@mamavanjuul: hopelijk brengt de fysio wat verlichting voor je. Vervelend hoor! Nogmaals een hele mooie dag morgen en geniet vooral!
Ohhh Mrs Hair ik herinner me ineens dat we er wel es over gehad hadden om allebei wat te kopen daar en dat ik het dan met mijn cc voor je zou voorschieten, dat wil ik ook nog steeds wel es doen hoor! Zal als ik terug ben van vakantie ook es kijkje nemen op de site, als ik wat ga bestellen laat ik het jou ook ff weten!
Wat vervelend mamavanjuul! Het zit je niet mee he? Ik wilde je ook nog even een HELE MOOIE, romantische, liefdevolle en heerlijke dag toewensen morgen. Enne, bestook ons na afloop alsjeblieft met verhalen én fotos, want ik ben erg benieuwd! Geniet ervan he! @Eeka: Ach die Sanne met het verband en 'uit' Ze hoeft nu niet meer zo lang toch? Hier: Morgenochtend vertrekken we naar La France, jeej!!
@banaantje: nog een kleine week, komende woensdag gaat het er af. Dan gaan we de volgende fase in, een spalk. Zal vast prettiger zijn dan dit verband. Sanne vindt trouwens gewoon gras ook niet fijn om over te kruipen, dus het ligt niet aan ons kunstgras. Veel plezier in Frankrijk, banaantje!
mamavanjuul: een hele leuke mooie en zonnige dag toegewenst geniet ervan, wij duimen dat ht een beetje droog blijft.
Wat is het hier rustig ... Komt dat misschien omdat we allemaal ook facebookvriendjes zijn? Ik heb net al gereageerd op de foto's van kipkip, banaantje en mamavanjuul. Helemaal weer up-to-date
Op fb foto's plaatsen gaat altijd sneller dan hier he! Wij hebben gister echt een topdag gehad! Zal morgen wel even een verslagje doen, want ik ben moeeeee! Jeetje zeg! Nu eten, kindjes naar bed en dan denk ik niet dat het lang duurt voordat wij ook gaan...
Ik ben benieuwd mamavanjuul! Gefeli nog he! Zag zo gauw nog geen foto's op fb maar mijn telefoon laadt foto's heel traag vanwege slome internetverbinding hier (alweer)... Hier hebben we vandaag een regenachtige dag gehad. Wel gave dingen bezocht, zoals het Memorial Museum in Caen over de WOII. Caitlin was moe en er mocht geen buggy naar binnen, maar er was een creche (waar ik haar dus noooooit achter zou laten maargoed) en bij die creche kon je gratis rugdragers lenen! Caitlin is alleen nog steeds ontzettend schuchter/angstig/verlegen voor vreemden, dus toen de creche-mevrouw haar erin hielp zette ze het op een gillen Museum was prachtig, enorm en allemaal filmzalen en restaurants! Daarna zijn we gereden naar Arremanches waar de geallieerden een kilometer ver in de zee een hele lijn als pier hebben neergelegd om tanks aan land te krijgen, erg stoer om te zien. En er waren door de Duitsers gebouwde mega-kanonnen waar ze 2km ver mee konden schieten, Caitlin heeft ff op de loop van zo'n kanon mogen zitten voor een foto Kortom we vermaken ons hier best! Appartement is gloedjenieuw en van alle gemakken voorzien alleen veeeel te klein, Caitlins bed staat in de gang maar we kunnen amper onze slaapkamer bereiken daardoor. En we zijn ook nog naar zee geweest en Caitlin vond de zee natuurlijk weer heel eng, mutsje Hoe zijn jullie kids nu qua schuchterheid? Ook nog bang voor vreemden of spant Caitlin hier de kroon?
