opvielen toen ze net geboren was. Helaas is het niet weggegaan, het groeit gewoon verhoudingsgewijs met haar mee zeg maar, het wordt ook niet groter zozeer, het blijft steeds in verhouding. Maar wil wel weten wat het is en wat er aan te doen valt, ik verwacht wel dat als ze 18 is dat ze van dat bultje af wil...

14. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Hier een foto waarop je het bultje goed ziet. Boven haar linkerwenkbrauwtje zit een verdikking. Is wel een oude foto, van begin februari.

Bijgevoegde bestanden:

15. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: wat heerlijk dat de optie nu een boeking is geworden! Alleen al van het idee op vakantie te gaan kun je helemaal gelukkig worden, tenminste dat heb ik wel altijd. Geniet van de voorpret!

@banaantje: op die foto zie je inderdaad een bultje. Ben benieuwd wat het is en wat ze eraan kunnen doen. En wat vervelend dat de oorzaak van de maagzweer niet bekend is. Hopelijk komen ze er toch nog een keertje achter. Blijft je man wel onder controle van de internist?

Hier gaat alles z'n gangetje. Vanmorgen al een wandeling naar het plaatselijke dierenparkje gemaakt en straks als Sanne wakker is gaan we nog naar de bibliotheek. We moeten iets om haar bezig te houden en haar arm wat te laten rusten...

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @banaantje: op die foto zie je het inderdaad...maar moest wel even goed kijken en je beschrijving lezen waar precies :p
    Zal idd een vetbultje zijn ofzo...idd laten controleren, dan weet je het zeker.

@Eeka: het schiet alweer op met het handje van Sanne...ben benieuwd hoe het er straks uit ziet. Hebben jullie het nog helemaal niet gezien?

@Banaantje: Er zijn speciale zwembaden voor de allerkleinsten en voor peuters. Het strand is extra breed en zee is heel lang ondiep. Daarnaast animatie vanaf 1 jr. Grote speeltuin en een autovrije camping.
    Er heerst een stiltegebod vanaf 23 uur. Heerlijk :D

We gaan met de auto (klein nadeel, 1500 km ;)) want vliegen is op zich wel te doen qua prijs, maar we moeten dan ook een auto huren om er te komen. Met vliegen, bagage en aan auto huren zijn we ao 1500 euro kwijt, en dat is wel een beetje zonde. Met de auto scheelt dat 1200 euro. 1x overnachten.
    Ach ja...we zien het wel, met Julia naar zuid-frankrijk ging het ook goed.

17. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    mamavanjuul: klinkt wel goed, die camping. Kan me voorstellen dat je het zonde vindt om te gaan vliegen, voor dat geld kun je heel veel leuke dingen doen.

Met Sanne's handje schiet het inderdaad op. Wij hebben haar hand nog helemaal niet gezien, het is op de operatiekamer netjes ingepakt en over twee weken zullen we het resultaat zien. Er zitten pinnetjes in haar hand/vingers en die gaan er die dag uit. Dat verwijderen schijnt pijnloos te zijn, ik vind het zelf wel wat eng klinken, maar ze zullen heus wel weten wat ze doen in het zkh. En die dag krijgt ze een spalk die langzaam afgebouwd wordt naar alleen nog 's nachts dragen.

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Over 2 weken alweer! Jeetje, wat gaat het eigenlijk snel!

19. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Niet gehaald :(

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010