@banaantje: veel gedaan vandaag! Maar wel indrukwekkend lijkt me, om dat allemaal te zien. Jammer dat het appartement zo klein is, maar het is maar voor een paar nachten toch? Sanne roept tegen iedereen "hai!" dus verlegen is ze niet. @mrs hair: alvast heel veel succes maandag met je hertentamen! Deze keer ga je het halen! Ik zal voor je duimen. @kipkip: hoe is jullie vakantie geweest? Heb al mooie foto's op fb gezien. @mamavanjuul: mooie foto's op fb! Ben benieuwd hoe het allemaal geweest is. Hadden jullie mooi weer gisteren? @hier: vanavond naar een kermis in de omgeving geweest en Sanne heeft samen met papa in een autootje gezeten en met mij in de draaimolen. Ze heeft haar ogen uitgekeken, al die lichtjes, geluiden en mensen vond ze erg interessant. En verder loopt Sanne nu ook binnen aan de hand mee. Ik vind dat zo leuk, om samen met haar te lopen...
Ik ben jullie aan het verwaarlozen, sorry! Maar tis zo vreselijk druk...... Gelukkig idd dat we FB hebben. Daar fiets ik regelmatig even langs, drempel om hier in te loggen is toch wat hoger of zo, en zo pik je toch veel dingen mee. Vind ik altijd erg leuk. Quinten slaapt nog gigantisch slecht in. Gaat doorslapen eindelijk beter (helft v.d. nachten nu 1x wakker), komt het volgende. Echt gillen, krijsen, huilen, en het gaat maar door. Zelfs geprobeerd met 3 kwartier laten huilen, een keer pcm gegeven, bedje weer anders, 1 slaapje overdag ipv 2, thuis of op kdv, maakt allemaal niet uit. Soms wel 4 of 5 van dat soort sessies nodig. Gillen, alsof er hete kolen in dat bed liggen! En Danique heeft de ene drama-aanval na de andere. Ze is nog steeds moe (gelukkig geen hoofdpijn meer gehad), maar dan is ze volledig de weg kwijt. En ook zij valt heel laat in slaap, onze avonden beginnen tegenwoordig niet voor 22.30 uur. En dat wreekt, totaal geen tijd meer om dingen te doen laat staan een beetje tijd voor jezelf. Als ze allebei tijdens onze vakantie zo doorgaan dan heb ik niet echt een fijne vakantie, ik maak me daar behoorlijk veel zorgen om. Ondertussen zijn we retedruk met de voorbereidingen en ligt er op onze slaapkamer zo'n 70 kilo om in 3 tassen te pakken Lieve mamavanjuul, als ik het zo een beetje lees op FB hebben jullie gister een super trouwdag gehad! En heerlijk weer erbij, helemaal super. Fijne dagen in la douce France Banaantje! Quinten is soms een beetje schuchter, dan draait ie met een verlegen lachje z'n hoofd weg maar gluurt ondertussen wel door z'n wimpers naar de vreemde persoon, hahahaa. Duurt nooit lang. Spannend volgende week Eeka! Als het goed is ben ik tijdens onze vakantie wel in de lucht, iPad gaat mee (met veeeeeeeeeel apps erop voor D, hahaha). Als ik tijd heb kom ik hier even kijken hoe het is gegaan. Steintje ook druk druk druk zie ik! Nog van harte met je trouwdag. Mrs Hair, je hebt toch je her aanstaande maandag? Heb je er een beetje een goed gevoel over? Veel succes! En die Liesbeth, die loopt! Roan ook een beetje, Sanne aan de hand (ook in de kamer kunstgras leggen )....... , is kleine Q. de laatste die nog gemoedelijk kruipend door het leven gaat? Hij loopt, nou ja schuivelt, nu wel een beetje langs de bank en salontafel. Danique deed dat al met 10 maanden, hij is 15 maanden, zijn fontanel zal nog wel wijd open staan hihihi.
Hier ook ernstig tijdgebrek sinds we terug zijn van vakantie. De schone was moet allemaal nog in de kast, auto moet nog schoongemaakt worden en de tuin moet gedaan worden. Maar ik moest tennissen, verjaardagen en visites dus komt er niet van. Vandaag weer 2 verjaardagen maar wel gezellig druk. En supervakantie gehad, kippetje is zelfs een soort van lief voor haar broertje geworden dus ben helemaal blij. Mamavanjuul, nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, fijn dat jullie zo'n topdag hebben gehad. Eeka, wat spannend volgende week het verband eraf. En lopen aan de hand, leuk he? Is weer een hele nieuwe fase. Banaantje, zo alweer op vakantie, jullie hebben de smaak te pakken, of wat in te halen? Veel plezier! Mrshair, nog gelukt met leren? Steintje, succes met pakken en fijn weekend! Verer weet ik het even niet meer....sorry....
Roan, 02-04-2011, 10.350 gram - 83.0 cm [op 27-06-2012] Liesbeth, 03-04-2011, 10570 gram - 82 cm [op 02-07-2012] Quinten, 03-04-2011, 8500 gram - 77 cm [op 31-05-2012] Caitlin, 06-04-2011, 9200 gram - 79 cm [op 26-06-2012] Nina, 12-04-2011, 9835 gram - 80 cm [op 11-06-2012] Benjamin, 17-04-2011, 10.030 gram - 73 cm [op 20-03-2012] Emma, 27-04-2011, 10.330 gram - 75,5 cm [op 27-03-2012] Sanne, 30-04-2011, 10.090 gram - 76,5 cm [op 12-04-2012] Zoontje Kipkip,01-05-2011, 11.370 gram - 83 cm [op 09-07-2012]
Zo kuikentje was ondanks de ziekenhuisopname goed gegroeid . Verder hebben we het over kippetjes eetgedrag gehad en ik heb het vanwege de vakantie even uitgesteld maar vanaf vandaag moet ze toch echt met de pot gaan mee eten en zelf gaan eten. We krijgen van het cb hulp als ze niks gaat eten de komende weken. En ik heb zo'n vermoeden dat dat inderdaad het geval zal zijn. Natas, over het slapen van Q. ik kan me dat van kippetje ook nog wel herinneren, zo rond dat ze 18 maanden was. Verschrikkelijk vond ik dat, ik ging dan vaak even boodschappen doen...
@natas: wat ontzettend vermoeiend lijkt me dat, dat Quinten niet wil slapen! En dan Danique die ook pas laat wil slapen, kan me voorstellen dat je dan erg weinig tijd voor jezelf over houdt en dat je zo ook wel op ziet tegen de vakantie. Hopelijk gaat het op vakantie beter en krijg jij/krijgen jullie de broodnodige rust. *dikke knuffel* @kipkip: zo, kuikentje is hard gegroeid! Wauw! Heel veel succes met kippetje, wordt voor jullie waarschijnlijk een lastige periode nu ze met de pot mee moet eten. Wel fijn dat het cb hulp wil bieden als het niet gaat. @hier: het aftellen is begonnen, woensdag zien we eindelijk Sanne's handje... Ben erg benieuwd hoe het eruit zal zien maar vind het ook wel wat eng, omdat er nu nog pinnetjes in haar hand of vingers zitten die er woensdag uitgehaald worden. Ze schijnen normaal gesproken vijf/zes weken na de operatie zo los te zitten dat de arts ze er zo uit kan trekken, maar daar zie ik dus wel tegenop. Stel je voor dat ze niet zo los zitten en het doet pijn, dat vind ik dan wel zielig voor Sanne. Maar goed, we moeten maar van het positieve uit gaan, dat ze er niks van zal voelen. Tja, en dan krijgen we de volgende fase, een spalk. Hopelijk accepteert ze dat net zo goed als het verband/gips wat nu om haar arm zit.
Zo...ik gok nog 15 minuten voordat de drukte hier weer begint, dus zal even wat vertellen over DE dag De avond van te voren ben ik samen met J&E naar mijn ouders gegaan, waar we allemaal bleven slapen. Ook mijn broertje en szus, hebben heerlijk zitten kletsen en biertjes gedronken (zenuwen ). Ik sliep bij Emma op de kamer, maar had dat achter af gezien beter niet kunnen doen, want ik schrok wakker bij elk geluidje van haar. Maar goed, denk ik dat zo'n 4 uurtjes heb geslapen. Toen ik wakker werd om 7.15 meteen buienradar bekeken en helaas....het zag er erg slecht uit! 90% kans op neerslag tussen 12-16 uur in het noorden. Maar goed, na de nodige koffie stond de kapster om 8.15 op de stoep en hebben we lekker rustig aan gedaan. Mijn beste vriendin kwam om 9.15 en heeft mijn moeder nog geholpen met alvast broodjes smeren e.d. Om 10.30 was ik helemaal klaar (jeetje, wat een make up zeg!!!) en zei de kapster: ZO, dan zal ik nu even laten zien hoe je sluier vast moet. SLuier? waar is die eigenlijk? Wij alles afzoeken, maar de sluier zat niet bij mijn spullen. Guido gebeld en die thuis alles afgezocht, mijn s-ouders gebeld of ze daar lagen. Helaas....Guido nog een keer gezocht en ja hoor...achter het gordijn gevallen. Dus mijn broer snel de sluier opgehaald. Ik ondertussen met mijn moeder naar boven om in de jurk gehesen te worden...dat was ook een karweitje zeg! Jeutje! Ondertussen was de fotograaf er ook al gearriveerd en druk bezig met foto's maken. Nou ja, toen Julia aankleden e.d. en toen kwam Guido met zijn vrienden, ouders en broer aan. We hebben om 12.30 een beste bui gehad en daarna werd het iets koeler en kwam de zon door! We hebben met iedereen lekker gegeten bij mijn ouders en om 12.45 is iedereen, behalve wij, naar de locatie gegaan. Wij zijn om 13.15 vertrokken, zodat wij aan kwamen rijden terwijl iedereen er al was. En omdat het droog was, zijn ze buiten in de muziek koepel getrouwd. Was dus echt super romantisch...terwijl de muziek speelde kwamen wij aan rijden! Was wel een emo momentje hoor...! Toen de ceremonie en die was echt geweldig! Leuke teksten door de ambtenaar, gelachen om Emma die haar schoentjes uit trok en die bij papa kwam brengen en vervolgens even ging zitten op de grond, Julia die de ringen kwam brengen en vervolgens door papa haar eigen ringetje om kreeg! Veel gelachen en veel traantjes gelaten Daarna door de ere haag gelopen richting terras. Muziek koepel en terras worden door elkaar gescheiden door een grote vijver met een fontein er in. Het terras was gezellig opgemaakt en daar kregen we allemaal een lekker glas champagne en hebben we getoost. Daarna met de meisjes foto's gemaakt en hebben mijn schoonouders ze mee genomen om even bij te komen en te slapen. Wij hebben daarna nog foto's gemaakt en ons toen weer bij de gasten gevoegd. Om 17 uur kwamen mijn schoon ouders weer terug met de meisjes en zijn we met z'n allen gaat eten. Eten was echt super geregeld en heerlijk! Rond 20 uur waren we klaar met eten en zijn we weer met het hele gezelschap op het terras gaan zitten. Familie nog een leuk lied gezongen en mijn broertje had nog een hele mooie emotionele speech gehouden. Om 21.30 zijn de kindjes met opa&oma mee gegaan naar huis en wij om 23 uur naar ons poepie lux hotel! Daar wist ik niet hoe snel die jurk uit moest (warm & nodig plassen ) en hebben we samen nog een wijn champagne gedronken om daarna te verdwalen in een kingsize bed Volgende ochtend werden de kindjes om 10 uur gebracht en hebben we lekker in het bubbelbad gezeten... En toen...weer over op de orde van de dag! Gaat veel te snel voorbij!!! Zal vanavond wat foto's er op zetten....kindjes worden nu gebracht!
Een superdag zo te lezen! Geweldig, die Emma die haar schoenen uittrekt, ik zie het al voor me! En wat fijn dat het zo'n mooi weer is geweest! Ben benieuwd naar de foto's.
De meeste staan ook wel op fb...maar omdat het zo leuk is om te showen: ps: zijn wel foto's van een telefoon De ceremonie lokatie & ikke wachten op de bruidegom
Ook met telefoon: Achter Emma aan lopen en hopen op een leuke foto Dit is echt mijn favoriete! En natuurlijk ons prinsesje Julia: